Ahoj... :D Jak jsem slíbila tak jsem udělala. Dopsala jsem jednu povídku a teď se konečně můžu věnovat jen téhle. .. :D Omlouvám se pokud to trvalo dlouho, ale opravdu jsem nechtěla psát dvě povídky najednou.. :D Taky jsem chtěla změnit obrázek.. Udělala jsem si ho, ale je moc velkej ať dělám cokoli. Nevim pokud mi to půjde, ale kdyby jo tak ho ještě změním.. ;)No .. dávám vám sem novej díl a doufám, že vás tak moc nezklame. Omlouvám se za chyby a doufám, že se ta moje slátaninka bude aspoň trochu líbit... ;)
Luciqa.. :*
Když jsem se ráno probral vedle mě nikdo neležel. Na chvíli mě napadlo, jestli to nebyl třebas jenom sen. Jenže nebyl. Stačil pohled na Jimmiho, který se zadýchaný objevil ve dveřích s nechápavým výrazem. Hlasitě si povzdechnu než naberu síly na to zeptat se co děje. Hlasitě polkne a vydechne, aby se uklidnil. ,, Šel jsem si zrovna do kuchyně pro pití a viděl Sama, teda Harryho u dveří jak si rychle nasadil kapuci a jen co si mě všiml tak vyběhl jak cvok ven," vydechne rychle. Tak co to s ním zase je?!
Praštím hlavou do polštářů, jedním si zakryju tvář a z plných plic do něj zakřičím. ,, Viděl jsi kudy běžel?" zeptám se s nadějí. Tak moment! ,, Viděl ho někdo z těch lidí co se na něj ptali?" vybafnu ještě rychle.
Jen nejistě pokrčí rameny. Hned chytnu telefon, ale zastavím se při vytáčení jeho čísla. ,, Co se děje? Nezavoláš mu?" posadí se na kraj postele.
Tentokrát zakroutím hlavou já. ,, Nemá to cenu. Jeho telefon si nechal u Vicka. Teď žije s nim," odhodím ho do peřin a prohrábnu si vlasy.
,, Ale včera jste vyváděli co?" vydechne těžce a zakousne se nervózně do spodního rtu. Musí to pro něj být fakt těžký.
Když mi, ale došel význam jeho slov tak se zarazím. ,, Nic jsme nedělali. Harry během chvíle usnul a já hned na to," pokrčím rameny a zadívám se mu do nechápavých očí.
Tiše si odkašle než kývne. ,, No Harold celou noc kňučel a něco říkal. Šel jsem na záchod a pak se jen tak procházel. Nemohl jsem spát a slyšel ho. Tak jsem si myslel že jsi to ty," poposedne si nervózně. ,, Pořád si myslíš, že by to mohl předstírat, že jo?" zeptá se už pevným hlasem.
Pořád se sám sebe snažím přesvědčit, že to tak není, ale stejně mám ten pocit. Zadívám se mu do očí a kývnu. ,, Myslím, ale nechci, aby to tak bylo. Gema a ti kluci mi přijdou docela sympatický," vydechnu a konečně se posadím.
Jimmi se posadí do křesílka u okna a zadívá se ven. ,, Nemyslím si, že bys měl takhle začínat novej vztah. Já sice nemam co mluvit, protože jsem se choval jak hysterickej zmetek," pochechtne se a zakroutí hlavou. Jo má pravdu. Ne jednou jsem měl chuť aby nějakým zázrakem moje pěst skončila na jeho tváři! ,, Nikdy jsem Harryho neviděl v tom stavu co včera. Co se vlastně stalo?" zamračeně se na mě zadívá.
,, Včera večer jak se tady ukázal si chtěl vzít pár věcí z domu," začnu s výdechem a mávám při tom rukou do vzduchu. ,, Jak jsme vešli tak jsme slyšeli někoho chrápat tak jsem se tam šli podívat. Našli jsme tam jednoho kluka z tý party a on prostě ztuhl. Pak jsem ho dotáhl sem a tady se zhroutil," plácnu se rukama do stehen a vyhrabu se z peřiny. ,, Nevim co to bylo. Popravdě nevim ani co je Harold zač, ale dost mě to štve. Nikdy jsem se za nikym takhle neplazil jako za ním!" Byl jsem sakra naštvaný. Nevím co ho zase přimělo zdrhnout. Ani proč mi nic neřekl. Dokonce netuším ani jestli je celá ta story s jeho rodinou pravdivá. Mohl si to celý vymyslet. Využít příležitost. Jeho jméno se shoduje náhodou s jejich a on v tom mohl vidět příležitost jak mě zastavit, abych se nechoval jako hajzl.
ČTEŠ
Black and white swan
FanfictionChlapec natolik nadaný, ale s nedostatkem důvěry v práci, kterou dělá. Druhý má sebedůvěry až až. Přehnané reakce z nich dělali odjakživa nepřátelé. Ale co se stane pokud jejich nepřátelství vzniklo kvůli lásce? Změní se jejich postoj k sobě? Změn...