Μία εβδομάδα αργότερα....
Kate's pov
Παρίσι...Τόσο κοντά στην Γαλλία και δεν μου δώθηκε ποτέ η ευκαιρία να έρθω ποτέ.
Απο την Ελλάδα είναι μονάχα 2 ώρες με το αεροπλάνο και δεν την επισκέφθηκα ποτέ.
Την θεωρούσα χαζή γιατί είχε τον τίτλο ος την πόλη της αγάπης και του έρωτα.
Πίστεψα πώς είχε αυτόν τον τίτλο μόνο και μόνο για να ελκύει τους τουρίστες να έρθουν και να θαυμάσουν τον ξακουστό πύργο του Άιφελ.
Αυτός ο πύργος....
Εχω δει πολλές ταινίες με αυτόν τον πύργο.
Τι γάμοι, τι προτάσεις γάμων, τι φωτογραφίες...
Θυμάμαι συζητάγαμε τα κοριτσάκια στο δημοτικό που θέλαμε να μας κάνουν προτάσεις γάμων οι μελλοντική άντρες μας.
Ολες έλεγαν κάτω απο τον πύργο του Άιφελ στο Παρίσι. Μόνο εγώ έκανα την διαφορά και έλεγα με ένα ρομαντικό δείπνο η δύο μας στο σπίτι.
Είμουν ρομαντικια απο μικρούλα.
Μέχρι που πειστικά και εγώ και άρχισα να θέλω και εγώ αυτον τον θαυμαστό πύργο.
Κάθησα και σκέφτηκα καλά ότι θα ήταν πολύ ρομαντικό. Να ταξιδέψεις ος στο Παρίσι και αυτός που σε αγαπάει πραγματικά να σε ζητήσει σε γάμω.
Είναι ένα πολύ ωραίο όνειρο...
Ολες αυτές η χαζομάρες που έλεγα για το Παρίσι πέρασαν αφού ήρθα με τον yoongi.
Είναι πράγματι μία πολύ όμορφη πόλη να κάνεις της βόλτες σου αγκαλιά με αυτόν που αγαπάς....
Ημασταν κάτω απο τον πύργο του Αιφελ και κοιτούσα καταπληκτη τον φωτεινό πύργο.
Ο yoongi στεκόταν απο πίσω μου και με κοιτούσε.
Δεν είχα δώσει πολύ σημασία γιατί είχα μαγευτη απο το θέαμα τον φώτων.
Φυσούσε και έκανε λιγάκι κριό. Θα ήθελα τώρα μία αγκαλίτσα του και να κοιτάμε μαζί τον πύργο.
Δεν θέλω να του το πώ εγώ, θέλω να έρθει απο μόνος του...
S:Kate?
Λέει γυρίζω και τον κοιτάζω
Κ:Κοίτα... Δεν είναι πολύ όμορφα εδώ το βράδυ ο πύργος?
Λέω καθώς έβλεπα τον μεγάλο πύργο του Άιφελ φωτισμένο.
S:Ναι,πράγματι. Kate? Αφησέ με να σε πάρω.
Κ:τι?
Λέω καθώς δεν καταλάβαινα τι εννοούσε.
S:Σου είπα πώς θα σε πάρω. Ετσι... Ασε με να σε κάνω δική μου. Ασε με να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου μαζί σου. Ασε με.... Να σε κάνω γυναίκα μου.
Κ:Ε? Τι....
Γονατίζει...
S:Θέλεις να περάσεις την υπόλοιπη ζωή σου μαζί μου?..... Kate?
Δακρύζω και γονατίζω και εγώ μπροστά του.
VOCÊ ESTÁ LENDO
don't touch my heart
FanficΤι γίνεται όταν δύο κορίτσια εγκαταλείπουν την Ελλάδα για να πάνε να δουλέψουν σε μία απο της καλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ στην Νότια Κορέα? Η Kate και η Εύα είναι δύο φίλες που τους δόθηκε η ευκαρία να δουλέψουν ος γραμματείς σε μία απο της καλ...