=======================
Өглөө толгой хагарах гэж байгаа юм шиг өвдсөөр арай гэж сэрлээ.
Гэвч би нүцгэн "0.0 АААААААА" гэж орилоход Кай хурдхан шиг ам дарлаа.
Би "арай бид?" гэсээр арай ч үгүй байлгүй гэсэн маш том найдвар тээн асуухад Кай жуумалзсаар "мхн" гэж хэлэх нь тэр.
Би "мхн, гэдэг чинь юу гэсэн үг юм Т.Т?" гэж уйлан дуугарахад
Кай байдгаараа малийсаар "таны бодож байгаа зүйл" гэх нь тэр.
Би шууд л гүн гутралд орон орон дээрээ савж уналаа.
Би амандаа "тэр тэнэг эмнээс нь болж байгаа юм, би ямар азгүй юм бэ яагаад заавал тэр аягатай нь таарсан юм болоо? тэгээд бүр ажлаа хийж яваад ахлах сургуулийн жаалтай унтчих гэж" гээд үглэж байтал.
Кай псс хийтэл чанга инээлээ.
Би гайхан түүн рүү хараад "яав? миний шаналж байгаа өөрт чинь тийм хөгжилтэй байна уу?" гэж асуухад
Кай хошуугаа цорвойлгон "нас нь л нүүна болохооc нялх юм байгаа юм" гэсээр эрхлүүлээд байна гэх үү доромжлоод байна гэх үү намайг шоолж байлаа.
Би түүн рүү хамгийн муухайгаараа хараад "чи яаж эм уугаад ямар ч хяналтгүй болсон хүнтэй тэгж чаддаг байна аа?" гэж асуухад
Кай "өөрөө юу ч санахгүй байгаа юм уу? өчигдөр ямар мэдрэмж төрж байсан санaж байна уу?" гэж асуулаа.
Би ч нүдээ эргэлдүүлсээр "үгүй угаасаа тийм хачин эм уусан юм чинь үйлчлээд л нөгөө чи хамгийн түрүүнд харагдсан болохоор. . . чамайг хүсээд байсан юм" гэж үгээ зөөж ядан хэлэхэд
Кай инээдээ арай гэж тэвчиж байгаа бололтой хачин харж байснаа "мм тэр өрөөнд тэр олон залуу байхад намайг л хүсээд байсан юм уу?" гэж асуулаа.
Би бантсан даа "чамайг хүссэн нь үнэн л дээ гэхдээ тэр чинь 100% эмийн нөлөө. Тийм болоод л би чамтай унтсан байгаа биз дээ" гэж хэлтэл
Кайн бүр элэг хөших гэж байгаа бололтой газар эвхрээд уначих нь тэр.
Би гайхан "юу нь тийм инээдтэй байгаа юм?" гэж асуухад
Кай инээж инээж арай гайгүй болсон бололтой "нүүна тэр Виагра чинь эрчүүдэд зориулсан эм" гэв.
Би "тэгээд??" гэтэл
Кай байдгаараа инээсээр"эрчүүдэд зориулсан эм юм чинь танд юу гэж үйлчлэх юм" гэсээр элэг нь бараг хөшлөө.
YOU ARE READING
/Дууссан/ ♂ Тагнуулч ПАК ♀
Teen FictionГол дүр: Park Eun Bin, EXO Kai Төрөл: ахлах сургууль, хайр дурлал, +16 КайБинь цуврал. . .