쇼κεφαλαιο 24쇼

193 27 11
                                    

Kate's pov

Κμ:ποιά? Υπάρχουν 3....
Ν:Την κοπέλα του Tae....
Λέει με ένα σπαστικό και χαμογελαστό, με λακακια υφάκι.

Αυτός είναι ο περιβόητος namjoon? Αυτός είναι που έχει σχεδόν τα μισά κτήρια σε όλοι την Σεούλ ή στην Κορέα? Καλά ούτε που με νοιάζει.... Τα πλούτη δεν αγοράζουν την ευτυχία και την αγάπη.

Μα καλά, πάμε καλά? Μου την έπεσε και θέλει να πάρει και την Εύα!

Οχι μάγκα μου δεν κατάλαβες! Την κολλητή μου δεν θα μου την πάρει κανείς!

Και ας μου σπάει τα νεύρα, και ας με ξυπνάει νωρίς της ημέρες που έχω ρεπό και ας με λέει και γκρινιάρα! Εγώ την αγαπάω!

Δεν θα αφήσω κανένα να την πάρει!

Κ:ποιά την Εύα?
Των ρωτάω έκπληκτη.
Ν:ο! Εύα την λένε? Ωραίο όνομα έχει....
S:μαλάκα.....
Λέει ο yoongi ψιθυριστά αλλά ο namjoon τον άκουσε...

Ωχ....

Ν:συγνώμη?
S:τίποτα...
Ν:Α.....Μήπως θέλεις να σου πάρω και την δικιά σου? Δεν έχω κανένα πρόβλημα.
S:για τολμά και....
Λέει ο yoongi και ήταν έτοιμος να του δόση μπουνιά, αλλά κατάλαβε ότι όλοι μας είμαστε στο έλεος του. Ετσι κατέβασε το χέρι του κάτω.
Ν:καλά το φανταστικά... Λοιπόν θα μου την δώσετε?
Κμ:ε.. Κοίταξε namjoun... Αυτό που μου ζητάς είναι λιγάκι δύσκολο, γιατί η Εύα...
Ν:να το κάνεις εύκολο...
Πετάγεται ο namjoun και τον διακόπτη..
N:η μου την δίνεις, ή τα προσωπικά αρχεία της εταιρείας θα πάνε στους ανταγωνιστές... Διαλέγεις και πέρνεις...
Λέει και πάει προς στην πόρτα.
Ν:Εχεις χρόνο να το σκεφτείς, ος στης 14:00 το μεσημέρι....Τα λέμε τότε
Λέει και φεύγει

Τι κόπανος!

Κ:συγνώμη! Τώρα δεχτήκαμε απειλή απο έναν εγωιστή και κακομαθημένο άνθρωπο? Πάμε καλά εδώ μέσα?
Λέω και δεν δέχομαι απάντηση απο κανέναν.
Κ:τι? Τώρα θα κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια? Δεν θα κάνουμε τίποτα? Θα δώσουμε έτσι απλά την Εύα!?
S:Kate ηρέμισε!
Κ:πώς να ηρεμήσω yoongi! Αυτό που μας ζητάει είναι παράλογο! Σε ποιόν αιώνα ζούμε ήθελα να'ξερα!
Κμ:έχεις δίκιο...
Λέει ο κύριος μεριον ήρεμα..
Κμ:αυτό που μάς ζητάει είναι τέλειος παράλογο, όχι τίποτε άλλο, αλλά μάς το ζητάει και με τον ην βοήθεια της απειλείς.... Αχχ.... Τι να την θέλει ήθελα να'ξερα.... Η εταιρείες που έχει ο namjoon είναι πάρα πολύ εξελιγμένες για τα προσόντα που έχει η Εύα, οπότε αποκλείεται να την θέλει για της εταιρείες του....
Κ:δηλαδή τι θέλεις να πείς κύριε μεριον?
Κμ:πολύ φοβάμαι πως.... Την θέλει γιά.... Αχχ....Δεν μου αρμόζει να το πω...
Τ:Ε!?! ΤΙ ΛΕΣ ΠΑΤΕΤΑ!
Λέει και κοπανάει τα χέρια του πάνω στο γραφείο του κυριου μεριον.
Κμ:Taehyung ηρέμισε σε παρακαλώ...
Τ:ΠΩΣ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΩ!? ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΑ! ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ.... ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΩ!
Λέει και συνεχίζει να χτυπάει τα χέρια στο πάνω στο γραφείο και σιγά σιγά δάκρυζε.
Κμ:Taehyung!
T:ΤΙ ΠΑΤΕΡΑ? ΘΑ ΠΑΡΕΙ Ο NAMJOUΝ ΤΗΝ ΕΥΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΘΟΜΑΙ ΕΔΩ! ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟ!?
Λέει ο Tae και με αυτά που είπε με έπιασαν τα κλάματα...

don't touch my heartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora