웃κεφαλαιο 35웃

154 23 6
                                    

Τρείς εβδομάδες μετά το ατύχημα του yoongi...

Kate's pov

'Ντριιιιιιιιιιιιννννν'

Ακούω το γαμημένο ξυπνητήρι να χτυπάει.

Κ:πωωω σκάσε ρε!
Φωνάζω και το κλείνω γεμάτη νεύρο.

Αλλή μία ηλίθια μέρα ξημέρωσε. Αλλή μία μέρα πόνου και δυστυχίας...

Τρείς ολόκληρες εβδομάδες χωρίς την αγκαλιά του, τα φιλιά του, το σαγαπώ του.

Μου λείπει τρελά....

Τον θέλω πίσω...

Θέλω να με θυμηθεί!

Τρείς εβδομάδες τώρα δεν ξέρω που είναι, τι κάνει, αν θα έρθει επιτέλους να δουλέψει ξανά στην εταιρεία, αν έστω θυμήθηκε κάτι.

Κάτι για εμάς....

Μπορεί ο Tae να μου έλεγε συνεχώς πώς ήταν η κατάσταση του, εμένα όμως μου φαίνεται σαν να μην ξέρω τίποτα για εκείνον.

Σαν να σιγά σιγά να τον ξεχνάω.Ευτυχώς όμως η αγάπη μου για εκείνον με κάνει να τον θυμάμαι.

Δεν θέλει να τον ξεχάσω... Ούτε εγώ θέλω να τον ξεχάσω..

Κ:ουφφ..

Μοίρα! Τον θέλω πίσω! Γιατί μου τον πήρες? Τόσο πολύ με μισείς? Τόσο πολύ δεν θες να ευτυχισω?

Δεν σου φτάνει αυτό?

Ολοι μέρα πίνω και μεθάω για να ξεχάσω! Δεν σου φτάνει που κάνω κακό στον εαυτό μου?

Δεν σου φτάνει που υποφέρω στην σκέψη ότι ο άνθρωπος που αγαπώ δεν με θυμάται?

Δεν σου φτάνει αυτό!? Θες να με κάνεις να υποφέρω και άλλο!?

Κ:Αχχ...Θέλω αγκαλίτσα... Yoongi? Suga μου που είσαι? Α ναι... Δεν με θυμάσαι... Μα εγώ θέλω την αγκαλίτσα σου! Δωστει μου!

Τρελή!

Ψόφα που θα με πείς τρελή!

Πάω στην δουλίτσα μου τώρα! Παράτα με!

Λέω απο μέσα μου νευριασμένοι και σηκώνομαι απο το κρεβάτι.

Ανοιξα την ντουλάπα και πείρα το πρώτο μαύρο συνολάκι που βρήκα μπροστά μου.

Ναι μαύρο! Δεν είχα καθόλου όρεξη για χρώμα της τελευταίες εβδομάδες. Θρηνώ για την νεκρή μου αγάπη, κακό είναι?

Πήρα αυτην την μαλακιά εδώ ⬇⬇⬇

Πήρα αυτην την μαλακιά εδώ ⬇⬇⬇

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
don't touch my heartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora