9.Bölüm

64 9 49
                                    

İkiye On Kala|Mutluyum Ama Birazdan Geçer🎵

Dışarıya çıktınız, her yer sırılsıklam. Neden? Çünkü yağmur yağmış. Peki, hâlâ yağmaya devam ediyor mu? Hayır. Ama yağmur kokusu yok mu? Var.

Peki şimdi söyleyin, kalbimizden insanlar geliyor ve geçiyor. Gidenler, artık olmamalarına rağmen iz bırakmıyor mu?

Kolumu Burak'tan kurtardım ve Furkan'ın oturduğu çardağa hızla yürüdüm.

"Furkan!"

Zaten gözü ben de olan Furkan bana daha çok yaklaştı.

"Efendim?" dedi haylaz bir şekilde.

Suratına tükürme isteğimi bastırdım."Yiğit'le ne alakan var?"

Etrafına bakarak güldü ve en sonunda bakışları tekrar bana döndü. "Bu benimle onun arasında bundan sanane?"

"Nasıl banane ya? Hem O benim kuzenim, hem de adım geçti!" dedim bağırarak. "Söz vermiştin." Bunu söylerken sesim kısılmıştı.

"Yiğit'e sevgili olduğumuzu söyle, ben de ağzımı sıkı tutayım." dedi tek seferde bir kaşını kaldırarak.

What the fuck?

"Ne?" dedim şaşkınlığım apaçık ortadayken.

Nefesini dışarı verdi ve yakınlığından dolayı hissedebildim. "Duydun beni. Anlaşılmayacak bir şey olduğunu düşünmüyorum?"

"Sen psikopatsın! Beni böyle kullanamazsın anlıyor musun?!" Yaren, Burak ve Furkan'ın arkadaşları dikkatle bizi izliyolardı. Yaren'in Burak'ı zor durdurduğunu görebildim.

"Sana parkta ne dediğimi hatırladın mı?" Biraz düşündüm. Ne demişti?

Karşılıksız kalmaz.

Dudağımı dişledim. Acaba Yiğit'e söylemesi daha kolay olurdu da kurtulur muydum?

"Bana bunu yapma. Onu sevdiğimi biliyorsun. İsteme bunu benden." dedim anlamasını umarak.

"Sen onu sevmiyorsun! Takıntılı olmuşsun anlıyor musun? Gözün başkasını görmüyor! Beni görmüyorsun!"

Yutkunamadım. Hayır, Yiğit benim için takıntı değildi. Yoksa öyle miydi?

"Ne saçmalıyorsun? Seni sevmemem, sevememem benim suçum değil."

Yaren izlediği yerden lafa atladı. "Ceren onun dediklerini yapmayacaksın değil mi?"

Bunu söyleyen kişi 'Furkan seni mutlu eder' diyen kişiyle aynı mıydı?

Okul zili çaldı. Herkes okulun içine doluşurken ben, Furkan'ın tam gözünün içine bakıyordum ateş püskürerek.

"Çıkışta birlikte Yigit'in yanına gideriz artık." dedi ve yanımdan geçerek okula ilerledi.

Yaren hemen yanıma gelip yüzümü ellerinin arasına aldı. "İyi misin?"

Kafamı olumsuz bir şekilde salladım."Ne yapacağım?"

Derin bir nefes aldı. "Bilmiyorum. Yiğit'in sevgilisi var Ceren. Furkan eğer ona anlatırsa daha kötü olabilir. Onun dediğini yapmanı istemiyorum ama başka çare de yok gibi."

Titrek bir nefes aldım ben de. Nöbetçi hoca yanımıza yaklaşıp, "Hadi kızlar içeri duymadınız mı zili?" dediğinde Yaren, Burak ve ben okula ilerleyip sınıfa da girmiştik.

Biyoloji hocası sınıfa girdiğinde ayaklanmıştık. "Oturun gençler."

Yerimize tekrar oturduğumuz da hoca, "Evet kağıtlarınızı okudum. Şimdi sessiz olun da açıklayayım." dedi.

ULAŞILAMIYOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin