Ahoj no a tady je dneska už třetí díl.. tak snad nebude moc zklamaní.. nevím kdy přidám a nic neslibuju takže.. mějte se krásně .. užijte si zbytek prázdnin a ahoj.. :)
Luciqa8.. :*
Ještě hlasitěji jsem polkl a sundal si brýle, abych si je přečistil. Nasadím si je zpátky na nos. Všichni pořád zírají a čekají na odpověď. ,, Poslíček. Omlouvám se za mojí opovážlivost. Jen mi to ujelo. Prosím nestěžujte si na mě. Mohl by mě vyhodit a já tuhle práci prostě potřebuju," mlel jsem páté před deváté.
Ten chlapík se zasmál a já přestal dýchat. ,, Jmenuju se Desmond Dean. Klidně mi tykej a ty jsi?" usmál se vřele.
Zmateně si ho prohlédnu. Cože to říkal? ,, Ha- ha- harry," vykoktám. Čímž ho i ostatní zase rozesměju.
Přikývne a obejde stůl. Natáhne ke mě ruku, kterou vřele přijmu a lehce stisknu. ,, Těší mě Harry. Musíme si promluvit. Tvoje znalosti v téhle oblasti rozhodně nepatří poslíčkovi. Chtěl bych ti něco nabídnout," rozhodně se na mě podívá. Já se jen přikrčím nad tím co řekne. Nevím proč, ale mám strach. ,, Harry, můžu ti tak říkat?" zeptá se ještě. Jen přikývnu a on se lehce pousměje. ,, Harry, chci aby jsi u mě začal pracovat jako poradce," řekne a zadívá se na mě. Chytím se stolu vedle mě, abych neupadl. Co to sakra říkal?! Na tváři mu stále pohrával ten veselí úsměv. ,, Víš. To co jsi tady předvedl mě fascinovalo. Tvoje názory vůbec nejsou špatné. A k poslíčkovi jsou naprosto nevhodné. Proto bych rád měl po ruce poradce jako jsi ty. Musel by jsi nejspíš odejít z firmy Tomlinsona, ale ten tě nespíš postrádat nebude, když si necení tvého talentu," zakroutí nevěřícně hlavou.
Zasměju se čím ho asi vykolejím. ,, No jen chci říct na jeho obranu, že on o tom ani neví. V práci si radši hledím jen odnes přines a tím končím. Lidé nejsou moc milí, pokud nejste krásný a víc než přátelský," postěžuju si, ale hned lituju. Zase moc žvaním. ,, Jej! Moc se omlouvám. Tohle vás asi nezajímá," praštím se do čela a zakroutím hlavou, ale Desmond se vedle mě zase zasměje.
Obejme mě kolem ramen a přejde za stůl, kde jsou fotky. ,, Harry tvůj výběr je jedinečný. A to co jsi mi o nich říkal je dokonalé. Potřebuji tady tvoje nadšení. Heleď," nadhodí a podsune mi fotku, která je naprosto divná.
Zakroutím hlavou. ,, Je divná. Ten chlap tam jen stojí. Má být smutná, když je vyfocený na hřbitově, ale působí to uměle. Nikoho by to nedojalo. Stojí nad hrobem, ale co jako? Je smutné, že má někoho kdo zemřel, ale kdo nemá? Tahle fotka je špatná a hlavně. Kdyby si klekl a položil alespoň ruku na náhrobní kámen působilo by to mnohem citlivěji než takhle. Ne tahle je prostě divná. A aranžování kolem taky není nic moc," pokrčím ramen. Des se znovu zasměje.
Pobaveně si ho prohlídnu. ,, Jsi třída Harry. Požádám Tomlinsona, aby tě nechal naaranžovat jednu svatbu. Chci tvé fotky a ne jejich umělotinu. Aranžuj jak je libo a pak foť. Dones mi prosím tvé fotky co nafotíš. Pak mi o nich zase něco povíš. A o mé nabídce přemýšlej prosím. Opravdu je tě pro práci poslíčka škoda. Těším se na naše shledání Harry," zasměje se a pevně mě obejme. Objetí mu oplatím a spokojeně odcházím.
Sice nemám ani páru o tom co se stalo, ale co už je na tom.
Chtěl jsem jít rychle za Louisem, když mi zase zvonil telefon. Rychle jsem to zvedl. ,, Dobrý den. Mluvím s panem Stylesem?" ozval se hrubí mužský hlas. Hned mu to odsouhlasím a čekám co se bude dít. ,, Jmenuji se Sam Hall a jsem ošetřující lékař vaší babičky. Prosím mohl by jste se dostavit co nejdřív? S vaší babičkou je to zlé. Nechci s vámi mluvit o jejím stavu po telefonu takže se prosím dostavte jak nejrychleji to půjde a na recepci se ptejte po doktoru Samovi Hallovi. Děkuji. Nashledanou," zavěsil a já se nestačil ani nadechnout. Moje nohy prostě povolili a kdyby nebylo vrátného, který se bavil s recepční asi bych se válel na zemi a bylo by mi to jedno!
ČTEŠ
Black and white swan
Fiksi PenggemarChlapec natolik nadaný, ale s nedostatkem důvěry v práci, kterou dělá. Druhý má sebedůvěry až až. Přehnané reakce z nich dělali odjakživa nepřátelé. Ale co se stane pokud jejich nepřátelství vzniklo kvůli lásce? Změní se jejich postoj k sobě? Změn...