Big κεφάλαιο προετοιμαστητε κατάλληλα! (Δεν κάνω πλάκα)
2 ώρες αργότερα..
Kate's povΦτάσαμε στο ξενοδοχείο και πήγαμε στην ρεσεψιόν.
Κ:καλησπέρα..
;;:Γειά σας, τι θα θέλατε?
Κ:ψάχνουμε ένα άτομο.
;;;:Ονομά?
Κ:Min yoongi.
S:Ε?
Λέει και του κλείνω το στόμα.
;;;:Ποιοί τον ζητάνε?
Κ:Η κοπέλα του και ο αδερφός του. Kate anser και Kim taehyung.
;;:Μάλιστα... Μισώ λεπτό να τον ειδοποιήσω.
Λέει και πέρνει τηλέφωνο.Ο yoongi προβληματισμένος σκύβει στο αυτί μου και μου λέει.
S:γιατί της είπες το όνομα μου? Ο Taehyung δεν είναι εδώ?
Λέει και του απαντάω.
Κ:ο έξυπνος αδερφός σου είπε να βάλει το δικός σου όνομα γιατί πίστεψε πώς ο namjoon δεν θα τον βρεί έτσι.
S:Ουάου, πολύ έξυπνο αδερφό έχω.
Λέει ειρωνικά και εγώ γελάω.
;;:μπορείτε να περάσετε. Το δωμάτιο του είναι στον 12ο όροφο και η πόρτα του λέει 205.
Κ:Ευχαριστούμε..... Πάμε..
Υποκλίνομαι και πιάνω τον yoongi απο το χέρι.Μπαίνουμε μέσα στο ασανσέρ και πατάω το κουμπί του 12ου ορόφου.
S:Αχχ... Μόνος στο ασανσέρ... Μ'άρεσε να είμαι μόνος μου στο ασανσέρ.
Κ:Ναι αλλά τώρα δεν είσαι, έχεις και εμένα εδώ μέσα.
S:Για νέο μου το λές? Το ξέρω...
Λέει και με πέρνει αγκαλιά.
S:Μμ μου έλειψες πολύ...
Κ:εμένα ποιό πολύ....
S:Νομίζεις!
Κ:νομίζω!? Εσύ όλον αυτόν το καιρό δεν με θυμώσουν καν και λές ότι σου έλειψα ποιό πολύ!?
S:Ναι.. Γιατί εγώ είχα τους πονοκεφάλους και έβλεπα όνειρα με μία γυναικεία φωνή να με λέει κοντούλη μου. Κάτι μου έλειπε για να τα έβλεπα όλα αυτά δεν νομίζεις?
Κ:Πολύ αργό είναι αυτό το ασανσέρ.
S:Kate...
K:Τι?
S:Μην αλλάζεις θέμα...
Λέει και γελάω.Η πόρτα του ασανσέρ επιτέλους ανοίγει και πάμε μπροστά απο την πόρτα του Tae. Την χτυπάμε και εκείνος ανοίγει.
Τ:Kate!, yoongi?
S:Ναι.. Να περάσουμε?
Λέει και ο yoongi μπουκαρη μέσα και ξαπλώνει στο κρεβάτι.
S:Πωω φίλε ωραίο κρεβάτι!
Κ:Ναι... Yoongi κάνε άκρη να βάλω το λάπτοπ!
Λέω και κάνει στην άκρη.Βάζω το λάπτοπ στην πρίζα και συνδέω το στικάκι. O yoongi όλοι αυτήν την ώρα είχε στερεώσει το κεφάλι του στον δεξί μου ώμο και κοιτούσε στον υπολογιστή.
Κ:Tae είδες το βίντεο που σου έστειλα?
Τ:Ε... Ναι και... Παιδιά έχω χάσει κάτι?
S:Πολλά...
Λέει και μου δίνει ένα φίλη στο μάγουλο.
Τ:Ελα ρε! Επιτέλους!
Λέει ο Tae και γελάμε..
Κ:Okey... Λοιπόν yoongi και Tae. Ο Namjoon εξαπαταει τους πάντες. Είναι ένας απο τους μεγαλύτερους εμπόρους ναρκωτικών ουσιών και όλα αυτά τα λεφτά που έχει είσπραξη απο αυτό τα έχει κάνει εταιρίες, σπίτια και πλαστικές.
S:Τι πλαστικές? Δηλαδή η μούρη του είναι ψεύτικη?
Λέει καθώς γελούσε.
Κ:Δεν κατάλαβες... Δεν εννοούσα πλαστικές πάνω του... Πέρνει κορίτσια τα φουσκώνει και μετά..
Τ:Μην συνεχιζεις! Ξέρω πολύ καλά...
Κ:Τι ξέρεις πολύ καλά?
Τ:Ασ'το, συνέχισε...
Κ:λοιπόν.....Εχουμε έγραφα, αρχεία, φωτογραφίες, βίντεο που τον θάβουν για τα καλά και έτσι θα πάρουμε την Εύα χωρίς βία χωρίς τίποτα.
S:Ναι πώς όμως θα το κάνουμε αυτό?
Λέει περίεργος ο yoongi.
Κ:Τα έχω σκεφτεί όλα.
Λέω και αρχίζω να λέω το σχέδιο μου με λεπτομέριες.
Κ:Εσείς έχετε τα βίντεο αποθηκευμένα στα κινητά σας σωστά?
Τ. S:Σωστά.
Κ:Ωραία. Το βίντεο αυτό είναι στο κινητό του πατέρα σας, είναι στο δικό μου κινητό, στο λάπτοπ μου, στον υπολογιστή μου στο σπίτι και στο λάπτοπ της Εύας που είναι και αυτός σπίτι μου στην Σεούλ. Εχω αποθηκεύσει επίσης τα έγραφα της φωτογραφίες και όλα αυτά που είναι στο φάκελο στο λάπτοπ μου και με ένα κουμπάκι μπορώ να τα στείλω στου δημοσιογράφους και να τα ανεβάσω αυτόματα και στο ίντερνετ.
Τ:Κάντο..
Κ:Οχι ακόμα....Ακουστε λοιπόν ποιό είναι το σχέδιο. Εσείς θα πάτε στο σπίτι του namjoon ήρεμα και ωραία... Αν όμως δεν σας αφήσουν η φρουροί ή τέλος πάντων αυτή που είναι στην μπροστινή πόρτα. Θα φύγετε και θα πάτε απο πίσω όπου το συρματόπλεγμα στον τοίχο έχει χαλάσει.
S:Και τι? Θα σκαρφαλώσουμε?
Λέει και χαμογελάω πονηρά.
Κ:Οχι ακριβώς... Το σχέδιο του τοίχου είναι σαν σκάλα. Ετσι μπορείτε να ανεβείτε άνετα.
Τ.S:Αααα....
Λένε ταυτόχρονα.
Κ:Ετσι... Μόλις μπείτε στο σπίτι του θα του δείξετε το βίντεο και αν δεν λυγίσει με αυτό. Εγώ θα μείνω εδώ και ο yoongi θα με πάρει βίντεο κλήση και θα δείξει εμένα που θα πάω να πατήσω το κουμπί. Και μπουμ! Η Εύα επιστρέφει και ο namjoon πάει φυλακή.
S:Είσαι εσύ η Kate που αγαπώ σίγουρα?
Λέει και γελάμε.
Κ:Ο ναι...
Τ:Φίλε είναι φοβερή! Πάμε!
Λένε και φεύγουν απο την πόρτα.
YOU ARE READING
don't touch my heart
FanfictionΤι γίνεται όταν δύο κορίτσια εγκαταλείπουν την Ελλάδα για να πάνε να δουλέψουν σε μία απο της καλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ στην Νότια Κορέα? Η Kate και η Εύα είναι δύο φίλες που τους δόθηκε η ευκαρία να δουλέψουν ος γραμματείς σε μία απο της καλ...