∽κεφαλαιο 3∽

266 47 0
                                    

Οπως ήμουν πήρα τα έγραφα  και τα ακούμπησα με δύναμη πάνω στο γραφείο.

Γαμώ την στοιχεία μου!... Δεν μπορούσε να μου δόση τον κύριο tae?....με αυτόν θα είμουν πολύ καλύτερα!....

Ομως ατύχησα, με ανέλαβε ο ρατσιστής και ο ποιό κατσούφης άνθρωπος στο κόσμο....Ερε στην γκαντεμιά μου μέσα!...

Ε:γειά σου Kate
Λέει η Εύα με ένα χαμόγελο ος στα αυτιά.
Κ:ουφφφ.....γειά Εύα....γιατί σε θέλαν νωρίς εσένα?
Ε:ο τίποτα απλός έπρεπε να κανονίσουμε κάτι για το βιογραφικό, δεν είναι κάτι όπλα είναι οκ...
Κ:ωραία χαίρομαι.
Λέω και κάθομαι στην καρέκλα και ανοίγω τους φακέλους με τα συμβόλαια.
Ε:λοιπόν.....
Λέει η Εύα και κάθετε δίπλα μου.
Κ:Εύα εσύ δεν έχεις δουλειά?
Ε:οχιπ.....
Κ:τι!?
Λέω ξαφνιασμένη
Ε:έχω διάλυμα
Κ:τι!?.... Απο τώρα?.... Ούτε 9:00 δεν είναι η ώρα!
Ε:αυτό είπα και εγώ αλλά αυτός που με ανέλαβε είναι πάρα πολύ καλός μαζί μου και μου είπε να κάνω διάλυμα...
Λέει με νάζι και μου χαμογελάει
Κ:α καλά όσο τυχερή είσαι εσύ σήμερα τόσο άτυχη είμαι εγώ.
Ε:γιατί καλέ?..
Κ:εε.... Δεν βλέπεις!....
Λέω και της δείχνω την στηβα με τα έγραφα δίπλα μου.
Ε:οου....
Λέει και εγώ κατεβάζω το κεφάλι και αρχίζω να διαβάζω το πρώτο συμβόλαιο.....

Οσο το διάβαζα σήκωσα λιγάκι το κεφάλι μου και πρόσεξα το αγόρι που είχα πέσει πάνω του πρίν λίγο.

Κ:οχι ρε γαμωτο!
Λέω και κρύβομαι μπροστά απο το υπολογιστή μου.
Ε:τι έγινε?
Κ:βλέπεις αυτό το αγόρι με τα μαύρα μαλλιά και την μπλέ μπλούζα?
Ε:εννοείς αυτόν που αγκαλιάζει τον κύριο Min?
K:Τι κάνει!?!

Λέω και βλέπω το αγόρι να κάθετε διπλά στον κύριο  Min και να μιλάνε.....Ο Fuck!

K:fuck!..... Είναι φίλος του!?
Ε:αυτός είναι?
Κ:μμμμ.... Ναι!
Ε:ναι και? Εσένα τι σε νοιάζει?... Ο γεια σου tae!
Λέει η Εύα και χαιρετάει τον κύριο Κιm.....για κάτσε.... Τον είπε με το όνομα του?
T:γειά Εύα...
Λέει και την χαιρετάει και εκείνος..
Ε:λοιπόν λέγε τώρα...
Κ:ρε!.... Τον είπες με το όνομα του ή εγώ δεν άκουσα καλά?
Ε:ναι.... Αυτός μου είπε να τον αποκαλώ έτσι, γιατί λέει ότι έχουμε την ίδια ηλικία και δεν το θεωρεί σωστό να λέμε κύριος και δεσποινίς.....
Λέει και εγώ την κοιτάω με ανοιχτό το στόμα...
Κ:δηλαδή τώρα... Θες να πείς ότι εσύ και ο κύριος Κιm είσαστε φιλ...... Ιιιι....
Λέω και κρύβομαι πάλι πίσω απο την οθόνη του υπολογιστή.... Γαμώτο με είδε!
Ε:τι έγινε καλέ?
Κ:ο jimin με είδε!
Ε:ποιός jimin?
Κ:το αγόρι που βλέπεις εκεί jimin τον λένε και καθώς ερχόμουνα τρέχοντας έπεσα πάνω του στην είσοδο.
Ε:οου...
Κ:είμαι σίγουρη άμα του το πεί θα φάω διπλή δουλειά.... Χααααα..... Γιατί σε εμένα!...
Λέω και ο κύριος Kim μας πλησιάζει.
Τ:γειά σας κορίτσια
Ε:γειααα....
Λέει με μεγάλη χαρά η Εύα

don't touch my heartМесто, где живут истории. Откройте их для себя