Dvacátý třetí díl

357 14 2
                                    


Ahoj. Ano zase já. Nevím co sem napsat, protože nevím jak se omluvit. Tenhle příběh stojí za houby. A moje aktivita taky. :( Takže se přeci jen omlouvám všem kdo to ještě čtete. 

Omlouvám se za chyby  a za to jak pomalu přidávám. Snad se to zlepší, ale nic neslibuju.. :/ 
Doufám, že se to bude aspoň trochu líbit. 
Luciqa8.. :**


,, Zayne, Nialle je večeře!" ozve se domem křik. Zase Gemmin křik. Co to je za lidi, když furt jenom řvou! Jsem zvyklí na svůj klid! Naštvaně a zároveň unaveně vejdu do kuchyně, ve chvíli, kdy se kolem mě proženou dvě osoby.

Podívám se na Gemmu, která se na mě zamračí. ,, Nemohla bys bejt aspoň na chvíli ticho a jít si pro ně?!" vyštěknu ostře.

Celá se napne a nabere rudou barvu. Jdeme po sobě už pět dní co u mě prakticky žijou. ,,Ty mi neříkej co mám dělat! Beztak je to všechno tvoje vina!" křikne na mě až se všichni v místnosti leknutím stáhnou k sobě.

Vyjeveně si ji sjedu pohledem. ,, Moje vina? Co je kurva moje vina?!" vyštěknu nazpět, ale přesto cítím jak se mi něco ostrého pomalu vrývá do srdce. Pocit viny, možná?

,, Přesně tak! Tvoje vina! Vždyť to díky tobě se Harry celý život cítil jako budižkničemu! Každičký den jsi ho v práci ponižoval a připomínal mu ty hrůzy, kterými si prošel s našimi rodiči," vyplivne ostře s pořádnou dávkou jedu, který si pro mě schovávala. ,, Tvůj idiotský přítel a TVŮJ kamarád tady Zayna málem zabili! Harryho unesli a znásilnili ho a bili ho! A to všechno kvůli tomu, že jsi ho vyhnal z tvé firmy! Je to všechno tvoje vina ty jeden malý arogantní pitomče." Její hlas stále nabírá na hlasitosti, ale já se hroutím. Cítím jak mi po tváři stéká první slza a je mi to jedno. Nikdy jsem nebrečel před cizími lidmi, ale v téhle situace toho bylo na mě až příliš. Celou tu dobu si všechno vyčítám. Hledám pro to co jsem udělal omluvu. Ale na žádnou jsem nepřišel.
Omlouval jsem se Zaynovi a Niallovi stále dokola, ale slyšet to od někoho jiného než od sebe. Přál bych si, aby to tolik nebolelo.

,, Vždyť to není jeho vina Gemmo!" okřikne ji rychle Liam. Oba se na něj zaraženě podíváme.

Jako by tam ani nebyl nikdo jiný kromě nás dvou se znovu prudce nadechne. ,, Přála bych si, abys ho neměl šanci zničit tak jak jsi to udělal nám!"

,, Já to vím," hlesnu slabě a celý se pod náporem slz otřesu. Prudce se nadechnu a obejmu se rukama. ,, Sakra já to vím moc dobře," zvýším lehce hlas, který se mi na konci zlomí a moje oči už propustí všechen ten vztek a lítost, který v sobě ty slzy mají.

Zayn s Niallem jsou hned u mě a odvádějí mě z kuchyně, ale stihnu zahlédnout ještě dva vyděšené pohledy. Jeden Vickův a ten druhý zároveň omluvný Liamův.

Dotáhli mě spolu až do ložnice, kde mě posadili hned na postel. Oba se posadili po mém boku z obou stran a tiše sledovali jak brečím a tisknu si k sobě kolena. Během pár vteřin mě objímal Niall a bradou se mi opíral o rameno. ,, Není to tvoje vina. Ona má jen prostě chvíle, kdy to na někoho musí svalit. Ale ty za nic nemůžeš Louisi. Chyby dělá každý," šeptá ke mě.

,, Měli byste mě nenávidět," vydechnu mezi vzlyky a zakousnu se do svého zápěstí. ,, Má pravdu. Říkal jsem mu, že je zrůda, ale přitom jsem vždycky ta zrůda já."

Zayn si těžce klekne přede mě a rukama chytne mé kotníky a zatáhne, abych se posadil normálně. Chvíli na něj oba zíráme dokud mi pevně nestiskne dlaně s těžkým výdechem. ,, Jsi chlap Louisi!" zaculí se krátce. ,, My chyby děláme. A Gemma těch chyb udělala víc než ty, já a kdokoliv další v tomhle domu dohromady. Strávili jsme spolu celý život. Vyrůstal jsem s Gemm a Harrym už od malinka. To co se stalo v ní přece nějak muselo zůstat. Vím, že si všechno vyčítáš, ale ona nemá pravdu Louisi." Prudce se nadechnu a sjedu si je oba pohledem. O moc líp se necítím, ale nějakým způsobem mě uklidňuje to, že jsou tady se mnou. Dokonce i to, že se mě Liam zastal. Že se mnou tady mluví. ,, Miluješ Harryho?" zeptá se po chvíli ticha. Na okamžik nastane znovu ticho dokud jen kladně nekývnu. Oba se znovu zaculí a Niall se mi pověsí kolem krku. ,, To jsem chtěl vědět. Tak pojď jdeme se navečeřet a pak bychom si mohli něco pustit nebo tak něco, hm?" začne s úsměvem.

Black and white swanKde žijí příběhy. Začni objevovat