웃κεραλαιο 46웃

154 22 1
                                    

Kate's pov

K:πάρε με. Είμαι δική σου. Πάρε μου την αγνότητα μου!
S:Τι?
Κ:Παραδίνομαι σε εσένα yoongi!
Λέω τον τραβάω απο την γραβάτα και τον φιλάω παθιασμένα.

Με πιάνει και με σηκώνει στην αγκαλιά του χωρίς να κόψει το φίλη. Για λίγα λεπτά ένιωσα ψηλότερη απο αυτόν γιατί χρειαζόταν να σκυψω το κεφάλι μου για να συνεχίσω να τον φιλάω.

Δεν ήξερα τι άλλο να κάνω εκείνη τι στιγμή έτσι τον άφησα να έχει τον ελέγχω.

Η εμπειρία μου στα φιλιά με έκανε να τον ανάψω. Αρχιζε να με χαϊδεύει κάτω απο την φούστα μου, έκοψε το φίλη μου και πήγε στο λαιμό μου.

Με πήγε στο δωμάτιο του. Τώρα ήταν η ώρα που αγχονωμουν όλο και περισότερο. Ηρθες μάλλον η ώρα να αποχαιρετήσω την παρθενική ζωή μου ποιά.

Με ακούμπησε απαλά πάνω στο κρεβάτι, σταμάτησε να με φιλάει στο στήθος και όρμησε στο στόμα μου.

Ξεκουμπονε αργά και βασανιστικά το πουκάμισο μου. Το έβγαλε με αργές κινήσεις και το πέταξε σε ένα σημείο του δωματίου του.

Τώρα καταλαβαίνω γιατί η Εύα ήταν τόσο ενεργής μετά την δικιά της εμπειρία με τον Tae.

Νιώθω τόσο ζωντανή και ακόμα δεν έφτασε το καλύτερο σημείο.

Με ξαπλώνει στο κρεβάτι, έβγαλε το πουκάμισο του και έμεινε απο πάνω μου να με φιλάει σε όλο μου το μισό γυμνό κορμί.

Αφηνε υγρά φιλιά στο στήθος μου και κατέβαζε την φούστα μου μαζί με το εσώρουχο μου.

Η παλμοί μου ανέβαιναν και φοβόμουν μην τους ακούσει. Δεν θέλω να σταματήσει..

Ετσι με γρήγορες κινήσεις ξεκουμπονο το παντελόνι του και κάνω το κόλπο που μου είπε η Εύα στην ραχοκοκαλιά του.

Του ξεφεύγει ένα γελάκι και μου λέει με μία ελάχιστη παύση απο τα φιλιά του.

S:Είσαι σίγουρα παρθένα? Που τα έμαθες εσύ αυτά τα κόλπα?
Λέει και μου βγάζει το σουτιέν.
Κ:Τώρα δεν θα είμαι....
Του λέω και ένα ρίγος διαπέρασε όλες μου της αισθήσεις.

Ξύπνησε απο μέσα μου μία επικίνδυνη Kate.

Ορμησα στον λαιμό του και άφησα το στίγμα μου. Εψαχνα το στόμα του για να μου δώσει ένα απο τα υπέροχα φιλιά του.

Το βρήκα και εκείνη την στιγμή η αγνότητα μου με εγκατέλειψε. Μια μικρή κραυγή βγήκε απο το στόμα μου και ο yoongi άρχισε να με ξανά φιλάει στον λαιμό.

don't touch my heartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora