17-BİR KEZ ÖLMEK

715 25 2
                                    

HALE DİLA DEMİR ...

Ne Cevap verecektim?. Onun için hiçbirşey ifade etmediğinden Adım Gibi emindim.Evet desem Büyük ihtimalle Ne Kadar saf ve aptal olduğumu söyleyip gerçekliği Bir kez daha  yüzüme  vuracaktı.Ve Şu Anda bunu kaldırabileceğimden emin değildim.Duygularımı korumayı seçtim.

"Hayır.Hiçbirşey ifade etmiyordu."

Gözlerine odaklandığım sırada o maviliklerin arasından siyah bir bulutun geçtiğini görür gibi oldum ama anlıktı.

"Pekala.Sevindim.Bir anlam çıkartacak Kadar aptal olmadığını Görmek güzel, Çünkü; Benim içinde bir boku ifade etmiyordu"

Beklediğim Cevabı almıştım.Farklı birşey söylemesini beyinim beklemiyordu ama ruhum ...

" Soruların bittiyse gidebilir miyim? "

"Evet!"

Hızla yerimden sıçrayıp koşarak çadırıma girdim.Yerime henüz oturduğum sırada dışarıdan patırtılar Kırılma sesleri geldi.Kulaklarımı kapattım ve Bir köşeye sindim.

Belki pişman olacaktım ama  o sahneyi tekrar tekrar yaşayıp defalarca ölmektense, bir, kez ölmeyi tercih ederdim.Şimdi olduğu gibi .

Sesler aradan uzun bir süre geçmesine rağmen kesilmeyince hızla dışarı çıktım.Etrafı tarif edecek..kelime bulamıyordum.Masalar, sandalyeler birbirine girmiş, bütün,Eşyalar yeri boylamıştı .

Bu sitemi niyeydi?. Verdiğim Cevap için oldugu aklımın ucundan bile  geçmiyordu.Kendi için de hiçbir Anlamı olmadığını gayet kaba Bir dille ifade etmişti.Bikini olayı için olduğunu düşünsem cezasını zaten vermişti.

Bir kez olsun Herzaman Bir korkak Gibi Hareket eden, kekeme, iki Kelimeyi Bir ​​Araya getiremeyen Hale olmaktan vazgeçtim hayatımda ilk defa düşünmeden , kalbimle konuşmaya, Cesur Olmaya Karar verdim.Belki bana pahalıya patlayacaktı ama dediğim Gibi, Aklımdaki Sorularla, pişmanlıklarla, keşkelerle hergün ölmektense , bir kez ölmeyi yeğlerdim. Herşeyi bırakıp gitmeyi yeğlerdim.

Koşarak Yanına gittim tamda bana döndüğü sırada ellerimi göğsüne yerleştirip itmeye çalıştım ama cüsselerimize bakıldığında pekte başarılı Olduğum söylenemezdi.

´´Derdin ne Aral?!. Daha ne istiyorsun?. İstediğin herşeyi yaptım!. kimseye o günle ilgili birşey anlatmadım.Arkadaşlarımdan ve benden uzak dur dedin.Derdin buysa tamam.Barış'tan ayrılırım.Baran'dan Uzak dururum.Beni Bir ​​daha görmezsin.Seninde İstediğin gibi geldiğim deliğe Geri dönerim ama yeter artık! katlanamıyorum! ... "

"Kelebek ne ol-"

"Duymak istemiyorum. Söylesene o ağızdan Bir gün olsun beni gülümsetecek bir söz çıktı mı?´´ 

Bir Süre bana öylece baktı.Hiçbirşey söylemeden.

"Ben cevaplıyım.Hayır.Bir lanet Gün olsun beni üzmekten Başka bir bok yapmadı."

Söyleyeceklerimi söylemenin, içimi dökmenin rahatlığıyla çadıra ilerledim ve yerde buruşmuş vaziyette duran üç,beş tişörtü valize tıkıştırdım.Elimde valizle dışarı çıktığımda bir Saniye sonra  o tok Yere Çarpma sesi duyuldu.

Böyle birşeyi Tahmin etmediğimden Bir Süre öylece gözlerine baktım. İçinde panik ve endişe kırıntıları barındıran mavi-yeşil Gözleri cennetten farksızdı.İçinde cehennemi yaşatan cennet ...

Yüzümü avuçları arasına aldı ve kulağımın hizasına geldikten sonra o baştan çıkarıcı Sesle konuştu.

"Çok konuştun kelebek.Şimdi Sıra bende. Ne istediğimi bende bilmiyorum ama benden uzak olmanı istemiyorum.Eskiden bunu istiyordum ama ... Artık bunu yapamam.Senden uzak bir Yaşamı düşünmek bile istemiyorken gitmen ... gidemezsin.Ne olursa olsun, buna asla izin vermem anlıyor musun? "

Söyledikleri beynimi ve  kalbimi Almış çöp torbasına koyup mars'a fırlatmıştı.Şimdiye Kadar Bir mantığım vardıysa bile koşarak uzaklaşmıştı. Halimle eğleniyor olucak ki o taptığım muhteşem, bütün, güzelliklere bedel gülümsemesiyle güldü.Gülmenin onun için diğer insanların düşündüğü gibi Sıradan Bir anlam taşımadığını Biliyordum.Bu yüzden bütün gülümsemeleri gözümde Altın değerindeydi.

"Ne dersin kelebek. Bu sefer ağızım seni gülümsetecek güzel şeyler söyledi mi? "

Elimde Olmadan sırıttım.

"Sanırım Aral.Sanırım ..."

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

merhaba arkadaşlar Salı Günü Cody Konserinde Olduğum için yazamadım.çarşamba yorgunluktan bütün, Gün zombi modunda gezdim.geç Oldu biliyorum.Bu gün doğum günüm  yazma şevki Doğdu içime. yeni bölüm yarın gelecek.söz.sizi seviyorumm.yorum ve vote'lerinizi esirgemeyin.

RESİM:HALE VE MELİS

KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin