24-ZİYARET

557 16 2
                                    

ARAL TUNA...

Sonunda ait olduğu yerdeydi. Kollarımda. Ince ve ufak bedeniyle küçük bir kız çocuğu gibi kollarını bana dolamış, başını boynuma gömmüş derin nefesleri eşliğinde huzurla uyuyordu. Öyle masum du ki gerçekten beni haketmiyordu. Bu kusurlu kalpten daha iyisini hak ediyordu. Ama işte bu haldeydik.Kurt kuzuya aşık olmuştu.

Kucağımda Hafifçe kıpırdandıp Gözlerini açtı.birbirine dolanmış bacaklarımıza baktığını anında fark etmiştim.Yanakları kızarmasına rağmen o güzel yüzünü bana yaklaştırdı ve beni tekrar, tekrar parçalara bölen bir öpücük kondurdu dudaklarıma.

"Şey...Günaydın."

"Günaydın Kelebek."

"Ben...ne diyeceğimi bilemiyorum."

"Duymak istediğim tek şeyi söyle."

"Nedir?"

Yeri boylamış çarşaflara göz gezdirip yuvarlanarak üstüne çıktım ve ağırlığımı dirseklerime vererek ellerimi yüzüne yerleştirdim. O taptığım dudaklarına doğru eğilip hayatta hep duymak istediğim tek şeyi fısıldadım.

"Ömrüm boyunca ağzından duymak istediğim tek kelime "Seni seviyorum"kelebek.

"Seni seviyorum fırtına gözlü çocuk."

"Hmm...Bu lakap hoşuma gitti."

"Benimde."

"Bana iyi geliyorsun.Seninleyken herşeyi unutuyorum. Dünya'yı sadece senden ibaret görüyorum. Bu sana hastalıklı bir düşünce gibi gelebilir ama benim için ne kadar önemli olduğunu anladığımdan beri bunu sana söylemek istiyordum."

"Eğer bu bir hastalıksa, ben çoktan öldüm Aral."

Ellerimi beline getirip o yumuşak narinliği okşadım. Şimdiden tekrar arzuyla dolduğumu hissediyordum.

"Sana bir sır vermemi istermisin Kelebek?"

"Evet."

"Bugün benim doğum günüm."

"Doğum gününü bile bilmiyorum. Berbat bir aşığım."

"Bunu sana neden söylediğimi biliyor musun?"

"Hmm...hayır."

"Doğum günü hediyemi istiyorum."

"Peki...hediyen hakkında biraz bilgi verebilir misin? "

"Göstermeyi tercih ederim."

Kıkırdayarak dudaklarıma yapıştığında dünya'nın durmasını Diledim.

~》~》~》~》~》

Doğum günü hediyemi almamın ardından yatakta biraz daha oyalandık.Narin parmaklarını göğüsümün üzerinde gezdirirken çenesini kaldırdım ve Çimen rengi bakışlarını gözlerime kazıdım.

"Bu şimdiye kadar aldığım en güzel doğum günü hediyesiydi Kelebek."

Bakışlarını kaçırmayı denedi.Yanakları açık pembe bir renge bürünmüştü bile.

"Beğenmene sevindim."

"Bugün seni benim için önemli iki kişi ile tanıştıracağım."

"Annen ve kardeşin mi?"

"Bakıyorum bugün çok zekisiniz. Yaramazlık yapmamızla ilgili olduğundan şüphelerim var."

KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin