Ahoj to jsem zase já. VAROVÁNÍ!!! 15+ Tenhle díl je nechutnej. Bylo mi zle z toho co píšu, ale nevěděla jsem jak jinak to sepsat. Takže pokud je někdo slabší povahy tak to nečtete. Nevim požná přehánim, ale mám z toho opravdu výčitky, že jsem něco tak hroznýho vůbec začla psát.
Mimo jiný se omlouvám za chyby a moje hrozný přidávání. Chci vám všem moc poděkovat za všechno. Nechci to moc zdržovat, protože si to stejně nikdo nejspíš nepřečtete takže tady to je. Opravdu se omlouvám a ten díl je sakra dlouhej, ale mělo by se to teď už jenom zlepšovat. Nejhorší část je za náma.. :))
Vaše Luciqa.. :))
Pohled novinářky:
Čekáme tady už věky. Ty děcka mají policejní hlídku všude. Doma, v práci, v obchodě, u soudu dvojnásobnou. Nikdo z nás se nemůže nic dozvědět. Odmítala jsem tuhle práci, protože s těma dětma soucítím. Mě je dvacet dva a vím o co jde, když se řekne slovo týrání. Moje matka na mě byla sama a po smrti táty se zbláznila. Chlastala a zlost si vybíjela na mě dokud jsem neutekla. Oni to měli horší a to mě děsí. Nechtěla jsem s tím mít nic společnýho jenže to bylo buď a nebo. Buď vezmu tenhle příběh a zůstanu a nebo přijdu o místo a svou prestiž, kterou jsem si budovala. Proto jsem se o to začala zajímat co nejvíc, abych zjistila pravdu. Nechci o nich roznášet lži, když vidím jak jsou ještě pořád v otřesném stavu a vím... Vím všechno o tom čím si prošli. Když jsem procházela veškeré podklady co mi dali bylo to jakoby si za všechno mohli sami. Když jsem se ale dostala hlouběji došlo mi to. Pomalu jsem si věci začala dávat dohromady. Došlo mi, kdo je doopravdy Harry Styles. Bylo šílené jak v malém městě žijeme, když mi došlo, že Harry Styles je ta samá osoba, která mě chránila ve škole a zastávala se mě. Ta osoba, která mi sbírala věci ze země a okřikoval ostatní kluky z jeho party, kteří se ke mě chovali zle. Sevřelo se mi srdce, když jsem zjistila jak moc bolesti schovával celou věčnost za tím úsměvem. Dokonce jsem si vyčítala, že jsem ho jednu chvíli nesnášela, když jsem vídala smutného Louise, který byl můj kamarád. Nijak zvláštní, ale stejně jeden z mála kamarádů, které jsem tehdy měla. O to větší radost mám teď, když jsem je viděla vcházet spolu, když se k Louisovi tiskl. ,, Noro jsi v pořádku?" ozve se hned vedle mého ucha až vypísknu. Zmateně si prohlédnu Nata, který se jen zakření a protlačí nás víc ke schodům, kde se zase zaměříme na dveře, které se ne a ne otevřít.
Harryho pohled:
Bylo to zvláštní sedět tu a poslouchat jak se protistrana z nás snaží udělat jen partu blbečků, kterým jde jen o to ukřivdit rodičům. Celou dobu jsem seděl sám s Gemmo a Zaynem dál od ostatních. Prostě nás rozsadili, protože jsme jejich koruní svědci. Tak moc bych si přál být u Louise až je přivedou. Budou sedět ve stejné úrovni jako my. Pořád jsem těkal pohledem k Louisovi, který natáhl ruku do uličky. Rychle se k němu taky natáhnu, ale sotva se dotknu jeho prstů tak se rozrazí dveře a ruce nám silně odstrčí od sebe někdo v oranžovém. Pohledem sjedu o trochu výš a během vteřiny sedím dál od nich se splašeným srdcem a sklopenou hlavou. Vidět v Robinových očí ten samý lesk jako tu noc, kdy mě chytili mnou otřáslo. Rychle si setřu slzy a shodím ze sebe dva páry rukou. Místností se roznese dominantní hlas, který oznámí, že přichází soudce, který si musel dát přestávku po tom co slyšel výpověď Liama, Nialla a Vicka, který měl popsat za jakých okolností se se mnou seznámil a co věděl o mojí babičce. Taky tady bylo několik známých lidí, které jsem vídal u babi, když jsem přišel ze školy. Všichni jsme se posadili. ,, Omlouvám se za přerušení soudu, ale potřeboval jsem se zapřemýšlet nad tímto případem. Žaloba může pokračovat," hodí k nám rukou a opře se do opěrky. A teď to přišlo. ,, Chci, aby si soud vyslechl naše koruní svědky vaše ctihodnosti," postaví se před nás. Chvíli bylo ticho, ale já se nehodlal dívat proč se to děje. Sám jsem pracoval na tom, abych se uklidnil a modlil se, aby to nebylo moje jméno, které řeknou. ,, Gemmo smím vás poprosit?" houkne tiše. Gemm mě ještě pohladí po rameni než se zvedne a dojde ke křeslu kam se posadí. Donutí jí přísahat, že bude vypovídat pravdu a nic než pravdu a já konečně najdu odvahu se na ní podívat. Potřebuje podpořit jako my všichni. Přijmu Zaynovu ruku, se kterou si propletu prsty a on si ji položí na stehno zatímco mě palcem hladí. ,, Nemusíte se ničeho bát. Jen chceme vědět co se dělo. Nikdo vám nebude skákat do řeči. Jde nám o to, abyste řekla pravdu," ozve se vlídně náš právník, kterýho sehnal Louis.
ČTEŠ
Black and white swan
FanfictionChlapec natolik nadaný, ale s nedostatkem důvěry v práci, kterou dělá. Druhý má sebedůvěry až až. Přehnané reakce z nich dělali odjakživa nepřátelé. Ale co se stane pokud jejich nepřátelství vzniklo kvůli lásce? Změní se jejich postoj k sobě? Změn...