Dvacátý sedmí díl

330 15 2
                                    


Ahoj. Jsem tu zas po dlouhý době já vím. Tenhle díl není nic speciálního.. Je nudnej a o ničem.. Asi tak jako celej tenhle příběh.. :D No neva. Omlouvám se za chyby a celkově za všechno.. :)

Luciqa.. :*




Nikdo z nás si netroufl říct jediný slovo ani se nějak dotýkat. Byly jsme naprosto vyčerpaný a měli až moc otevřených ran. Tiše jsme procházeli prázdnou halou k východu, kde na nás už u dveří čekal Ash spolu s několika dalšími policisty. Jen co si nás prohlédne slabě kývne a poplácá mě po rameni. ,, Jste v pohodě?" vypadne z něj. Když mu nikdo neodpověděl unaveně kývnu a spolu vyjdeme ven, kde se to začne hemžit blesky foťáků. Harry se ke mě natiskne aniž by si to nějak uvědomoval.

Ash s ostatníma nás pomalu začnou protlačovat k autům. Všichni se slezeme kolem Harryho a Nialla se Zaynem, aby se jich nikdo nedotkl. Liam si u sebe pevně drží Gemmu a společně postupujeme dál. ,, Louisi, Harry!" zaslechnu známí hlas. Zmateně se rozhlédnu kolem dokud ji nezahlédnu. Zavolám na Ashe, aby ji k nám pustil i s jejím doprovodem. Všichni včetně nich naskáčeme do aut a rozjedeme se k Vickovi. V autě sedím s Harrym, který se odemě odtáhl, Vick je za volantem a vedle něj si nás pečlivě prohlíží Nora. ,, Co ty tu sakra děláš?" zešeptám se smíchem. Když mi, ale neodpoví a jen se smutně dívá na to klubko vedle mě, které se lehce klepe, ztichnu. ,, Vicku prosím přidej," zašeptám k němu a opatrně položím dlaň na tu jeho, kterou si objímá rameno. Ukazováčkem a prostředníčkem překryje moje prsty, aby si mě držel u sebe. ,, Hazz..?"

Nic. Prostě neodpoví. Jen se schoulí o trochu víc až zaskučí a sevření povolí. ,, Opatrně. Posaď se," rozkážu mu jemně a naprosto ignoruju fakt, že nás stále sleduje. Konečně mi nějak odpoví, i když je to jenom kývnutí hlavou a tiché mumlání čehosi. Opatrně se otočí ke mě a hlavu si opře do mého ramena, když se ujistí, že takhle ho nic bolet nebude. Automaticky mu ruku přehodím kolem ramen a přitáhnu si ho blíž. Volnou rukou mu sáhnu na čelo jestli nemá horečku, protože je celý červený. Je vařící, proto rukou nakonec projedu jeho vlasy, abych mu je dal z čela a rty mu krátce přitisknu na čelo. ,, Prospi se," zašeptám krátce předtím než začne pravidelně oddychovat.

Chvíli je v autě ticho a já jenom sleduju toho spícího andílka, když periferně zahlédnu její úsměv. Tázavě si ji prohlédnu až uznale kývne. ,, Tak moc jsem si na škole přála, abys s ním mohl být šťastný. Nikdy jsem moc nechápala proč se zrovna k tobě chová tak hnusně. Teď to chápu, ale jsem ráda, když vás vidím takhle spolu, i když je to teda za hrozných podmínek," dodá rychle, že jí sotva rozumím, ale jen kývu, protože se mi to nechce rozebírat. Nevím co bych ji na to měl říct. Co ona o tom šílenství vůbec může vědět.

,, Nedívej se na něj takhle. Nic o tom nevíš tak to nehraj Noro!" okřiknu ji tiše a celý se napnu, když nepřestane zírat.  Harry se mi v náručí zavrtí a znovu hekne jakoby mu někdo vyrazil dech. Znovu ho líbnu na čelo a zamračeně se podívám na cestu. ,, U tvých nohou je deka," vydechnu a zase se podívám na Hazzu. ,, Hoď mi ji prosím." Okamžitě ji začne hlaedat až mi ji opatrně podá a pomůže ji rozdělat. Přikryju ho a pohladím po rameni. ,, Miluju tě," zašeptám k němu, i když je mi jasný, že to nevnímá. ,, Cos vůbec dělala mezi těma supama?" zeptám se jí znovu, když nás nepřestává pozorovat.

Při mých slovech si zkousne ret a provinile skloní hlavu. ,, Já jsem taky jeden z těch supů," řekne tak tiše, že by jsme ji snad ani neslyšeli, kdyby tady nebylo hrobové ticho. Vick se na mě zděšeně podívá, ale rychle se otočí zpátky na cestu. ,, Nemusíte se bát. Nechci fotky a ani si nic nenahrávám. Tuhle práci jsem nechtěla dělat, ale šéf mi to přikázal jinak bych musela vypadnout a všechno co jsem si za ty roky vybudovala by šlo do háje. Je mi líto, že to musím udělat. Proto jsem se, ale rozhodla, že zjistím celou pravdu a nebudu nikoho ponižovat a zesměšňovat. Tenhle článek je na špínu až moc choulostivej," zakroutí zhnuseně hlavou a zadívá se mi do očí. Tím pohledem a úsměvem mi připomíná školu, kdy jsme spolu chodili všude a snažili se bránit toho druhého.  Ani nevím proč jsme se už nikdy nebavili po skončení školy.

Black and white swanKde žijí příběhy. Začni objevovat