✌Challenge✌

185 27 9
                                    

Γεία σας παιδιά!.... Τι κάθεται??.... Λοιπόν η JojoTaeTae19με προκάλεσε να πάω μερικά πράγματα για εμένα, είναι σαν το 48 facts about me που είχα κάνει στο τρία στα τρία αλλά σε αυτό είναι ποιό λίγα....

Επίσης μείνετε ος στο τέλος γιατί θέλω να σας πώ κάτι.....ας ξεκινήσουμε

1:με λένε Χριστίνα

2:είμαι 15 χρόνων

3:Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μπλέ!....(Ε εντάξει!↓↓)

(Μην ακούς βλαμμένες αγάπη μου!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Μην ακούς βλαμμένες αγάπη μου!... 😭😭)

4:αγαπημένα μου συγκροτήματα είναι οι BTS (Only love!) Got7 και Blackpink.

5:έχω βάλει στόχο γιατί 2018 να πάρω όλα τα άλμπουμ του love yourself  her!... (Εχω είδει το γράμμα V... Είναι μια αρχή)

6:ζώ Αθήνα

7:Θέλω να πάω Κορέα!... Και σε άλλες χώρες θέλω αλλά  κύριος Κορέα!...

8:εκτός απο εξωτερικό θέλω να πάω και σε μερικά νησιά της Ελλάδας:Μύκονο, Ρόδο, Κρήτη (Σε όλες της περιοχές της!... (Το ξέρω είμαι τρελή)) και Μυτιλήνη(Σαντορίνη έχω πάει,άσχετο αλλά okey).

9:μάθετε μου να τρώω με τσοπ στικς!

10:και τέλος λατρεύω την μουσική!... Πάρε μου την ψυχή μου μόνο μην μου πάρεις τα τραγούδια που ακούω!

Αυτά ήταν παιδιά και ήρθε η ώρα να σας πώ...

Αρχικά έχω παρά πολύ καιρό να ανεβάσω κεφάλαιο γιατί είναι περίοδος εξετάσεων και ξέρετε διαβάζω....

Ετυχε και βρήκα λίγο χρόνο τώρα και σας τα λέω αυτά...

Μην φοβάστε όμως θα επανορθώσω!... Μόλις τελειώσουν η εξετάσεις θα ανεβάζω αρκετά συχνά κεφάλαια και....Κάτι έρχεται...

Δεν θα σας το κρατήσω κρυφό θα σας πώ τι είναι...

Μάγκες!..... Το τρία στα τρία επιστρέφει!....

Με πολύ δράμα, αγάπη, ανατροπές!, τα γλυκαναλατα του suga 😂,την μαγειρική του jin, με το παιδί του jungkook και της Εύας, την ντροπαλοτητα της Ελλης και κύριος την φιλία τον τριών κοριτσιών.... Αραγε θα ξανά σμίξουν?..

Επίσης!

ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΑ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!

Η Εύα απο αυτην την γέννα θα ζήσει άραγε?

Αυτά απο εμένα τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο αγάπες!

Και προκαλώ τους...

euggelia_kokkalara

Elli_mr

xristina__mp

MinRinaBts

Και!
Evamin_Taehyungie

Επίσης νομίζω μάθατε για αυτήν την βλαμμένη που είπε στον yoongi μας! Οτι είναι για το τρελοκομείο έτσι!?... Ααααα άμα την βρώ θα την σκοτώσω πραγματικά!.... Ποιός είναι μαζί μου!

don't touch my heartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora