S:Kate... KATE!
Φώναξα και την είδα να πέφτει κάτω....Βγήκα γρήγορα έξω απο το τσιπ και πήγα κοντά της, την σήκωσα και την έβαλα στα πίσω καθίσματα του αυτοκινήτου.
S:ο θεέ μου είσαι παγωμένη
Λέω βγάζω το σακάκι μου και το περνάω γύρω της.Μπαίνω στην θέση του οδηγού και κατευθύνθηκα προς το σπίτι μου, ξέρω ακριβώς γιατί λιποθύμησε το είχε πάθη και ο tae.
Είναι απο την κουράσει και την πολύ.....Πίεση.....αχ....... Εγώ φταίω έτσι?....
Eva's pov
Που είναι η Kate?.... Ο θεέ μου η ώρα είναι 23:02 και ακόμα να εμφανιστεί!.... Ααα..... Ανησυχώ πολύ!.... Κάτσε να την πάρω τηλέφωνο....
Πήγα γρήγορα και πήρα το κινητό μου, πήρα τον αριθμό της Kate και περίμενα να το σηκώσει....
Ε:ε?.... Γιατί το έκλεισε?
"SMS"
E:έχω μήνυμα?.....
Λέω και βλέπω ότι το μήνυμα που μου ήρθε είναι απο την Kate.Εύα.... Ο μαλάκας ο κύριος Min θα με κρατήσει όλο το βράδυ στην εταιρεία, ο λόγος επειδή πρέπει να τυπώσω κάτι αντίτυπα.. Μαλακίες!...Μην με περιμένεις.... Τουλάχιστον να λές ότι αύριο όλοι μέρα θα κοιμάμαι... 😁😁
Μου έδωσε ρεπό για αύριο!... Τέλειο!
Νύχτα💕
Αλλο και αυτό!..... Αντε ρε μαλάκα δηλαδή θα μου την πεθάνεις την κολλητή μου!...κάτσε να έρθω αύριο και θα δείς...
Φαντάσου η Kate είναι τόσο κουρασμένη που το μήνυμα μου το έγραψε στα κορεάτικα άντι στα ελληνικά.... Ερε θα σε κανονίσω αύριο!...
Suga's pov
T:πρέπει να είσαι και πολύ μαλάκας!
S:γιατί?
Τ:μα καλά βλέπεις τι κάνεις?...πήρε το κινητό της Kate και γράφεις μήνυμα στην Εύα τάχα μου ότι είναι ακόμα στην εταιρεία!
S:ναι.... Αν μάθη όμως ότι λιποθύμησε εξετίας μου θα έρθει τρέχοντας εδώ και δεν θέλω να την ταράξω....
Τ:ναι.... Πες καλύτερα ότι θα σε πλάκωνε στο ξύλο...
S:tae κόψε!
Τ:καλά... Για πες μου τώρα γιατί την έφερες εδώ και δεν την πηγές σε κανένα νοσοκομείο?....
S:γιατί δεν ήθελα....
Λέω γυρίζω και βλέπω την Kate.
Τ:yoongi....
S:ναι?....
Λέω και κατάφερα να κάνω αυτό που δεν έκανα πρίν... Να της πιάσω το χέρι...
Τ:η ιδέα μου είναι ή.....
S:Τι?
Λέω και δεν περνώ μάτια απο την Kate.
T:είσαι ερωτευμένος μαζί της?
S:τι?.....Οχι!
Τ:ναι με έπεισες τώρα....
Λέει και μου δείχνει με τα μάτια του το χέρι μου που έχει πιάσει το χέρι της Kate.
S:αυτό δεν σημαίνει τίποτα!
Τ:σςςς!...ποιό σιγά ρε!...
S:αυτό δεν σημαίνει τίποτα!
Ξανά λέω ποιό σιγά...
Τ:λοιπόν αδερφέ το βλέμα που έχεις όταν την κοιτάς δεν το έχεις κάνει σε καμία άλλη κοπέλα.
S:ναι εσύ το ξέρεις...
Τ:το ξέρω και πολύ καλά μάλιστα, άλλο έρωτας άλλο αγάπη
S:ναι σίγουρα!... Εγώ με αυτή?.. Ούτε στα ποιό τρέλα μου όνειρα.
Λέω και της αφήνω το χέρι
Τ:ναι.. Yoongi... Αμά δεν είσουν ερωτευμένος μαζί της θα νοιαζοσουν να την φέρεις σπίτι μετά απο λιποθυμία?
S:απλά έκανα ότι θα έκανε ο καθένας
Τ:ναι....ο καθένας δηλαδή θα της είχε δώσει το σακάκι του και αφού τη φέρει σπίτι θα την κρατούσε στην αγκαλιά του για μισή ώρα ακριβώς για να ζεσταθεί ε?.....
S:ε....
Τ:Yoongi την αγαπάς πάρτο χαμπάρι!
S:εκείνη όμως όχι...Με μισεί..
Τ:άρα το παραδέχεσαι ότι την αγαπάς... Και ναι πώς να μην σε μισεί με τόσα που της έχεις κάνει!... Yoongi εσύ φταίς που είναι τώρα έτσι!....
S:το ξέρω!... Και tae δεν την αγαπάω! Ούτε είμαι ερωτευμένος μαζί της!.. Ούτε τίποτα!....
Τ:καλά... Ακου τι θα κάνουμε, θα πείς στον μπαμπά ότι η Kate δεν θα έρθει αύριο στην δουλειά....
S:γιατί?
Τ:έχω μπλέξει με ηλίθιο Παναγία μου... Αχχ..... Βρε βλάκα! Δεν την βλέπεις πώς είναι η κοπέλα!...
S:ναι Tae την βλέπω....
Λέω και της χαϊδεύω τα μαλλιά.
Τ:τότε τι με ρωτάς!...
S:καλά συνέχισε
Τ:ωραία λοιπόν...... Θα πείς εσύ στον μπαμπά ότι είναι λίγο αδιάθετη ότι κρύο σε.. Κάτι τέλος πάντων, ωραία?
S:ναι..
Τ:εγώ αύριο για να μην αρχίσει η Εύα στην δουλειά 'που είναι η Kate' και τέτοια θα την πάρω και θα την πάω σε ένα χλιδάτο εστιατόριο να ξεχαστεί...
Λέει και περηφανεύεται..
S:αχά..... Δηλαδή εσύ θα πάρεις την αγαπητηκια σου και θα διασκεδάζετε και εγώ θα φάω κράξιμο απο τηv Kate..
T:πρώτον δεν είναι αγαπητηκια μου και δεύτερον δεν πρόκειται να φας κράξιμο γιατί την έσωσες.
S:okey κάνε όνειρα...
Τ:και εσύ....
Λέει και πάει μέσα
Τ:επίσης θα κάνατε πολύ ωραίο ζευγάρι εσείς η δύο... Καληνύχτα!!!....
Λέει και γελάει και εγώ του πετάω ένα μαξιλάρι.
S:βλάκα!...
ESTÁS LEYENDO
don't touch my heart
FanficΤι γίνεται όταν δύο κορίτσια εγκαταλείπουν την Ελλάδα για να πάνε να δουλέψουν σε μία απο της καλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ στην Νότια Κορέα? Η Kate και η Εύα είναι δύο φίλες που τους δόθηκε η ευκαρία να δουλέψουν ος γραμματείς σε μία απο της καλ...