Τρείς ώρες μετά...
Κate's povΤρείς ώρες πέρασαν και ακόμα να ξυπνήσει... Απο την στιγμή που μπήκα στο δωμάτιο δεν έφυγα απο δίπλα του.
Ηταν και ο κύριος μεριον μαζί μου εκεί μέσα ,καθόμασταν και τον προσέχαμε χωρίς να ανταλλάξουμε κουβέντα της τελευταίες 2 ώρες.
Κάποια στιγμή ήρθε και ο Tae να τον δεί... Ομως δεν έκατσε πολύ... Κάποιος έπρεπε να πάει να προσέχει την εταιρεία.
Κμ:Θα πάω να κάτσω λίγο έξω... Θέλεις να σου φέρω τίποτα απο το κυλικείο?
Κ:οχι....
Λέω απλά και με χωρίς πολλές κουβέντες ο κύριος μεριον έφυγε.Ευτυχώς που στην Κορέα σέβονται την κατάσταση του άλλου και δεν φέρνουν τους άλλους σε δύσκολη θέση.
Το ρολόι έδειχνε 21:10 το βράδυ... Εχω κουραστεί πολύ, τα μάτια μου πάνε να κλείσουν... Οχι... Δεν θέλω να δώ αυτο το φρικτό όνειρο ξανά...
Κ:Δεν θα σε αφήσω ποτέ.... Σ'αγαπάω και μου είναι πολύ δύσκολο να αφήσω ανθρώπους που αγαπώ....Θα με πάντα δίπλα σου suga μου..
Λέω και προσπαθώ με δυσκολία να του χαμογελάσω ενώ του χάιδευα τα μαλλάκια του.
Κ:Συγνώμη που σου φώναξα... Σε παρακαλώ ξύπνα.... Δεν αντέχω να σε βλέπω έτσι, Είσαι ο κοντούλης μου και αυτός που με αγάπησε για αυτό που είμαι και οχι για τα κάλη μου...Μην με αφήνεις έτσι... Κάνε μου και αυτήν τι χαρεί... Ποτέ σου δεν μου χαλούσες χατίρι, θα μου το χαλάσεις τώρα?....
Λέω και ότι μου απέμεινε απο δάκρια τα έχυσα εκείνη την στιγμή.
Κ:Μην μου το κάνεις αυτό... Δεν αντέχω να μην είσαι κοντά μου πλέον...
Λέω και εκείνη την στιγμή ακούω την πόρτα να ανοίγει πίσω μου.Ο κύριος μεριον θα ήρθε... Καλά λίγο λογικό μαύρη νύχτα έχει έξω.
Γ:Πήγαινε να ξεκουραστείς...
Ακούω τον γιατρό πίσω μου.
Κ:όχι... Θα κάτσω εδώ....
Γ:κοπέλα μου είσαι αρκετή ώρα εδώ και ήρθες εδώ μετά απο λιποθυμία, δεν έπρεπε να σε αφήσω να έρθεις εδώ.
Κ:Δεν με νοιάζει....Αυτός υπέφερε ποιό πολύ απο εμένα...
Γ:Αχχ... Κοπέλα μου ήθελα να σου πώ κάτι...
Λέει ο γιατρός με ένα σοβαρό ύφος.
Κ:πείτε μου.
Γ:Πρέπει να έρθεις στο γραφείο μου..
Κ:Οχι! Και αν ξυπνήσει και δεν είμαι δίπλα του!? Οχι θα μου πείτε εδώ...
Γ:κοπέλα μου άκουσε με.... Θα έρθεις μία στιγμή μονάχα και μετά θα ξανά έρθεις εδώ...
Κ:Σίγουρα? Αν ξυπνήσει όμως...
Γ:Θα σε ειδοποιήσουν η συνάδελφοί άμεσα και θα έρθεις κοντά του...
Κ:Καλά...
Λέω και με αργές κινήσεις σηκώνομαι απο την καρέκλα..
ESTÁS LEYENDO
don't touch my heart
FanficΤι γίνεται όταν δύο κορίτσια εγκαταλείπουν την Ελλάδα για να πάνε να δουλέψουν σε μία απο της καλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ στην Νότια Κορέα? Η Kate και η Εύα είναι δύο φίλες που τους δόθηκε η ευκαρία να δουλέψουν ος γραμματείς σε μία απο της καλ...