Ανοίγει η Εύα το αμάξι του Tae και μπαίνουμε μέσα.
Εγώ απο την θέση του συνοδηγού και η Εύα απο του οδηγού.
Βάζει τα κλειδιά στην σχισμή και ξεκινάει το αυτοκίνητο.
Κ:Συγνώμη... Τώρα εσύ θα οδηγήσεις ος την Σεούλ?
Ε:Ναι....
Κ:Ξέρεις την διαδρομή?
Ε:Οχι...
Λέει χαλαρή καθώς έβγαινε απο την πύλη του νοσοκομείου.
Κ:Τότε πως θα επιστρέψουμε πίσω μου λες?
Ε:Αχμ.... Απο όσο ξέρω τον Tae.....Δεν ξέρει την τύφλα του απο δρόμους. Και γιαυτό έχει μια πολύ ωραία συσκευή που αποκαλείτε GPS.
Λέει και εκείνη την στιγμή το ανοίγει.
GPS:Καλησπέρα κύριε Taehyung.Που θα θέλατε να πάτε?
Ε:Σεούλ, σπίτι Εύας.
GPS:Σεούλ, σπίτι Εύας. Το ετοίμασαν είναι δεκτό. Προχωρήστε ευθεία και σε 500 μέτρα στρίψτε δεξιά.
Κ:Και γαμώ.... Επίσης.... Το GPS τον αποκαλεί με το όνομα του? Παίζει να είναι πολύ ψωνάρα. Συγνώμη κιόλας.
Ε:Εε.... Δεν έχεις και άδικο.Είναι λιγουλάκι ο γλυκούλης μου. Την ντουλάπα του να δείς μόνο και θα τρελαθείς.
Κ:Γιατί τι έχει?
Ε:Ε τίποτα σπουδαίο. Αν εξαίρεσης ότι το ποιό φθηνό πράγματα που υπάρχει εκεί μέσα είναι η κάλτσες του κατά τ'άλλα καλά.
Κ:Σοβαρά?
Ε:Ναι... Τα πάντα είναι Gucci, Adidas, puma και Nike.
Κ:Ουαου.... Μόλις συνειδητοποιο πόσο πλούσιοι μπορεί να είναι αυτή που μπλέξαμε.
Ε:Και εγώ κάτι τέτοιο κατάλαβα.
Λέει και γελάμε.
Κ:Που μπλέξαμε μου λές?? Θα έχω ένα είκοσι πεντάχρονο μωρό να με προστατεύει! Και τώρα που έφυγα με εσένα θα φάω Κράξιμο!.
Λέω και γελάμε πάλι.
Ε:Σιγά, δεν έχεις ανάγκη εσύ. Αν σε πειράξει θα φάει ξύλο απο εμένα. Επίσης μόλις φτάσουμε πάμε για ψώνια.
Κ:Αχ ωραία! Πόσο καιρό έχουμε να πάμε?
Ε:Αρκετό...
Κ:Επίσης... Δεν αντέχω πρέπει να το κάνω. Και συγνώμη.
Ε:Γιατί συγνώμη?
Λέει και εκείνη την στιγμή την χουφτωνω στο στήθος.Δεν άντεξα το βλέπω τόση ώρα θέλω να δώ πώς είναι.
Παρεπιπτόντως μοιάζει πολύ αληθινό.
Ε:Τι κανείς μωρή!
Κ:Ρε μοιάζει πολύ αληθινό!
Ε:εμένα μου λές? Ενα μήνα πάνω μου το έχω! Γιαυτό θα πάμε για ψώνια, θέλω να πάρω σουτιέν.
Κ:Α θα πάμε και σε μαγαζί με εσώρουχα? Ωραία... Θέλω καο έγω να πάρω κάποια πράγματα.
Ε:πράγματα ακούω....
Λέει με ένα πονηρό βλέμα.
Κ:Ελά σταμάτα! Αφού το ξέρεις τι είμαι! Είναι πρώτη μου φορά και πιστεύω ότι είμαι έτοιμη.
Ε:Να μαντέψω... Θες συμβουλές?
Κ:Ναι... Δεν έχω εμπειρία και δεν θέλω να με βαρεθεί!
Ε:Ενα σου λέω....
Λέει και κάθομαι και την ακούω προσεκτικά.
Ε:Ο άντρας έχει ένα αδύναμο σημείο. Ο σβέρκος του.
Κ:Ε?
Ε:Ακου...... Εσύ, το ποιό σίγουρο να είσαι απο κάτω. Την ώρα λοιπών που θα σε φιλάει και θα σε τρελάνει. Εσύ με τα δύο δάκτυλα σου θα τον πίεσης στο σβέρκο και με αργές βασανιστικές κινήσεις θα ακολουθήσεις την ραχοκοκαλιά του. Αν δεν τον τρελάνεις έτσι τότε εμένα να μην με λένε Εύα!
Κ:Και αυτό πιάνει?
Ε:Αχα... Οπως σε βλέπω και με βλέπεις.
Κ:Και μετά απο αυτό, τι άλλο να κάνω?
Ε:Αυτό δεν μπορώ να στο πώ εγώ, θα σου βγεί εκείνη την ώρα. Εχεις τον τρόπο σου εσύ δεν σε φοβάμαι.
Κ:Εσύ μπορεί όχι, εγώ όμως ναι!
Ε:Μην φοβάσαι. Αν είσαι ερωτευμένη, την ώρα του σέξ όλα τα άλλα αισθήματα σβήνουν και επικρατεί το πάθος!
Κ:Αχα.... Να πάρω προφυλακτικά ε?
Ε:Καλή σκέψη είσαι ώριμη γυναίκα.
Λέει και μπαίνω σε σκέψεις.
Ε:Kate,αν είσαι ερωτευμένη με τον yoongi όλα τα άλλα περισσεύουν. Αν δεν πάς με τον άνθρωπο που αγαπάς τότε με ποιών θα πάς?
Κ:Εχεις δίκιο...
Ε:Μην σε αγχώνει καθόλου. Θα τα πάς μία χαρά. Θα σου βγει εκείνη την στιγμή, μην κοιτάς τώρα που αγχώνεσαι για τα πάντα, οταν έρθει η ώρα θα είσαι εσύ μιά...
Κ:Τι θα έιμαι??
Ε:Kate δεν είσαι μωρό!
Κ:Ναι....
Λέω και προσπαθώ ακόμα να καταλάβω τι θέλει να πεί.
Ε:Αθώο μου κορίτσι...
Κ:Εύα!
Λέω και γελάει....
Ε:Εννοια σου και...
Λέει και σταματάει όταν χτυπάει το κινητό μου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
don't touch my heart
FanficΤι γίνεται όταν δύο κορίτσια εγκαταλείπουν την Ελλάδα για να πάνε να δουλέψουν σε μία απο της καλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ στην Νότια Κορέα? Η Kate και η Εύα είναι δύο φίλες που τους δόθηκε η ευκαρία να δουλέψουν ος γραμματείς σε μία απο της καλ...