Κεφαλαιο 19

78 17 4
                                    

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B

Αφήστε τον εαυτό σας να αγαπήσει...δεν είναι έγκλημα η ΑΓΑΠΗ. ;) Μην φοβάστε εκφραστείτε...ακόμα και αν στο τέλος πληγωθείτε! :)

*******************************************************************************************

Ψίθυροι άρχισαν να ακούγονται μέσα στο δωμάτιο...όμως δεν μπορούσα να ξεχωρίσω σε ποιόν άνηκαν. Άνοιξα τα μάτια μου αργά, χωρίς να το καταλάβω μέσα στην θολούρα κάποιος με άρπαξε κλείνοντας μου τα μάτια. Τι στο...

«ΒΟΗΘΕΙΑΑΑ! ΣΤΕΦΑΝΕ!» δάκρυα άρχισαν να κυλάνε στα μάγουλα μου...θεέ μου γιατί σε εμένα! Άκουσα την πόρτα να κλείνει ενώ και άλλα βήματα μας πλησίαζαν. Μακάρι να μην είναι ο Τζάξ ήταν η μόνη σκέψη που περνούσε από το μυαλό μου εκείνη τη στιγμή.

Τότε ένιωσα ένα χέρι να τυλίγεται γύρω από την μέση μου, κάνοντας με να φωνάξω ενώ η καρδιά μου άρχισε να χτυπά ακανόνιστα.

«Σςςςς μικρή είναι έκπληξη...» άκουσα μια αντρική φωνή δίπλα από το αυτι μου. Ο Στέφανος, τι προσπαθεί να κάνει? Ήταν η μόνη σκεψη που πέρασε από το μυαλο μου. Προσπάθησα να ελευθερωθώ από το κράτημα του άλλα ήταν δύσκολο.

Προχωρούσαμε δίπλα δίπλα χωρίς να ξέρω που ακριβώς πηγαίναμε, ήθελα να δω όμως όποια προσπάθεια και αν έκανα κατέληξε στο κενό, άφου έπιανε τα χέρια μου και τα έβαζε πίσω από την πλάτη μου.

«Το κεφάλι σου πρόσεχε...» άκουσα την φωνή του να μου λέει όμως δεν πρόλαβα να το επεξεργαστώ σωστά και ένιωσα έναν οξύ πόνο στο μπροστινο μέρος του κεφαλιού μου. Μαλλον θα αποκτησω καρουμπαλο...θα γινω και εγω ενας θεϊκος μονοκερος...τι λεω θεε μου..

«Στεφανε...καλα θα κανεις να με πας εκει π ειναι να παμε γιατι αρχιζω και ζαλιζομαι!» του ειπα πιανοντας το κεφαλι μου.

«Τωρα σε λιγο φτανουμε κανε λιιιγη υπομονη!»

«Καλα...» του απαντησα απλα και συνεχισα να περπαταω χωρις να μιλαω πλεον.

Λιγες στιγμες αργοτερα ακουσα ξανα την φωνη του που μου ελεγε πως φτασαμε.

Μπροστα μου απλωνοταν η θαλασσα και το φεγγαρι δεσποζε ωραια πανω απο αυτην. Αυτο ομως που μ εκανε εντιπωση ηταν οτι το γεματο φεγγαρι σιγα σιγα μικρενε.

«Τι-» δεν μ αφησε ομως να ολοκληρωσω. Μου ειπε πως ειναι εκλειψη. Γουρλωσα απλα τα ματια μου και κοιταξα το θεαμα μπροστα μου.

Τον ενιωσα να με αγκαλιαζει ενω το κεφαλι του ακουμπησε πανω στον ωμο μου. Η καρδια μου αρχισε να χτυπα ανεξελεγκτα καθως η ανασα του χτυπουσε πανω στην βαση του λαιμου μου.

✔|Χορεύοντας Το ΟνειρόDonde viven las historias. Descúbrelo ahora