Ahoj nový díl. Nevím co sem mám psát. Moc vám všem děkuju a doufám, že vás blížícím se koncem nezklamu. Omlouvám se za chyby a omlouvám se za díl o ničem.. :/
Luciqa.. :)
Sotva k nim dorazíme Niall padne do otevřeného objetí Zaynovi, který ho hned políbí a hlavu mu natočí pryč od Gemmi. Já, ale stojím přimrznutý na místě se slzami v očích. Paul klečí nad Harrym spolu s Aaronem a Liamem a společně odhazují sutí z Harryho těla, který se přes zadržované vzlyky snaží chytit dech zatímco se statečně usmívá na jeho sestru. Slabě slyším jak mu tiše šeptá jak moc je statečný a jak ho miluje, když mu pevně svírá ruku. Prohlédnu si ještě Vicka, který zděšený sleduje dění kolem a sám se drží za poraněnou ruku, kterou už má ošetřenou. Jakoby mě nohy už neudržely se svalím vedle jeho hlavy. Vyděšeně se na mě podívá. ,, Louisi," vydechne a do vlasů se mu spustí několik slz. ,, Promiň mi to. Prosím promiň," vzlykne, ale hned se prudce nadechne, aby zadržel vzlyky. Stejně jako já věděl, že by mohl dostat záchvat a to by bylo v tuhle chvíli to nejhorší co by se mohlo stát. Rozechvělou rukou ho pohladím po tváři, na které se mu táhla rudá šmouha. Oba se díváme tomu druhému do očí než se konečně najdu ztracený dech. ,, Neudělal jsi nic co bych neudělal já pro tebe, zlato," pousměju se na něj a snažím se rozmrkat slzy. ,, Jenom mi vydrž lásko. Jenom co tě z toho dostaneme tak najdeme cestu ven a pak se postarám, aby vám už nikdy takhle neublížili ano?" Se zatnutou čelistí přikývne a rukou kterou doteď svíral tu Gemminu se chytí mojí. Smutně si ji prohlédnu, když je celá rozdrápaná a místy zčernalá od spálené kůže. ,, Harry," hlesnu tiše. Než stačím říct další slovo tak hlasitě vykřikne a pevně mě stiskne. Dojednoho nadskočíme a pohledem sjedeme na Paula a Aarona. ,, Co to kurva děláte?!" okřiknu je naštvaně. Ani sám nevím jestli to co cítím je vztek a nebo jenom čistej strach. Strach o Harryho. Nebo o nás všechny.
Paul se na mě smutně podívá a začne si sundávat pásek. ,, Cítíš tohle?" zachraptí, když se dotkne jeho nohy. Harry se skousnutým rtem přikývne. ,, Dobře. Bude to bolet Harry. Zvednu ti nohu jen na chvíli. Drř se něčeho a snaž se nehýbat," dodá ještě, ale než se Harry volnou rukou stačí chytit Gemmi tak už se mě pustí a prsty zaryje do země. Jako by to byla celá věčnost, když se mu povede upevnit mu nohu. Koutkem oka jsem zahlédl jak mu něco trčí z nohy než se uvolnil a začal lapat po dechu. Pořád se mračil a držel si bok, ale ani na jednoho z nás se nepodíval. ,, Dobře. Zvládl jsi to," zachechtá se slabě Paul, aby ulehčil atmosféru a došel k jeho hlavě. Harry jen slabě kývne a zadívá se mu s úsměvem do tváře. ,, Teď už to bude jenom chvilička kudrnáči," pohladí ho po vlasech než kývne k Aaronovi, který je unaveně sleduje. Liam odtáhl Gemmu dál od Harryho a já se taky posunul dál.
,,Harry!" křikne na něj Niall, který se dostal ze Zaynova pevného sevření a odstrčil Aarona než se mu vrhl kolem krku. Tiše plakal, když ho Hazz jenom hladil po zádech a něco mu tiše šeptal. ,, Budeš v pořádku že jo?" zeptá se, když si ho Hazz od sebe odtáhne.
Pomalu kývne a ještě jednou si ho k sobě přitáhne. Když se nemá k tomu, aby ho pustil tak si Nialla přitáhnu k sobě a dojdu k Zaynovi, kterému ho předám a sám dojdu zpátky. ,, Na tři začneme tahat. Bude to dobrý jasný?" šeptne k němu Aaron a chytí ho v podpaží. Bolestně zkřivý obličej a rázně kývne.
Jenom co Paul křikne tři tak začnou tahat dokud není úplně venku. Ze stropu se na nás snese další sprška prachu a tak mu rychle zakryjou obličej. Všichni se rozhlédneme kolem sebe, když se všechno přestane třást. Doběhnu k němu a pečlivě si ho prohlédnu, ale on má oči zavřené. Vyděšeně se zadívám do Paulových očí, který mu kontroluje pulz. ,, Omdlel," poplácá mě po rameni a z dřepu se zhoupne do sedu. ,, Jen omdlel," vydechne ještě a otře si orosené čelo.
Gemma si jeho hlavu položí do svého klína. ,, Máte někdo mikinu nebo něco?" zeptá se. Všichni se rozhlédneme kolem, ale žádné oblečení tady není.
ČTEŠ
Black and white swan
FanficChlapec natolik nadaný, ale s nedostatkem důvěry v práci, kterou dělá. Druhý má sebedůvěry až až. Přehnané reakce z nich dělali odjakživa nepřátelé. Ale co se stane pokud jejich nepřátelství vzniklo kvůli lásce? Změní se jejich postoj k sobě? Změn...