쇼κεφαλαιο 25쇼

181 31 13
                                    

Απλός να ξέρετε πώς έχω πεθάνει! 😍😍 ⬆⬆⬆

Suga's pov

Βγήκαμε απο την εταιρεία και πήγαμε πρός στο αυτοκίνητο μου.

Ανοιξα την πόρτα του συνοδηγού και η Kate μπήκε μέσα. Μπήκα και εγώ στην θέση του οδηγού και ξεκίνησα να πηγαίνω πρός στο σπίτι μου.

Οσο οδηγούσα με την άκρη του ματιού μου κοιτούσα την Kate,είχε ένα βλέμα κενό γεμάτο απογοήτευση, ήταν ανέκφραστη...

Αχχ... Δεν αντέχω πραγματικά να την βλέπω έτσι.... Δεν μου μίλησε καθόλου απο τότε που μπήκαμε στο αυτοκίνητο, κοιτούσε έξω με μία κενή έκφραση...

Ετσι εγώ για να σπάσω τον πάγο αποφάσισα να μιλήσω και να της πώ τι επρόκειτο να κάνουμε απο εδώ και πέρα.

S:Kate...
Ξεκίνησα ήρεμα για να μην την ταράξω.

Εκείνη γύρισε και με κοίταξε με αυτό το κενό βλέμα... Δεν μου έδωσε καμία απάντηση έτσι εγώ έγνεψα και πήρα την πρωτοβουλία να πώ αυτό που ήθελα.

S:Ο πατέρας μου σου έδωσε μία εβδομάδα άδεια γιατί πιστεύει πώς την χρειάζεσαι τώρα....Αυτον τον καιρό θα μείνεις σπίτι μου για λίγο, μέχρι να βρούμε έναν τρόπο να φέρουμε πίσω την Εύα...
Της είπα και εκείνη ακούμπησε το κεφάλι της στον όμο μου.

Περίμενα να νευριάσει και να πεί πώς δεν χρειάζεται η άδεια και πώς μπορεί να φροντίσει τον εαυτό της... Οπως θα έκανε πάντα δηλαδή.....Αλλά δεν το είπε... Εμεινε ήρεμη και μου είπε ένα απλό 'εντάξει'....

Η Kate μου δεν είναι πραγματεία καλά...

S:Αχχ.... Ολα θα πάνε καλά.. Εντάξει?
Κ:εντάξει...
Μου λέει η αδύναμη φωνή της..

Μετά απο λίγα λεπτά φτάσαμε έξω απο την πόρτα του σπιτιού μου. Μπήκαμε μέσα και η Kate κάθησε στον καναπέ...

Εγώ πήγα στην κουζίνα να της φέρω ένα ποτήρι νερό.

Κ:ξέρεις ποιά είναι η βλακεία?
Λέει η Kate και εγώ γυρίζω και την κοιτάω.
S:Ε?
Λέω και πάω πρός στο μέρος της.
Κ:θα φύγει και δεν θα την αποχαιρετίσω... Την κολλητή μου... Και η καημένη... Δεν έχει ιδέα...
Κάθομαι δίπλα της και της προσφέρω το νερό..
Κ:δεν θέλω...
S:γιατί Kate?
K:Δεν κατεβαίνει τίποτα κάτω τώρα... Αχχ... Πάω να ξαπλώσω,δεν νοιώθω καλά..
S:Ερχομαι και εγώ!
Λέω και σηκώνομαι όρθιος.
Κ:Οχι.... Σε παρακαλώ θέλω να κάτσω λίγο μόνη μου...
S:καλά...
Λέω και ξανά κάθομαι στον καναπέ.

Εκείνη σηκώνεται και πάει μέσα στο δωμάτιο μου, κλείνει την πόρτα και εγώ όπως ήμουν ξάπλωσα στον καναπέ.

don't touch my heartWhere stories live. Discover now