Το επόμενο πρωί...
Kate's povΚοιμόμουν στο κρεβάτι μου με τα ρούχα που φορούσα χθες.. Βαριόμουν να αλλάξω, άσε που ήμουν και κουρασμένη.
Οσο κοιμόμουν η Εύα έρχεται και με ξυπνάει.
Ε:Kate σήκω σήκω δεν θα πιστέψεις τι έγινε!
Λέει και εγώ σηκώνομαι απότομα
Κ:τι έγινε καλέ!?
Λέω και τρίβω τα μάτια μου
Ε:Χθές!
Κ:τι χθες?
Ε:Χθές το βράδυ κάποιος μπήκε στο σπίτι του tae και του yoongi και τους έκαναν γκράφιτι στους τοίχους!
Κ:και εμένα τι με νοιάζει?
Λέω και ξανά πέφτω στο κρεβάτι αλλά αυτην τι φορά απο την άλλη πλευρά.
Ε:θα έπρεπε να σε νοιάζει γιατί ξέρω ότι νοιάζεσαι τον yoongi!
Κ:δεν με νοιάζει ο yoongi!... Και κατά δεύτερον καλά του έκαναν αυτη που του έβαψαν τους τοίχους και τα ρούχα του...
Ε:εσύ που το ξέρεις ότι του έβαψαν και τα ρούχα?... Εγώ δεν στο είπα...
Fuck.......
Ε:Kate!....
Λέει και με ξεσκεπάζει....
Ε:πάλι Kate!....εσύ πηγές και τους έβαψες τους τοίχους έτσι!.......
Κ:ναι εγώ πήγα!... Και θα ξαναπάω!...
Ε:Μην τολμήσεις και πας!.... Η αστυνομία τους είπε ότι δεν είναι δύσκολο να βρούν ανθρώπους που κάνουν γκράφιτι.... Θα σε βάλουν μέσα Kate!...
Κ:Ναι σίγουρα.... Στην Ελλάδα δεν με έπιασαν ποτέ και όλο έλεγαν ότι είναι στα ίχνη μου και ότι θα με βρούν σύντομα....χα!.... Μαλακίες..
Ε:Αλλό Ελλάδα και άλλο Κορέα Kate!..... Εκεί μπορεί εσύ να τους θεωρείς ανίκανους αλλά στην Κορέα μπορούν να σε βρουν στο άψε Σβήσε!...
Κ:σίγουρα...
Ε:Καλά άμα πας σήμερα και σε πιάσουν μην μου πείς ότι δεν σε προηδοπιησα!...
Λέει και φεύγει
Κ:καλά....
Της λέω εγώ ειρωνικά
E:επίσης θέλω να σου θυμίσω ότι έχουμε δουλειά σήμερα, να δω με τι μούτρα θα δείς τον yoongi σήμερα..
Λέει και εγώ σηκώνομαι απο τι κρεβάτι.Πορε γαμώτο, πόσο Κουράστηκα χθες... Δεν περνώ τα πόδια μου, θα πιό έναν καφέ και θα στανιατο σίγουρα.
Σηκώθηκα όρθια και πήγα στην ντουλάπα μου, φόρεσα αυτά ↓↓↓
Και πήγα στην κουζίνα...
Εφτιαξα ένα να καφέ και καθώς τον έπινα η Εύα ερχόταν πρός στο μέρος μου.
ESTÁS LEYENDO
don't touch my heart
FanficΤι γίνεται όταν δύο κορίτσια εγκαταλείπουν την Ελλάδα για να πάνε να δουλέψουν σε μία απο της καλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ στην Νότια Κορέα? Η Kate και η Εύα είναι δύο φίλες που τους δόθηκε η ευκαρία να δουλέψουν ος γραμματείς σε μία απο της καλ...