Eva's pov
Επιτέλους φτάσαμε στο σπίτι του!
Ολοι την ώρα στο αμάξι δεν με άφηνε ήσυχη. Τα χέρια του με ακουμπουσαν παντού, με φιλούσε στο λαιμό και ακόμα χειρότερα στο στόμα..
Δεν του έφτανε το ένα που μου έδωσε, ήθελε και αλλά..
Ηθελε να με βασανίζει περισσότερο... Κάθε του φιλί και απο ένα μπουκάλι δηλητήριο στο στόμα μου...
Ευτυχώς αυτό το βάσανο τελείωσε και φτάσαμε σπίτι του...
Βγήκε έξω απο το αυτοκίνητο πρώτος και μου άπλωσε το χέρι...
Ο μαλακας.... Περίμενε πώς θα του το πιάσω... Είναι πολύ γελασμένος...
Οπως ήμουν βγήκα έξω απο το αυτοκίνητο μόνη μου, χωρίς την χείρα βοηθείας του namjoon...
Να μου λοιπουν η ευγενιες του!...
Ν:τι έγινε? Τόσο πάθος ζήσαμε στο αυτοκίνητο και τώρα που βγήκαμε ντρέπεσαι να μου πιάσεις το χέρι?
Λέει και εγώ δεν του απαντάω τίποτα, μόνο κατεβάζω το κεφάλι και δεν τον κοιτάζω καν...Μα τι κάνω! Αυτο με έφαγε! Ευα κοίταξε τον στα μάτια και μίλα αυτού του στρημένου! Πες του αυτό που θέλει να ακούσει!
Ε:λιγάκι...
Λέω πολύ σιγά..
Ν:ε?
Ε:είπα λιγάκι....
Ν:χα.... Οοο άχου το κουταβάκι μου! Ελά εδώ στο αγοράκι σου!
Λέει και μου περνάει το χέρι γύρω απο την μέση και με φέρνει κοντά του...Μαλάκα..
Ν:δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι!... Δική μου άνθρωποι είναι όλοι εδώ πέρα και δεν θα μας παρεξηγήσουν...
Ε:α.. Ωραία...
Λέει και μου χαμογελάει...Αν δεν ήταν μαλάκας θα έλεγα πώς είναι γλυκούλης... (ΕΙΝΑΙ!) Αλλα δεν πρόκειται να το πώ...
Ν:άντε πάμε μέσα...
Λέει και σταθήκαμε μπροστά απο μία τεράστια πόρτα.Ο namjoon χτύπησε το κουδούνι και αμέσως η πόρτα άνοιξε..
Μόλις περάσαμε μέσα πρόσεξα πώς την πόρτα την άνοιξε μία κοπέλα, νεαρή φαινόταν γύρω στα 22?23?και φορούσε στολή καμαριέρας...
;;;:καλωσήρθατε κύριέ namjoon...
Ν:γειά σου moun soo....Εμ σε παρακαλώ μπορείς να ετοιμάσεις ένα δωμάτιο για την κοπέλα μου...
Κοπέλα του?... Χα... Είσαι και παρά πολύ γελασμένος αγόρι μου!
Μs(moun soo):Εμμ.... Ναι... Ποιό θα θέλατε?
Λέει η κοπελίτσα και ο namjoon με κοιτάει...
Ν:Εύα πώς θέλεις να είναι το δωμάτιο σου?
Απευθύνεται σε εμένα..
Ε:τι?
Ν:εννοώ πώς θές να είναι... Μεγάλο-μικρό,με διπλό ή με μόνο κρεβάτι? Τι χρώμα θες να είναι η τοίχοι?
Ε:εεε....
YOU ARE READING
don't touch my heart
FanfictionΤι γίνεται όταν δύο κορίτσια εγκαταλείπουν την Ελλάδα για να πάνε να δουλέψουν σε μία απο της καλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ στην Νότια Κορέα? Η Kate και η Εύα είναι δύο φίλες που τους δόθηκε η ευκαρία να δουλέψουν ος γραμματείς σε μία απο της καλ...