Suga's pov
Ελεός! Ρε! Δεν με λυπάστε έστω και λίγο? Είπα ότι θα πάω να της πω μετά μπράβο, τι με ζορίζει ο Taehyung να πάω τώρα?
Καλά... Οφείλω να ομολογήσω πως αυτό που μας έκανε δεν ήταν εύκολο.Αλλα ήταν ανάγκη να με αναγκάσει να πάω τώρα?
Okey ας είναι... Που είναι το γραφείο της τώρα...Α να την!
Λέω απο μέσα μου όταν την εντοπίζω που βρίσκετε.
Αντε πάμε να τελειώνουμε.....
S:Kate?
Λέω καθώς στέκομαι απέναντι της.
Κ:παρακαλώ?
S:ναι... Αχμ...
Λέω καθώς την αντικρίζω κατάματα.
S:θα ήθελα να σου πω κάτι.
Κ:πές μου.....
S:Ν... Για μισώ λεπτό... Είπες πές μου? Μας πιάσαν οι οικειότητες τώρα? Ελειπα τρείς εβδομάδες και νομίζεις πώς ξέχασα τους τρόπους που πρέπει να φέρεσαι σε έναν μεγαλύτερο σου? Και πόσο μάλον το αφεντικό σου? Αν δεν με απατά η μνήμη μου νομίζω πώς αυτό έχει ξαναγίνει... Σωστά δεσποινίς ανσερ?
Κ:Ναι.... Συγνώμη,έχετε δίκιο....Δεν θα επαναληφθεί..
S:Το ελπίζω... Δεν γνωρίζω τι κάνετε εσείς στην Ελλάδα αλλά εδώ στην Κορέα η άνθρωποι τον σεβασμό τον έχουν πάνω απο τον ίδιο τους τον εαυτό... Εσύ από οτι θυμάμαι δεν τον έχεις...Αχχ ναι..Μου διέφυγε... Συγνώμη....
Κ:Ουφφ... Ναι... Εχετε δίκιο, σας ζητώ ξανά συγνώμη.Τι είπε? Δεν θύμωσε?
S:πολύ καλά...
Λέω και φεύγω.Κοίταξε να δείς που στρώθηκε.. Χα...
Ανοιξα την πόρτα του γραφείου μου και μπήκα μέσα με ένα τεράστιο χαμόγελο.
Ο Taehyung όταν με είδε φάνηκε απορημένος.
Τ:Καλά... Γιατί χαμογελάς σαν χαζό?
S:ο τίποτα απλός όσο έλειπα μου φαίνεται πώς η anser απέκτησε σεβασμό. Την σκυλοευρισα και αυτή μου είπε ένα απλό "ναι έχετε δίκιο"...φοβερό? Αχ το απολαμβάνω πολύ!
Τ:ουφφ.... Μπορείς να το πείς πόσα κιλά μαλακιά κουβαλάς σε αυτο το κλουβιο το πράγμα που έχεις για κεφάλι!?
S:Ε?
Τ:Ρε μαλάκα! Για να την συνχαρεις πηγές! Οχι για να την βρίσεις! Και δεν μου λες ρε! Τι σου είπε και την εβρησες?
S:αρχικά.... Δεν είμαι μαλακας, εσύ εισαι μαλακας. Δεύτερον μου μίλησε στον ενικό ενώ δεν πρέπει. είμαι και μεγαλύτερος της και το αφεντικό της οπότε θα έπρεπε να μου έχει διπλό σεβασμό.
Τ:Ε είσαι και πολύ μαλάκας! Ρε σου λεμε η κοπέλα ανέβασε της μετοχές μας και εσύ μου λες ότι την εβρισες επειδή της ξέφυγε και σου μίλησε μια φορά στον ενικό?
S:ναι..
Τ:Ε όσες φορές και να στο πώ, είσαι και παρά πολύ μαλάκας! Φταίω εγώ που σε νοιάζομαι και ασχολούμε μαζί σου! Αντε από'δω!
Λέει νευριασμένος και σηκώνεται όρθιος και πάει να φύγει απο την πόρτα.
S:Ελεος! Πώς κάνεις έτσι! Ούτε να την γούσταρες!
Τ:Αρε!
Λέει και κοπανάει την πόρτα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
don't touch my heart
FanficΤι γίνεται όταν δύο κορίτσια εγκαταλείπουν την Ελλάδα για να πάνε να δουλέψουν σε μία απο της καλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ στην Νότια Κορέα? Η Kate και η Εύα είναι δύο φίλες που τους δόθηκε η ευκαρία να δουλέψουν ος γραμματείς σε μία απο της καλ...