"Zastavte, nebo je po nich!" vykřikl výhružně agent mířící zbraní na dívku, ale Cromwella to nezastavilo, vytrhl slečnu Mary z rukou jeho agenta a namířil hlaveň zbraně na její hlavu. Slečna Mary se se slzami v očích koukla po dívce, která se na Cromwella dívala se strachem v očích.
"Samantho? Nechceš mi tu náhodou něco vysvětlit?" zeptal se Cromwell káravým hlasem dívky. Dívka se podívala na Dannyho, ten jí s klidným hlasem, ale s neklidem v očích odpověděl: "Neodpovídej." Dívka se otočila, podívala se na slečnu Mary, která se klepala strachy a se slzami na tváři se na ni prosebně dívala.
"Co chceš slyšet?" zeptala se dívka, tím Cromwell dostal potvrzení o tom, že to opravdu není Cora. Jemně se ušklíbl a po té projel pohledem po všech S.H.I.E.L.D.ských agentech.
"Už nic, jen.. Je mi strašně líto slečny Mary, že jsi ji do toho zatahala." řekl s velikým úsměvem.
"Nic jí neuděláš." řekla výhružně dívka a zaťala zuby, roztrhla pouta a připravovala se kdykoliv vyběhnout. Agenti S.H.I.E.L.D.u už nemířili na zajatého agenta, ani na dívku, ale na Cromwellovi agenty i na jeho samotného. Cromwell zmačkl kohoutek zbraně a tím ji i odjistil, slečna Mary vzlykla a pořád se se strachem v očích dívala na dívku, která nevěděla, jak jí má, co nebezpečněji pomoct.
Agentky v quinjetu slyšely vše, ale pořád sledovaly trasu několika quinjetů, které by na místě měly být za patnáct minut. Potřebovali to zdržet ještě déle, protože se to pěkně zvrhlo. Tohle neměli v plánu, ale musely jednat...
*Quinjet-Někde nad státem Oregon-O pět minut později*
V quinjetech byl celkově klid, protože jak agenti, tak i Avengeři se připravovali na boj, ale jen ve svých hlavách. Jeden z nich poslouchal operní muziku, další si jen vyměňovali smíšené a hlavně nejisté pohledy. "Kolik minut do přistání?" zeptal se Kapitán a opřel o rám quinjetu a pohlédl na svit lamp z menších měst, které vypadali tak male z výšky odkud letěl quinjet.
"Čtrnáct minut." odpověděl Hawkeye, který se naplno věnoval řízení quinjetu po celou dobu letu. Kapitán na něj kývl i přes vědomí, že ho Hawkeye nevidí. On i všichni z Avengers měli úplně jiné plány na večer, než jet do Portlandu, ale ksakru věděli, že je to důležité. I pro to se na to všechno koncentrovali, protože rozhovor s Thomasem Cromwellem není zrovna nejmilejší.
Scarlet Witch pořád nejistě pokukovala po Visionovi, který se na ní mile usmíval, ale nevěděl, jak jí v tu chvíli poradit. Kapitán si toho všiml i pro to si dřepl ke Scarlet Witch, která mu věnovala jemně nervózní pohled. "Tohle zvládneš, hlavně se soustřeď." řekl mile s jemným úsměvem, kostrbatě kývla.
"Bohužel to není tak jednoduché.." zašeptala velmi nejistě ke Kapitánovi.
"Tvá síla je velmi mocná Wando a když se budeš soustředit, tak to půjde. Jen to chce opravdu soustředěnost a koncentraci. Tohle zvládneš, všichni ti věříme." řekl Kapitán Scarlet Witch a ta mu věnovala úlevný pohled, potřebovala alespoň nějaké slova útěchy.
"Děkuji.." řekla s úsměvem, jejich rozhovor, ale přerušil Iron Man.
"Takže panctvo, nevíte, jak to prozatím vypadá v Portlandu?" zeptal se Stark a všichni se na něj podívali. "Ne? Protože já taky ne." ušklíbl se Iron Man. Black Widow, která byla vedle něj protočila očima a s těžkým povzdychnutím věnovala pohled Iron Manovi, který měl na své tváři pořád úšklebek.
Kapitán věnoval Iron Manovi pohled, ale ihned si sedl vedle Hawkeye a čekal na přistání quinjetu...
*Mezi tím-Portland*
"Já jí zastřelím a bude po všem!" vykřikl Cromwell, který byl připraven vystřelit. Už to bylo snad pět minut, co s výhružným tónem straší všechny okolo. Už neměl žádnou trpělivost se slečnou Mary, která pořád vzlykala, jeho to pěkně štvalo. Věnoval jeden úšklebek dívce a po té stiskl spoušť své zbraně..
Ale dívka na to zaregovala rychleji, než si vůbec Cromwell mohl vůbec všiml. Dělilo ji více, jak deset metrů od slečny Mary a Cromwella. Dívka se snažila dělat, co největší kroky, aby tam byla včas, ale Cromwellův prst nebyl tak pomalý, jak si dívka myslela. Jak byla u obou dvou, tak si všimla toho, že Cromwellovi zbývají nano-milimetry od stisknutí spouště i pro to vzala své ruce a plnou silou žduchla do slečny Mary, která pomalu padala k zemi, ale dívka už nemohla zastavit. Věděla, že to schytá místo slečny Mary. Byla s tím smířená, dokonce i s tím, že jí trefí do hlavy.
Najednou se všechno zrychlilo, ale jen pro dívku. Padl výstřel. Slečna Mary padla tvrdě na zem s dívkou po jejím boku. Než se Cromwell vůbec zorientoval uviděl dívku na zemi. Je mrtvá? Proběhlo mu hlavou, když ji uviděl nehybně ležet. Slečna Mary se na dívku zaskočeně koukla. S.H.I.E.L.D.ští agenti i Danny tam nehybně stáli a koukali na obě dívky, které byly na zemi. Dávali jim, ale moc pozornosti, protože se Cromwell rychle otočil a střelil jednoho z černovlasých agentů, který mířil na Cromwellova agenta.
Dívka i slečna Mary si věnovaly pohled. Slečna Mary na ni vykulila oči, ale rázem se jí velice ulevilo. Dívka neměla moc sil, ale i tak vyběhla svojí super rychlostí, aby ji vzala od Cromwella, co nejdále, udělala to, aby měla jistotu, že jí nemůže nic udělat. Byla to pěkná fuška, kdy ji odnesla, tak daleko, aby ji nemohl Cromwell spatřit. Dívka přiběhla svojí super rychlostí k Dannymu. Byl to mžik sekundy, kdy se přemístila za něj a lehce přetrhla pouta. Danny konečně mohl pohnout rukou. Cromwell si ani nevšiml, že slečna Mary zmizela a už rychle mířil zbraní na dalšího agenta, který později padl ihned vedle mrtvého agenta.
"Sam, běž.." řekl naléhavě Danny dívce. "Musíš jít a zachránit Mary.." řekl, ale dívka tam chtěla zůstat.
"Rychle běžte Samantho!" vykřikla blonďatá agentka, které se slzami na krajíčku vystupovala z quinjetu po boku další. Dívka se na Dannyho podívala se slzami v očích a po té ho na maličkou chvíli políbila. Byl to jen letmý polibek, ale stačilo mu to, aby věděl, že neumře zbytečně. Umře pro ni.
"Hlavě tady neumři." řekla dívka a po té ho pohladila po tváři. Cromwellovi agenti v malém počtu vyběhli ze základny. Všichni ihned začali střílet po S.H.I.E.L.D.ských agentkách. Dívka na nic nečekala, vyběhla super rychlostí za slečnou Mary i přes to, že jí její postřelení sval horní paže bolel jako čert.
Když za ní doběhla svojí super rychlostí, tak padlo několik výstřelů. Nejen, že obě agentky padly, ale i chycený Cromwellův agent, který vystřelil nejen po jednom agentovi Cromwella. Dívka to nevěděla i pro to zpomalila, aby běžela podobně, jako slečna Mary, ale i když teď běžely, tak neměly vyhráno, protože se za nimi hnalo nejméně tucet Cromwellových mužů...
ČTEŠ
Zachránci [Avengers]
FanfikceKaždý člověk je něčím speciální. Třeba tím, že je nadprůměrně inteligentní, rychlý, silný nebo umí házet daleko. Nikdy jsem v podobných disciplínách nevynikala. Jak po té sportovní stránce tak v té na přemýšlení. Vždy jsem byla ten zlatý střed, kte...