∽κεφαλαιο 7∽

273 44 0
                                    

Κ:μμμμ!!!.....
Λέει και προσπαθεί να παλέψει να ξεφύγει απο το φιλί μου.

Οσο την φιλούσα η Kate με χτυπούσε μπροστά στο στήθος μου για να σταματήσω, όμως εγώ δεν ήθελα να σταματήσω... Αχχχ..... Την θέλω σαν τρελός!

Το φιλί μου ήταν τόσο δυνατό και με τα χτυπήματα της Kate με έκανε να κουραστώ όμως κάτι έγινε...η Kate σταμάτησε να με χτυπάει, σταμάτησε να με σπρώχνει μακριά της και με άφησε να την παρασύρω....

Ωσπου το φιλί μας σταμάτησε..... Κοιταχτήκαμε για κάτι δευτερόλεπτα και η Kate έκλεισε τα μάτια της και κατέβασε το κεφάλι.

Κ:φύγε...... Φύγε ΤΩΡΑ!....
λέει νευριασμένη και δάκρυα κύλησαν στο πρόσωπο της.
S:μα....
Κ:ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ!....Αχχ απλός φύγε....
Λέει και εγώ κούνησα το κεφάλι θετικά.

Της άφησα τα χέρια και απομακρύνθηκα απο κοντά της, άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω.

Αχχχ.... Γαμώτο.... Γαμώτο!.... ΓΑΜΩΤΟ!........Γιατί το έκανα αυτό!?..... Αααα.... Ουφφ.....

Τώρα τι να κάνω!... Πες μου τι να κάνω!.... Γιατί!.... Γιατί να την αγαπάω τόσο πολύ!....Γιατί δεν μπορεί να βγει απο το μυαλό μου!?.... Γιατί....Γιατί δεν βγαίνει!..... Αααααα!!!......

Kate's pov

Μου άφησε τα χέρια και έφυγε απο το δωμάτιο, μόλις έκλεισε την πόρτα εγώ μάζεψα και αγκάλιασα τα πόδια μου.

Αρχισα να δακρύζω ποιό πολύ και να σκέφτομαι αυτό που μόλις έκανα.... Μα γιατί το έκανα?...

Και.... ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ!....... πάλεψα για να με αφήσει στην αρχή αλλά.....μετά τον άφησα να με φιλάει, τον άφησα να με παρασύρει ,τον άφησα μα γιατί τον άφησα?

Κ:ααααα..... Γιατί!
Λέω και χτυπάω το κεφάλι μου.

Ααααα!!!!

Τον μισώ.... Τον μισώ..... ΤΟΝ ΜΙΣΩ!..... Φύγε επιτέλους απο το μυαλό μου!.... ΦΥΓΕ!

Οσο πάλευα με την σκέψη μου ήρθε μέσα ο γιατρός.

Γ(γιατρός):γειά σου Kate
Κ:γειά.....
Λέω και σκουπίζω τα δάκρια μου για να μην με δεί ότι έκλαιγα.
Γ:νιώθεις καλύτερα?
Κ:πολύ καλά ευχαριστώ....
Γ:ωραία.... Λοιπόν θα σου βγάλω τους όρους και είσαι ελεύθερη να φύγεις.
Κ:ωραία....
Λέω και ανακουφίζομε
Γ:άντε σε περιμένει και το αγόρι σου έξω, είναι πολύ ανήσυχος..... Ξέρεις όταν σε έφερε είχε τρελαθεί....... Φοβόταν μην σε χάσει.... Σε αγαπάει πολύ.....
Λέει και χαμογελάει

Συγνώμη....... Για τον yoongi μιλάει?...... Τον είπε αγόρι μου?..... Είπε ότι φοβόταν μην με χάσει!?......

don't touch my heartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora