Ενας μήνας μετά τον γάμο...
Suga's povΚμ:Yoongi... Ελα λίγο στο γραφείο μου.
Λέει ο πατέρας μου απο το τηλέφωνο-γουοκη τοκι...Ετσι το έλεγα μικρός.Γουοκη τοκι. Δεν ξέρω γιατί ίσως επειδή δεν σήκωνες το ακουστικό για να μιλήσεις και για να τον ακούσεις,γιατί τιν άκουγες κατευθείαν.
Νομίζω σε μία φάση αυτό με τρόμαζε...
Okey...
Αντε, πάμε να δούμε τι με θέλει ο πατέρας μου.
Σηκώνομαι απο την άνετη καρέκλα μου και βγαίνω απο το γραφείο μου.
Πήγα μπροστά απο την πόρτα του πατέρα μου, την χτύπησα και την άνοιξα.
S:Πατέρα με ζήτησες?
Κμ:Ναι...κάθησε...
Λέει με ένα σοβαρό ύφος και εγώ υπακούω στα λόγια του.
Κμ:Υπέγραψε εδώ...
S:Τι είναι αυτό?
Λέω και πάω να διαβάσω αλλά ο πατέρας μου δεν με αφήνει.
Κμ:υπέγραψε και ασε τα πολλά πολλά... Τον πατέρα σου δεν εμπιστεύεσαι?
S:Δεν είπα κάτι τέτοιο πατέρα...
Λέω περνώ το στυλό και υπογράφω.Ο πατέρας μου σηκώνεται όρθιος και τον ακολουθώ και εγώ κάνοντας την ίδια κίνηση.
Κμ:Είσαι ο νέος πρόεδρος της εταιρείας μάρκετιγκ Κιμ. Συγχαρητήρια αγόρι μου.
S:Ε?
Λέω και ρίχνω μία μάτια στο χαρτί που μόλις υπέγραψα.
Κμ:Το όνομα θα αλλάξει. Το έχω κανονίσει είδει. Απο Κιμ, Μιν... Καλές δουλειές αγόρι μου.
S:Πατέρα τι λές!? Εμένα με ρώτησες ποτέ θέλω!? Ακόμα δεν παντρεύτηκα μου φορτώνεις μία ολόκληρη εταιρία?? Σε δύο εβδομάδες θα πάω ταξίδι για μήνα του μέλιτος και εσύ με κάνεις πρόεδρο!?
Κμ:Ναι...
S:Πατέρα δεν είσαι καλά.
Κμ:Μία χαρά είμαι. Είσαι απόλυτα έτοιμος για αυτό και το ξέρεις και εσύ ο ίδιος. Εχεις μία γυναίκα δίπλα σου και οπότε μπορέσεις μου κάνεις και εγγόνια. Για να το αποτρέψεις είναι είδει αργά γιατί έχεις είδει υπογράψει το συμφωνητικό.
Λέει και πέρνει το χαρτί που μόλις υπέγραψα.
Κμ:Αυτή η καρέκλα σου ανήκει τώρα και εγώ έχω βγεί είδει στην σύνταξη.
Λέει και μένω με το στόμα ανοιχτό.
Κμ:Στην έφερε ο πατέρας σου. Ξαναλέω... Καλές δουλειές και να την κανείς ακόμα ποιό επιτυχημένη.
Λέει και πάει προς την πόρτα.
Κμ:Περίμενε πώς το λέτε εσείς... Α! Ανρε γειά!
Λέει και φεύγει.Κάτσε.... Τώρα τι έγινε?
Είμαι πρόεδρος?
Ρε μήπως μου κάνει καμιά πλάκα?
Οχι....Εφυγε. Και το χαρτί που υπέγραψα ήταν αυθεντικό. Είχε την σφραγίδα πάνω.
Δηλαδή...
ESTÁS LEYENDO
don't touch my heart
FanficΤι γίνεται όταν δύο κορίτσια εγκαταλείπουν την Ελλάδα για να πάνε να δουλέψουν σε μία απο της καλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ στην Νότια Κορέα? Η Kate και η Εύα είναι δύο φίλες που τους δόθηκε η ευκαρία να δουλέψουν ος γραμματείς σε μία απο της καλ...