Ανέβηκα με το ασανσέρ και έκατσα στο γραφείο μου λαχανιασμενη...
Ε:οο....
Λέω και τεντονομαιΑνοιξα τον υπολογιστή μου και άρχισα αμέσως δουλειά, όλοι αυτην την ώρα σκεφτόμουν το σκηνικό που είχε γίνε πρίν με την Kate και τον yoongi.
Εκεί που σφαζοντουσαν κάθε μέρα τώρα φιλιούνται...Καλά λένε ότι το μισής φέρνει αγάπη.... Μιάς και λέμε αγάπη ο tae μου που είναι?
Μου είχε πεί στο τηλέφωνο ότι στην εταιρεία θα είναι εκείνος και ο αδερφός του, ο κύριος μεριον θα μείνει σπίτι για να έχει το νουτου μπάς και ξανάρθουν εκείνη που έκαναν τα γκράφιτι.
Κύριε μεριον στο εγγυώμαι πως δεν θα έρθουν σίγουρα όλοι μέρα....
Κάτσε ρε πρέπει να της στείλω μύνημα!
Λέω απο μέσα μου βγάζω το κινητό μου και αρχίζω να πληκτρολογό το μύνημα...
Suga's pov
Επιτέλους......Επιτέλους την έχω δικιά μου.......Την έχω προστατευμένη στην αγκαλιά μου, νοιώθω αυτά τα υπέροχα απαλά χείλη να ακουμπούν τα δικά μου.
Η Kate ειναι δικιά μου.....
Την είχα στην αγκαλιά μου και την φιλούσα όμως αυτό το υπέροχο φιλί σταμάτησε και κοιταχτήκαμε κατάματα.
Ενοσαμε τα κουτελα μας και η Kate είχε τα μάτια της κλειστά, είμουν έτοιμος να της μιλήσω, να της πώ σ'αγαπώ όμως με πρόλαβε εκείνη.
Κ:εχώ καταλάβει..........
Λέει και αρχίζει να δακρύζει
Κ:Yoongi έχω καταλάβει ότι δεν μπορώ χωρίς εσένα!.....Δεν μπόρεσα ποτέ απο την στιγμή που με φίλησες να είμαι μακριά σου! Κάθε βράδυ σε σκεφτόμουν και προσπαθούσα να σε ξεχάσω όμως η καρδιά μου δεν ήθελε,yoongi...μμμμμ!!!... Σ'αγαπώ γαμώτο!
Λέει με αγκαλιάζει και αρχίζει να κλαίει.....
Κ:με έκανες να υποφέρω όλον αυτόν το καιρό... Δεν ήξερα τι ένιωθα...αλλά..Τώρα ξέρω.....
Λέει και την αγκαλιάζω και εγώKate μου.....
S:και εγώ σ'αγαπώ......Ούτε εγώ δεν μπόρεσα ποτέ να σε βγάλω απο το μυαλό μου.... Ξέρεις κάθε βράδυ σου έστελνα έναν άγγελο για να σε προσέχει......Ομως μου γυρνούσε πίσω...
Λέω και η Kate βγάζει το κεφάλι της απο το στέρνο μου και με κοιτάει με αυτά τα μεγάλα γαλάζια μάτια που μου λένε γιατί.
Κ:γιατί γυρνούσε πίσω?...
Λέει σιγανά
S :γιατί μου είπε ότι η άγγελοι δεν προσέχουν αγγέλους.
Λέω χαμογελάει γλυκά και κοκκινίζει.....Εγώ γελάω και την αγκαλιάζω, εκείνη κρύβεται στο στέρνο μου και πέρνει μια βαθιά ανάσα...
YOU ARE READING
don't touch my heart
FanfictionΤι γίνεται όταν δύο κορίτσια εγκαταλείπουν την Ελλάδα για να πάνε να δουλέψουν σε μία απο της καλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ στην Νότια Κορέα? Η Kate και η Εύα είναι δύο φίλες που τους δόθηκε η ευκαρία να δουλέψουν ος γραμματείς σε μία απο της καλ...