6.Avangers a Cromwell

1.7K 118 5
                                    

*O čtyři dny později, na základně Avengers:*

23:06


Pohled Steva Rogerse aka. Kapitána Ameriky:

Fury si nás všechny zavolal na nečekanou schůzi, která je prý hodně důležitá a závažná. Bylo něco kolem jedenácté večer. Šel jsem v celku rychle chodbami celého S.H.I.E.L.D.u a přemýšlel o čem to mohlo být. Mimozemšťané? Ne, to určitě ne. Nějaký chystaný útok na nějaké město? Blbost, to by jsme tam už dávno byli. Válka? Doufám, že ne. Něco nečekaného, co bych nečekal? Asi nejpravděpodobnější možnost. Zakýval jsem hlavou a otevřel dveře, kde jsme se měli sejít. Byla tam Natasha, Wanda, Bruce, Clint, Vision skoro všichni kromě Tonyho a Thora o kterém nevíme nic od té doby, co se vrátil zpět na Asgard.

Sedl jsem si napravo od Wandy a všichni netrpělivě čekali na Tonyho Starka, jak jinak. Po nějaké té chvíli nechápavého koukání přišel, "Sorry, že jsem přišel-přiletěl pozdě, ale musel jsem ještě něco důležitého zařídit." odkašlal si Tony, zapl si svůj oblek a sedl si naproti mě.

Fury se na všechny koukl a začal : "Takže Avengers, mám tady něco hodně důležitého. Je to něco ohledně toho tábora, ve kterém byl Rogers s Romanffovou. Je to závažnější než to bylo." řekl Fury vážným tónem.

"Cože? Vždyť tam nic nebylo. Prohledávali jsme úplně všechno a nenašli jsme nic, co by naznačovalo, že by tam byl Cromwell." zakývala nechápavě hlavou Natasha.

"Byl tam někde schovaný. Ale teď je živé vysílání z nějaké místnosti, ale ne z toho tábora, to jám už řekl. Začalo to asi před pěti minutami a pořád tam Cromwell kecá něco o utajeném experimentu K14." řekl Fury.

"Jaký experiment?" zeptal jsem se nechápavě Furyho.

"Napodobení tvého séra Rogersi. Cromwellovi se to tady nepovedlo, ale jak uvidíš tak se mu to vydařilo v tom táboře." řekl a spustil na veliké obrazovce video.

"Avengers, Hillová, další agenti a Nicku za necelou půl minutku uvidíte subjekt na, kterém vyzkoušíme experiment K14 o kterém už jste asi slyšeli od Nicka." řekl Cromwell. "Doufám, že už víte, že to je něco podobného jako Rogersovo sérum, ale akorát kapičku vylepšenější." mrkl na nás. "Chci vás upozornit, že ta holka je přímo subjekt na tento experiment stvořena. Má dobré parametry, dobrou sílu, dobré reflexy i laboratorní testy." dořekl Cromwell a otevřeli se dveře za Cromwellovími zády. "Už je tady." usmál se čelem k té holce.

"Ne! Pusťte mě! Já nic nechci! Já jsem vám k ničemu! Vyberte někoho jiného hlavně ne mě!" vykřikla blondýnka. Než jsem si jí pořádně prohlédl tak mi naskočilo, kdo to je.- bože, ne. To je Sam.- Ehm, Samantha.. S Natashou jsme si vyměnili vystrašené pohledy a znovu se upřeně dívali na Samanthu, která se snažila kopat a máchat rukami všude okolo sebe, ale nemohla nic dělat, když jí drželi pouta na rukách a taky dva nějací doktoři.

"Seznamte se, tohle je Samantha Carpenter, která okoštuje experiment." řekl radostně Cromwell. Mezi tím už dávali Samanthu na veliké lůžko, kde ji při poutali.

"Thomasi?" řekla Samantha zmateně.

"Ano, Sam. To jsem já, šílený vědec aka. Thomas Cromwell, který utekl ze S.H.I. E.L.D.u a, který na tobě chce vyzkoušet sérum "supervojáka"." ujasnil jí to Thomas nebo-li Cromwell.

"Ne, já od vás nic nechci! Chci být normální a ne žádný supervoják!" vykřikla Samantha, Cromwell úplně v klidu vzal hadičku s jehlou a nastavil to k její ruce. Tak to udělal asi sedmkrát než měl všechno připravené. Cromwell se otočil čelem ke kameře a řekl: "Takže milý Nicku a Avengers teď začne experiment K14. Dobře se u toho bavte! Zatím čau. A ty Samantho pozdrav Avengers, kteří ti s ničím nepomůžou." usmál se Cromwell zamával do kamery a zapnul injekce, které se pomalu propichovali její kůží až k žílám. Modročervená tekutina se jí stlačila do žil a já uviděl jak to začíná proudit celým jejím tělem.

Zachránci [Avengers]Kde žijí příběhy. Začni objevovat