Ahoj.. novej díl a není to ani tak dlouho... :D Ale za to to stojí za prd nebudu lhát. Je to o ničem a prostě taková ta moje slátaninka no, ale chci moc poděkovat a omluvit se za chyby... :D Budu vděčná za kritiku i vaší podporu a pokud se vám něco na tom nelíbí tak se to nebojte napsat.. Ještě jednou díky.. :*
Luciqa..
Louisův pohled:
Tak moc to bolí! Jasně každej rozchod bolí, ale tohle je jiný. Zažil jsem rozchody, ale nikdy ne s člověkem, kterýho miluju. Začínám pochybovat o tom co říkal Vick. Nevěřím, že by nám tohle pomohlo. Jenom představa, že bude s někým jiným mě zabíjí.
Pořád s pálením očí dojdu až ke stolku a naliju si whisky. Přísahal jsem, že už nikdy pít nebudu, ale potřebuju ji. V tuhle chvíli jí budu potřebovat hodně. ,, Ani na to nemysli a polož tu skleničku Tomlinsone." Div jsem to na sebe nevylil jak jsem se lekl, když se ozval Niallův hlas ode dveří. Zaraženě si je prohlédnu.
,, Co tu děláte?" zeptám se a vypiju obsah skleničky. Rázně si to ke mě nakráčí a sebere mi ji.
Otráveně se vrátím ke stolu a začnu konečně dělat svojí práci. ,, Opravdu jsi to udělal? Zničil jsi vás." začne tiše a posadí se ke stolu, kde ještě před chvílí seděl on.
Nemám odvahu na to podívat se mu do očí. ,, Bylo to to jediný co jsem v tuhle chvíli mohl pro nás oba udělat. Když bez sebe nevydržíme ani potom tak vím, že k sobě patříme, ale pokud bude šťastnější s někým jiným tak bych byl sobeckej, kdybych mu nedal tu příležitost to zjistit. Jo!" vydechnu, když narazím na složku, kterou mi před chvílí donesla sekretářka. Podepíšu všechno co je potřeba a obrátím se na Nialla, který se smutně dívá na Zayna. Tak nějak nevím co bych mu řekl. Dal mi pěstí, ale díky mojí blbosti. Nevím jestli se stydí víc on nebo já, za to co jsem mu řekl. ,, Tady. Podepiš se sem," ukážu mu kam přesně se má všude podepsat a čekám až to všechno splní. Bez keců to udělá až se nakonec konečně podívá na to co to je. To co se na mě dívalo bylo naprostý zděšení. Dokonce i Zayna to postavilo na nohy a hned k nám došel. ,, Je to tvoje Ni," pousměju se na něj a kopii si schovám do stolu, který následně zamknu.
,, To si ze mě děláš prdel!" zvýší hlas, ale to už se zase vracím k práci. ,, Sakra přestaň mě ingnorovat v tuhle chvíli. Tys mi přepsal ten zatracenej barák! Proč tohle děláš?! Vždyť je to tvůj domov," hlesne nakonec se slzama v očích. Opřu se do židle a zakroutím hlavou.
Opravdu nevím jak bych začal. ,, Ano. Přepsal jsem celej dům na tebe, protože v tebe věřím. Možná to nevíš, ale pomohl jsi mi ze všech nejvíc v tom nejtěžším období, kterým si procházíme zrovna teď," uchechtnu se nakonec. ,, Jsi jako brácha Ni. Možná, že je to divný, ale opravdu se cejtím jako bych se ti mohl svěřit naprosto se vším," usměju se na něj a setřu si slzy, který neudržím. Ani nevím proč brečím. Jsem smutnej a naštvanej, ale zároveň tak šťastnej, že pro ně můžu něco udělat. Pro Niho můžu něco udělat. Už nikdy se nebude muset bát o střechu nad hlavou. Nikdo z nich. Niall by je nikdy nevyhodil. ,, Já v tom domě žít nemůžu. Proto to přepisuju na vás," zašeptám, když se na mě oba nevěřícně dívají. ,, S Ashem jsme se dohodli, že půjdem bydlet spolu. Zatím je to dobrej nápad. Nebaví nás moc žít samotný a docela jsme se fakt sblížili za tu dobu co se známe. Takže tohle bude můj novej začátek, ale to neznamená, že na vás zapomenu. Vždycky mi můžete zavolat," usměju se a lehce s Niallem zacloumám, když ho držím za ramena a sleduju jak si otírá oči.
,, Musíš tohle všechno dělat? Není to až moc?" zašeptá ke mě Zayn. Konečně s ním navážu nějaký kontakt. Jenže pohled zase rychle odvrátí.
ČTEŠ
Black and white swan
FanfictionChlapec natolik nadaný, ale s nedostatkem důvěry v práci, kterou dělá. Druhý má sebedůvěry až až. Přehnané reakce z nich dělali odjakživa nepřátelé. Ale co se stane pokud jejich nepřátelství vzniklo kvůli lásce? Změní se jejich postoj k sobě? Změn...