∽κεφαλαιο 16∽

244 37 0
                                    

Suga's pov

Είχα την Kate στην αγκαλιά μου και δεν ήθελα να την αφήσω, η αγάπη μου συγκινήθηκε... Γλυκούλα μου!.....

Η ώρα περνούσε,σιγά σιγά βραδιαζε και τα φώτα της πόλης άνοιγαν.... Η Kate μόλις το διαπίστωσε σηκώθηκε απότομα απο την αγκαλιά μου και καθόταν και χαζευε την νυκτερινή Σεούλ...

Εκείνη μπορεί να έφυγε απο την αγκαλιά μου και να πήγε στα κάγκελα του μπαλκονιού για να χαζέψει την πόλη, εγώ όμως έμεινα πίσω και την χάζευα εγώ απο τον καναπέ.

Πόσο όμορφη γίνεται να είναι μια γυναίκα μπορείτε να μου πείτε?... Φένεται πανέμορφη κάτω απο τον νυχτερινώ ουρανό.... Αχχ...
Kate μου...

Κ:yoongi!
S:τι!?
Λέει απότομα και με ξυπνάει απο της σκέψεις μου
Κ:έλα εδώ να δεί!.... Κοίτα κοίτα!...
Λέει και δείχνει κάτι με το δάκτυλο της και χοροπηδάει σαν μικρό κοριτσάκι
Κ:Ελά!
S:καλά καλά έρχομαι!...
Λέω και γελάω
S:τι είναι?
Λέω και ψάχνω εγώ να δώ τι είδε και την ενθουσίασε τόσο....
Κ:νάτο δεν το βλέπεις!?....
S:ποιό Kate?
K:αυτό....
Λέει με τραβάει και με φιλάει στο στόμα...
S:πονηρή...
Λέω την πιάνω απο την μέση και την φέρνω κοντά μου
Κ:τι να σου κάνω φιλάς ωραία...
S:και εσύ δεν πας πίσω.... Κλαψιάρα μου...
Λέω και της χαμογελάω
Κ:Ελά!...
Λέει και φεύγει απο την αγκαλιά μου.
Κ:yoongi σταμάτα!
S:κοκκίνισες....
Κ:τι!?.... Οχι!
Λέει σταυρώνει τα χέρια της και μου γυρίζει την πλάτη
S:κοκκίνισες.....
Κ:Οχι!
S:Kate έχεις γίνει σαν ντομάτα....
Λέω γελάω ελαφρά και της δίνω ένα φιλί στο μάγουλο
Κ:νομίζεις!.... Ασε με!
S:οχι δεν σε αφήνω....
Λέω και την περνώ μια σφιχτή αγκαλιά
Κ:yoongi!
S:τι?..... Αν μου ζητήσεις να σε αφήσω δεν θα το κάνω!... Δεν θα αφήσω να μου φύγεις ξανά....
Κ:δεν θα φύγω μόνο θα σου ζητήσω να με αφήσεις γιατί ζεσταίνομαι!...
S:καλά άμα είναι για αυτό τότε σε αφήνω... 😊
Λέω και γυρίζει και με κοιτάει
Κ:βλάκα είσαι ιδρωμένος... Πραγματικά πώς μπορείς με αυτά τα πουκάμισα και τα παντελόνια που φοράς?...
S:αντέχω εγώ!... Είμαι σκληρόπετσος...
Κ:το σκληρόπετσιος το λένε για το κρύο και.... Δεν νομίζω ότι είσαι και τόσο... Ζυμαρουλη...
Λέει και μου ζουλαει την κοιλιά...
S:εει!
Κ:παίζεις και μπάσκετ τρομάρα σου...
Λέει και γελάει
S:θέλω να σου πώ! Οτι είμουν ο καλύτερος στο μπάσκετ στο δημοτικό, στο γυμνάσιο και στο λύκειο παρακαλώ! Τσακονοντουσαν ποιός θα με πάρει πρώτο στην ομάδα.. Και επειδή δεν είμαι λίγο σε φόρμα τώρα δεν σημαίνει ότι δεν είμαι καλός στο μπάσκετ!....
Κ:καλά δε....
S:γιατί θες τους άντρες να είναι κορμάρες δηλαδή!.... Θες να έχουν κοιλιακούς φέτες?... Ε!?
Λέω και εκείνη γελάει
S:γιατί γελάς μιλάω σοβαρά!
Κ:δεν είναι κάτι απλός η άντρες με κοιλιακούς φέτες που λες δεν μ'αρέσουν καθόλου.... Αυτό που μαρέσει πολύ είναι να έχει ο άντρας λίγο κοιλίτσα...Υοοngi...και βγάλε αυτό το πουκάμισο θα κρυώσεις, δεν θέλω ο κοντούλης μου να αρρωστήσει καλοκαιριάτικα....
Λέει μου κάνει μία κουταβισια φατσούλα και πατάει το κουμπί του ασανσέρ...
S:που πάς?
Κ:στο σπίτι σου...κουράστηκα και θέλω λίγο να ξαπλώσω, εδώ δεν θα κοιμηθώ?
Ρωτάει και εγώ μέσα μου πετάω.... Εκείνη την στιγμή που το είπε ανοίγει η πόρτα του ασανσέρ και εγώ τρέχω γρήγορα να την φτάσω.

don't touch my heartWhere stories live. Discover now