13.Útok

1.1K 80 2
                                    


"Hele, nechme toho kecání, protože ta holka je někde venku a ještě k tomu úplně sama. Musíme ji najít, než ji najdou lidé, kteří by ji mohli něco udělat nebo ona sama by jim mohla něco udělat." řekl Tony. Opravdu mě překvapil s tím, že ji chce hledat.

"Tony má pravdu. Za patnáct minut všichni nachystaní v garáži a půjdeme ji hledat." řekl jsem a kývl na Tonyho, ten mi kývnutí oplatil, ale hned se za všemi otočil a vyšel.

Všichni odešli z místnosti a šli nejspíše do svých pokojů si vzít své oblečení do terénu, i já. Překvapivě.

*O několik minut později*

Vzal jsem si svůj štít a vyšel do garáží, kde už byli skoro všichni, kromě Wandy, která stejně za malou chvilku přišla.

Na stůl jsem dal mapu a začal říkat: "Dobrá, jsme tu všichni. Tony, Rhodey, Same vy poletíte a budete se koukat termovizí jestli někde nevidíte tepelné stopy. Tony si vezme východ a severovýchod a Rhodey si vezme západ a severozápad, Same ty poletíš někde uprostřed toho všeho. My s Natashou, Wandou, Clintem a dalšími agenty budeme dole na zemi. Natasha a Wanda půjdou společně s dalšími agenty na západ, Clint na východ a já na sever. Ty Bruci, Petre a Visione budete na základně a budete sledovat kamerový systém, ve městě a okolí.. Vision bude sledovat, každou zmínku o ní. Když někdo najde Samanthu, nebo někoho, kdo by ji byl nějak podobný tak mi to ihned nahlaste." řekl jsem a všichni jenom přikývli. "Můžeme jít na to, máme na to všechno hodinu a půl-tipuju. Pokud ji nenajdeme tak buď bude někde daleko nebo ji vzali Cromwellovi kumpáni." řekl jsem a nasadil si helmu a všichni vyšli z garáží. Tony s Rhodym vzletěli, každý letěl kde měl. Natasha a Clint se za malou chvíli oddělili od mé skupiny společně s dalšími agenty a rozešli se na západ nebo na východ.

*O hodinu a čtvrt později:*

Zaslechl jsem motory letounu, který z velikou pravděpodobností vzlétal. Rychle jsem běžel k tomu místu, ale to už bylo pozdě, protože jsem nad sebou mohl uvidět rychle letící letoun.

"Tony a Rhodey, někde u mě by měl letět nějaký cizí letoun! Letí někde na sever a může být v něm Samantha!" vykřikl jsem ihned do mikrofonu.

"Už k němu letím, je asi pět set metrů přede mnou." řekl Tony po chvíli. "Do prdele! Co to je?! Jak může být tak rychlí! F.R.A.I.D.A.Y zapni pohon na maximum." řekne Tony omylem do mikrofonu. Raději jsem to nechal být, protože máme důležitější práci.

"Něco jsem našel Kapitáne!" vykřikl jeden z agentů, který byl u mě.

"Jsou to stopy od letounu, co?" zeptal jsem se ledabyle.

"Ano." odpověděl mi jeden z agentů dost překvapeně.

"Jsem skoro u něj a vypadá to na to, že v tom je opravdu Samantha, která ale leží a někdo je přímo u ní. Je tam asi deset nějaký mužů se zbraněmi, ale pilota nevidím." řekl Tony. "Budu muset vyrazit dveře letounu.." řekne Tony.

"Myslíš si, že to zvládneš?" zeptám se.

"Budu muset." řekne Tony..



*Pohled Tonyho Starka*

"F.R.A.I.D.A.Y. pošli dvě menší rakety na dveře letounu." řekl jsem bez svolení Steva.

"Jak si přejete." odpověděla a můj oblek vystřelil do letounu dvě menší rakety, které ihned udělali do letounu díru. Plno lidí spadlo někde do lesa, s velikou pravděpodobností nepřežili, ale já prostě musel zachránit Samanthu. Vletěl jsem do letounu a vzal Samantino ležící tělo a vyletěl z něho ven. Letoun jel dále bez jakýkoliv problému, takže jsem Samanthu mohl dovést zpět na základnu bez jakýchkoliv komplikací. Není to nějak moc jednoduché?

Zachránci [Avengers]Kde žijí příběhy. Začni objevovat