39.Zachránci - Část 2.

519 25 1
                                    



*Quinjet-několik minut později*

Iron Man, War Machine i Falcon vyletěli z otevřeného quinjetu. Už dávno měli své úkoly rozdělené. Každý měl za úkol najít slečnu Mary i Dívku. Falcon měl za úkol letět nad Cromwellovu základnu, jestli nejsou někde poblíž. Iron Man i War Machine si rozdělili plochu kolem Cromwellovi základny a hledali, jestli náhodou nějaká osoba neutíká. Mohl by to být, totiž i samotný Cromwell.

"Takže lidi, za pár minut by jsme měli začít přistávat na Cromwellově základně. Tony, Sam a Rhodey dělají průzkum nad co největší plochou, aby jsme měli jistotu, že nikdo, nikde nechce utéct." řekl Kapitán všem, když Iron Man, War Machine i Falcon odletěli pryč z quinjetu.

Zbývající Avengeři kývli a nadále očekávali přistání quinjetu. "Kapitáne? Vidím pohyb!" vykřikl War Machine všem do uší.

"Nejsou to jen zvířata?" zeptala se Black Widow.

"Ne, tohle nemůžou být zvířata, protože se za možná dvěma osobami řítí několik dalších osob. Myslím si, že to jsou ty dvě." řekl svoji domněnku War Machine.

"Letím to tam ještě zkontrolovat, protože by to Rhodey ještě spletl." řekl Iron Man, rychlím výpadem se otočil a letěl za War Machinem.

"Letím za vámi." řekl Falcon, ale Kapitán ho zastavil. "Same, ty zůstaň nad základnou a když tak nás informuj, jestli se tam něco neděje." řekl Kapitán.

"Rozkaz." odpověděl Falcon.

"Rhodey, jak jste daleko?" zeptal se Kapitán.

"Dva a půl kilometru, ale ještě musíme zjistit, kdo to je, aby jsme měli jistotu.." řekl War Machine, kdy se společně s Iron Manem letěli zpříma dolů, aby zjistili o koho se jedná. Iron Man i War Machine měli takovou domněnku, že to je, jak slečna Mary, tak i Dívka. A taktéž se nemýlili.

"Kapitáne? Potvrzuji. Jsou to ony." řekl War Machine. "Asi za dvě stě metrů ihned končí les, takže by jste mohli přistát. Je to severovýchod, asi dva a tři čtvrtě kilometru od základny." řekl.

"Dobře, za necelou minutu jsme tam." řekl Kapitán. "Natasho, máš významný úkol. Přiveď, jak slečnu Mary, tak i Samanthu do quinjetu. Mezi tím, bude Clint, Wanda i Banner v quinjetu čekat na ně. Kdyby něco, rozhodně si vás zavoláme na pomoc." řekl Kapitán své rozkazy.

War Machine i Iron Man přeletěli, každý z jedné strany běžící dívky, které ani nevěděly, kdo to vedle nich proletěl. Byly velice rozrušené i pro to je adrenalin táhl dál. Ani jedna nechtěla vědět, jestli za nimi pořád běží nebo ne.

Quinjet přistál nedaleko od lesa. Obě dvě dívky vyběhly z lesa a ihned běžely za quinjetem, odkud vyběhla Black Widow. Bylo to nejméně deset vteřin, co se obě dostaly do quinjetu. Dívka se s velikou úlevou podívala na Kapitána.

"Je vám něco?" zeptala se jich Black Widow, když Kapitán rychle odběhl pomoct Iron Manovi i War Machinovi.

"Ne." odpověděla udýchaně dívka sedící na podlaze quinjetu, vedle slečny Mary.

"Dobře, já poběžím pomoct ostatním. Kdyby se tady něco stalo, tak tady bude Wanda, Clint a Bruce, takže se nemáte čeho bát." řekla s menším náznakem úsměvu, ale dívky se ani nenadály a Black Widow vyběhla na pomoct Avengerům, kteří se museli potýkat s nejméně sedmnácti vycvičenými muži.

Zachránci [Avengers]Kde žijí příběhy. Začni objevovat