∽κεφαλαιο 15∽

276 34 0
                                    

Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για το σπίτι του... Μόλις ξεκίνησε ο yoongi το αυτοκίνητο άρχισε να μου ρίχνει κλέφτες ματιές και να γελάει σιγανά για να μην τον ακούσω.

Ομως κύριε yoongi πρέπει να προσέχεις όταν θες να κρυφογελασεις γιατί εσύ κύριε ακούγεσαι!

Κ:γιατί γελά κύριε yoongi?
S:Τίποτα απλός......Οταν σε βλέπω.....αχ... Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι είσαι δικιά μου...
Λέει και εγώ δεν λέω τίποτα...

Γύρισα το κεφάλι μου πρός στο παράθυρο και κοιτούσα έξω για να κρύψω την ντροπαλοτιτα μου.... Γαμώ!

S:γμ.... αγάπη μου....
Λέει ο yoongi σιγά και εγώ κοκκινισα....

Μμμμ.....Yoongi γαμώτο!...Με κανείς να κοκκινίζω πάντα!... Ουφφ....

Γιατί.....Γιατί.....Μπορείτε να μου πείτε γιατί βρήκαν να το κάνουν τώρα αυτή τη χρονική στιγμή και στο δωμάτιο μου!.. Αχχ.... Απολύμανση θα κάνω!

Οσο τα σκεφτόμουν αυτά ο yoongi δεν σταματούσε να με κοιτάει, πραγματικά απορώ ποτέ κοιτούσε τον δρόμο, δεν γύρισα να τον κοιτάξω και εγώ γιατί κολακευτικά υπερβολικά με το σχόλιο που μου είχε κάνει και είμαι αρκετά κόκκινη τώρα.....

S:Kate.....
Λέει αλλά εγώ πάλι δεν γυρίζω να τον δώ...
S:μπορείς να μου πείς κάτι........ Γιατί είσαι τόσο όμορφη?
Λέει και εγώ......αααα...
S:χα... Μερικές φορές σε κοιτάω και προσπαθώ ακόμα να συνειδητοποιήσω ότι σε έχω..... Τελικά ο πατέρας έχει πολύ δίκιο,κατι ξέρει που πήρε Ελληνίδα..

ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ!?

ΑΑΑΑ.... Γαμώ τα κοπλιμέντα του!...με κάνει και κοκκινίζω!... Ουτε τώρα που μπήκε καλοκαίρι δεν κοκκινίζω τοσο!... Αααααα..

S:όμορφη, έξυπνη, δεν κολάει σε τίποτα... Σέξι...Τι άλλο να ζητάει ένας άντρας απο μια γυναίκα μου λές? Εσύ τα έχεις όλα.....
Λέει και εγώ συνεχίζω να κοκκινίζω... Ααα έλα Kate πες κάτι!
S:και Kate.....Θέλω να σε ρωτήσω κάτι...Αλλά μην μπούν στο μυαλό σου διαφορά okey......Εμμ..... Θα ήθελες να κάνεις οικογένεια?

ΤΙ!?.... ΠΕΡΙΜΕΝΕ!... ΤΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ!?...
ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!? ....Αααααα.... Τι του απαντάω τώρα!?...

Ουφφφ..... Λοιπόν Kate μείνε ψύχραιμη....Απλα απάντησε του ήρεμα...

Κ:οικογένεια?....
Λέω γυρίζω το κεφάλι μου και τον κοιτάω..
S:ναι.....Θα ήθελες?
Κ:θα ήθελα αλλά όχι τώρα... Είμαι μικρή ακόμα....Εχω καιρό να τα σκεφτώ αυτά..
Λέω και ο yoongi βγάζει ένα μικρό χαμόγελο στα χείλη του...
S:δεν με έβρισες στα υπόλοιπα και τώρα απαντάς ψύχραιμα στην ερώτηση για την οικογένεια?.... Τελικά όντως είσαι πολύ ερωτευμένη μαζί μου...
Λέει και περηφανεβεται για αυτο που είπε...
Κ:Τι!?.... Γιαυτό όλοι αυτήν την ώρα με έπνιγες στα κοπλιμέντα!?.... Ε οχι κύριος δεν είμαι!
Λέω και ξαναγυρίζω να κοιτάω έξω στο παράθυρο...

don't touch my heartOù les histoires vivent. Découvrez maintenant