쇼κεφαλαιο 29쇼

180 19 1
                                    

Αγάπη... Μία λέξει περίεργη και με πολλές σημασίες..

Ο καθένας έχει την δική του περίεργη και όμορφη αγάπη, με τα καλά του και τα κακά του..

Η δική μου αγάπη όμως είναι απο της ποιό περίεργες...Μία δουλειά με ανάγκασε να έρθω εδώ και μία αγάπη θα με κάνει να μείνω..

S:Μμμ.... Είσαι ξύπνια?
Λέει καθώς τεντονωταν...
Κ:ναι... Κοιμήθηκες καλά?
S:αχά...
Λέει πέφτοντας πάνω μου και δίνοντας μου μια αγκαλιά..
Κ:θα με λιώσεις!
Δεν απαντάει...
Κ:yoongiiiiii....
Τίποτα...
Κ:σηκωωωω..... Yoongi!
Και ξανά τίποτα.
Κ:Oppa!
S:Ε?
Ξύπνησε
Κ:σήκω απο πάνω μου!
S:Ε? Περίμενε.... Τι μου είπες πριν?
Κ:σου είπα 'σήκω yoongi'
S:όχι! Μετά απο αυτό!
Κ:Α! Το Oppa?

Αλήθεια τι σημαίνει αυτό? Το άκουσα να το λέει μια κοπέλα σε ένα αγόρι μία φορά σε ένα σίριαλ που έβλεπα στην τηλεόραση.

Το είπα επειδή δεν είχα τίποτα άλλο να πώ.. Και μάλον ξαφνιάστηκε όταν το άκουσε.. Η! Λες να σημαίνει τίποτα κακό και να του το είπα και να παρεξηγήθηκε!? Πωω.... Μπράβο Kate!..

S:ναι αυτό!...
Κ:ναι... Και γιατί ξαφνιάστηκες? Είναι τίποτα κακό το 'οppa'?
S:Εμμ....Οχι...
Λέει και ξανά ξαπλώνει το κεφάλι του πάνω στο στέρνο μου..
S:και....Σου το επιτρέπω...
Κ:Τι?
S:Λέω..... Σου επιτρέπω να με αποκαλείς έτσι...
Κ:γιατί μου επιτρέπεις? Τι είναι το 'οppa' yoongi και μου επιτρέπεις να σε αποκαλώ έτσι?
S:τίποτα...
Κ:yoongi!
S:Δεν είναι κάτι! Ακουσε με που σου λέω!
Κ:καλά.....Εμμ... Yoongiiiii....
S:Τιιιι???
Λέει κοροϊδευτικά..
Κ:Ελά σταμάτα! Ακουσε με...
S:καλά, έλα πές μου...
Λέει και άρχισα να του χαϊδεύω τα μαλλιά
Κ:θα με πάς σπίτι μουυ για να πάρω τα ρούχα μουυ και να τα φέρω εδωω?
S:Θα σε πήγαινα έτσι και αλλιώς... Ασε που πρέπει να πάμε και τα ρούχα στον tae.
Κ:ναι... Πωω... Ο καημένος, θα είναι χάλια..
S:ναι ότι θα είναι θα είναι, αλλά μεταξύ μας, έβαλε και ο Tae το χεράκι του σε όλοι αυτην την ιστορία.
Λέει και συνεχίζω να του τα χαϊδεύω.
Κ:Τι θες να πείς?
S:θέλω να πώ πώς αν δεν είχε βρίσει τον namjoon ο Tae δεν θα έπαιρνε την Εύα και ούτε εσύ αλλά ούτε και αυτός δεν θα ήσασταν χάλια τώρα..
Κ:έχεις κάποιο δίκιο.. Και τώρα μου δίνεις αφορμές για να τον σπάσω στο ξύλο!
S:όχι.... Μην το κάνεις.. Οσο υποφέρεις εσύ τώρα, άλλο τόσο υποφέρει και αυτός, οπότε πληρώθηκε με το ίδιο νόμισμα..
Κ:ναι αλλά....Ξέρεις κάτι... Ισως να πάρω το μέρος του Tae τώρα...
S:γιατί? Καλέ εσύ πρίν απο λίγο δεν είπες ότι βρίσκεις αφορμές για να τον σπάσεις στο ξύλο?
Κ:ναι αλλά... Στην ουσία προστάτευσε την Εύα.. Ηθελε να δείξει πως η Εύα είναι δική του και κανενός άλλο.. Τι? Εσύ δεν θα έκανες τι ίδιο για εμένα?
S:φυσικά και θα το έκανα! Αλλά ποιό ήπια και πολιτισμένα, εγώ είμαι μετρημένος άνθρωπος..
Λέει και μου ξεφεύγει ένα γελάκι..
Κ:από πότε?
S:Αχ! Και εγώ σ'αγαπώ!
Λέει και σηκώνεται απο το κρεβάτι.
Κ:Εη! Γιατί φεύγεις!? Μ'αρέσει να σου χαϊδεύω τα μαλλιά!!
S:Εσύ μου το χάλασες! Πάω να ντυθώ!
Κ:Ελά τώρα!!!
Λέω και εκείνος με ένα σετ απο ρούχα στα χέρια κατευθύνεται πρός στην πόρτα..
S:Bay Kate!
Λέει και κλίνει την πόρτα πίσω του..
Κ:Yoongi!... Yoongiii... Μην με αφήνεις μόνη μου!! Χαααα

don't touch my heartحيث تعيش القصص. اكتشف الآن