Κ:Ιι... Οχι...
Μσ:ναι...
Κ:ο namjoon έμπορος ναρκωτικών?
Μσ:ναι... Το ξεκίνησε ο παππούς του μετά πήγε στον πατέρα του και κατέληξε σε αυτον...
Κ:Πώς? Δηλαδή... Δεν ασχολείται με επιχειρήσεις? Εχει σχεδόν τα όλα τα κτίρια της Σεούλ. Εχει επιχειρήσεις στο εξωτερικό, εχει σπίτια παντού και όλα αυτά τα απέκτησε απο βρωμοδουλειες?
Μσ:Ναι... Η επιχειρήσεις και τα κτίρια που έχει είναι απο αυτό. Ο παππούς του το ξεκίνησε όλο αυτό και ο πατέρας του με τα λεφτά αυτά που βγήκαν αγόρασε και έκτισε επιχειρήσεις. Ετσι κανείς δεν τολμά να πιάσει στο στόμα του την οικογένεια του namjoon για τι έχει πολύ μεγάλη εξουσία. Οπότε κανείς δεν μπορεί να υποψιαστεί τίποτα για εκείνους.
Λέει και εγώ ξαφνιάζουμαι.
Κ:Ουαου... Και εσύ? Πώς κατέληξες να δουλεύεις στο σπίτι του?
Μσ:Μεγάλη ιστορία οννι... Μεγάλη και θλιβερή. Τον ερωτεύτηκα έκανε πώς με ερωτεύτηκε. Με πήρε με φούσκωσε με πήδηξε και μετά με πέταξε σαν στημένη λεμονόκουπα. Επειδή όμως ήξερα παρά πολλά σκότωνα πράγματα για αυτόν, με έκανε υπηρέτρια του και με απείλησε πώς αν μιλήσω κάπου, θα σκοτώσει εμένα και όλοι μου την οικογένεια.
Κ:οου.... Κακομοίρα μου..
Λέω και της ακουμπάω τον ώμο.
Μσ:Δεν πειράζει... Μην με λυπάσαι. Ολα αυτά πέρασαν όταν ήρθε η Εύα και είπε στον namjoon ότι της την σπάω και πώς θέλει να με διώξει.
Κ:Η Εύα?
Μσ:χα... Ψέματα του είπε, ήξερε τι πέρασα και απόφαση σε να με κάνει να χαμογελάσω. Είμαι ελεύθερη τώρα και μπορώ να κάνω μία νέα αρχή. Και όλα αυτά χάρης της φίλη σου. Ετσι, καιρός να την βοηθήσω και εγώ.
Κ:Η Εύα... Απο όσο καιρό ήσουν εκεί και την έβλεπες, ήταν καλά?
Μσ:εξωτερικά ναι... Εσωτερικά όχι.... Την κατάλαβα... Την φούσκωσε και αυτήν.
Κ:Τι?..
Μσ:Την πήδηξε και αυτήν... Καμία δεν ξεφεύγει απο τα νύχια του namjoon.Ομως τώρα, τον έχουμε στο χέρι.
Κ:Ε? Τι της έκανε είπες!?
Μσ:Οννι.. Συγκεντρώσου... Δεν είναι η ώρα να καταριεσαι, δεν είναι η ώρα να στεναχωριέσαι! Είναι η ώρα που ο namjoon θα φύγει απο την εξουσία του και θα δικαιωθούν όλα τα άτυχα και αθώα κορίτσια που πέρασαν απο το κρεβάτι του! Μην πτόησε!
Κ:Ναι... Εχεις δίκιο. Ευχαριστώ πολύ..... Καλή τύχη στην ζωή σου Μουν σου...
Μσ:Και στην δική σου Οννι...
Λέει και εγώ φεύγω τρέχοντας για την εταιρεία..Βγάζω το κινητό απο την τσέπη μου και περνώ τον Tae.
Τ:Ελα Kate
Κ:Taehyung που είσαι?
Τ:στο ξενοδοχείο είμαι ακόμα βρήκα ένα τρόπο να πάρω πίσω την Εύα..
Κ:Δεν βρήκες τίποτα... Μείνε εκεί που είσαι και μην κάνεις τίποτα.
Τ:Γιατί?
Κ:Βρήκα απαντήσεις και κάτι που θα καταστρέψει τον namjoon και θα πάρουμε πίσω την Εύα χωρίς βία. Σου έρχομαι... Σε ποιό ξενοδοχείο είσαι?
Τ:Στο...
Κ:Ωραία έρχομαι....κλείσε...
Τ:Οχι οχι περίμενε!
Κ:Τι είναι τώρα?
Λέω και μπαίνω στο ασανσέρ της εταιρείας.
Τ:Οταν φτάσεις και πάς στην ρεσεψιόν του ξενοδοχείου δεν θα πείς το όνομα μου.
Κ:Τι? Γιατί? Και τι όνομα θα πω ρε έξυπνε!
Τ:θα πείς το όνομα τον yoongi.
K:τσε... Πωω.. Σοβαρά?
Τ:Ναι... Δεν ήθελα να με βρεί ο namgoon!
Κ:ναι γιατί με το όνομα Min yoοngi δεν θα σε βρει με τίποτα!
Τ:ε καλά τώρα!
Κ:άντε Bye...
Λέω του το κλείνω και η πόρτες του ασανσέρ ανοίγουν.
ESTÁS LEYENDO
don't touch my heart
FanficΤι γίνεται όταν δύο κορίτσια εγκαταλείπουν την Ελλάδα για να πάνε να δουλέψουν σε μία απο της καλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ στην Νότια Κορέα? Η Kate και η Εύα είναι δύο φίλες που τους δόθηκε η ευκαρία να δουλέψουν ος γραμματείς σε μία απο της καλ...