∽κεφαλαιο 10∽

276 44 23
                                    

S:Kate...
Λέει ο yoongi και με αγκαλιάζει.

Δεν είπα τίποτα ούτε καν αντέδρασα.... Κάθησα να με αγκαλιάζει μέχρι που θυμήθηκα τα λόγια που μου είπε στο γραφείο του κυρίου μεριον.

Δάκρυα χύθηκαν στο πρόσωπο μου και το χειρόγραφω γράμμα του το έκανα κομάτια.

Ο yoongi άκουσε το σκίσιμο του χαρτιού και ξαφνιάστηκε......Χα!..Νόμιζε πώς με ένα χειρόγραφο γράμμα εγώ θα τον συνχωρουσα...... Είναι πολύ γελασμένος....

Πέταξα το σκισμένο γράμμα στο καλάθι για τα σκουπίδια που είχα δίπλα μου και σηκώθηκα όρθια.

Ο yoongi κατάλαβε τι έκανα και με άφησα.... Πήρα την τσάντα μου και έφυγα χωρίς να πώ τίποτα....

Περπατούσα και ήμουν έτοιμη να φτάσω το ασανσέρ μέχρι που άκουσα αυτήν τι φωνή, αυτή την γαμημένη φωνή που θα με στοιχείον για πάντα.

S:Kate..... Σε παρακαλώ...
Μου λέει ο yoongi αλλά εγώ δεν του απαντώ τίποτα και συνεχίζω την διαδρομή μου πρός το ασανσέρ.
S:Kate....
Λέει ο yoongi και μου έπιασε το χέρι για να σταματήσω..

Ενά του άγγιγμα μόνο έφτανε για να θυμηθώ το φιλί του......Ομως αυτό το φιλί πρέπει να το ξεχάσω, όπως πρέπει να ξεχάσω και εκείνον.....

Εφυγα απο το ζεστό άγγιγμα του χεριού του και συνέχισα να περπατάω......όμως.....

S:Οχι!.... Δεν θέλω να σε χάσω πάλι!.....Σ'αγαπώ γαμώτο!
Λέει με τραβάει και με αγκαλιάζει.

Με τι κίνηση που έκανε εγώ δεν αντέδρασα ούτε μίλησα, έμεινα να με αγκαλιάζει όμως πρέπει να φύγω...Ετσι πήρα το θάρρος και μίλησα.

Κ:άφησε με......
Του λέω ήρεμα αλλά αυτός δεν με ακούει...
S:όχι......Θα σε αφήσω μόλις σταματήσω να σε αγαπώ.
Κ:δεν με παρατάς λέω εγώ
Λέω τον σπρώχνω μακριά, γυρίζω και φεύγω.

Πρίν καν κάνω το πρώτο βήμα ο yoongi με τραβάει κοντά του και με φιλάει στο στόμα.

Σταματάει το φιλί και με κοιτάει στα μάτια, με αυτά τα υπέροχα κάστανα ματάκια που μου δείχνουν ότι με αγαπάνε, εγώ όμως δεν θέλω να με αγαπάνε... Γιατί... Γιατί να με αγαπάνε!?

S:Kate....
K:σε μισώ.....
Λέω γεμάτη νεύρα αλλά ο yoongi δεν υπέστη να με αφήσει και με αγκαλιάζει ποιό σφιχτά.
S:δεν με νοιάζει εγώ σ'αγαπώ.....
Κ:παράτα με ήσυχη!
Λέω και παλεύω να φύγω
S:δεν σε αφήνω άμα δεν μου πείς σαγαπώ....
Κ:είσαι τρελός!
S:για εσένα....
Λέει και μου χαμογελάει ενώ εγώ μένω να το κοιτάω.

don't touch my heartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora