9.Já vím, že to víš!

1.6K 97 16
                                    

Zase se písnička textem vůbec nehodí, ale i tak je hodně super a trochu melodií se hodí. :D

O několik minut nudného vyptávání se později:

*půl deváté večer*


"Dobře, Samantho. Nevíš náhodou ještě něco, co by si nám chtěla říct?" zeptala se Natasha, ikdyž sama moc dobře věděla moji odpověď.

"Ne, nechci. Všechno je v pohodě." ujistila jsem ji.

"Dobrá Sam, nebudeme tě už nadále otravovat." postavil se Steve a Natasha. "Zatím." řekl Steve a odešel společně s Natashou. Já jsem pořád seděla na židli a nudila se k smrti. Dala jsem si nohy na stůl a na chvilku zavřela oči. Přeci jen nemám, co dělat a opravdu koukat se furt do zdi je o ničem.

Ale najednou se znovu otevřeli dveře a v nich byl Anthony Stark, kterého znám z televize a znovu Steve Rogers, který právě teď odešel z Natashou? Divné.. "Co zase potřebujete?" zeptala jsem se trochu znuděně a jemně otráveně.

"No, zase odpovědi, protože já vím, že ty víš, co se stalo v tu osudnou noc, ale před námi to jen hraješ." řekl Tony.

"Ne, opravdu nevím nic. Na nic si nevzpomínám. Ani na příjezd do toho tábora, prostě na nic." řekla jsem úplně zmateně Tonymu, nepochopila jsem tu větu a i pro to jsem mu říkala, něco o tom táboře.

"Já vím, že to víš!" silně bouchl do stolu a já poskočila. "Nehraj to na mě, já takové jako ty znám!" vykřikl naštvaně Tony.

"Proč vám mám pořád dokola opakovat, že nic nevím.." řekla jsem, ale Tony jakoby neposlouchal. "Řekni, do háje ty informace! Ty sama moc dobře víš, že si ji zabila!" vykřikl znovu, ale víc nahlas.

"Tony, to stačí.." upozornil ho Steve klidným hlasem a opřel si ruce o stůl. Steve se na mě díval se skoro neutrálním obličejem, ale Tony ten se na mě mračil a probodával mě svým pohledem.

"Steve, ona je nebezpečná! Všechno na nás jen hraje, ty to snad nepoznáš, nebo co?" zaťal pomalu zuby Tony na Steva, který se na něj koukl.

"Nevím, ale takhle to z ní asi nedostaneš." řekl Steve nakonec.

"Budu muset přistoupit na něco jiného no.." řekl Tony s naprosto nečitelným obličejem, natáhl ruku ke zdi a na něco čekal. Najednou se zeď zničila,všude kolem byl prach, který mě na chvilku zaslepil, ale vím, že ze zdi se vynořila kovová ruka, ihned se Tonymu nasadila na jeho ruku. Tony si obešel stůl a šel přímo ke mně a pomalu říkal: "Pokud neřekneš všechno, co víš zabiju tě. U nikoho si nikdy neužiju smrt jako u tebe. Bude to pomalá, ale krutá smrt, takže být tebou tak bych k*rva něco řekla!" sykl Tony.

"Já, ale opravdu nic nevím. Omlouvám se, ale na nic si nevzpomínám. Na nic. Na žádný tábor, záchranu a tak.."

"Ne! O to mi nejde, chci vědět proč si zabila Pepper!" vykřikl znovu Tony.

"Kdo je Pepper?" zeptala jsem se úplně zmateně.

"Moje.. žena. Tedy zesnulá, protože si ji zabila!" vykřikl se slzami v očích Tony, který mě schodil ze židle a já upadla na zem. Trochu jsem se oklepala a koukla se na Steva, ale ten se na mě jen s lítostí v očích podíval. (GIF nahoře :D) "Ani nechápeš jak to bolelo! Prvně Winter Soldier zabil mé rodiče a potom ty si mi zabila Pepper!" opět vykřikl, ale teď měl nějak smíchané pocity. Brečel a byl naštvaný zároveň. Byla jsem z toho všeho zmatená, protože nevím kdo je Pepper a ani Winter Soldier.

Zachránci [Avengers]Kde žijí příběhy. Začni objevovat