Kate's pov
K:κύριε Min που πάμε?
Λέω εγώ γεμάτη απορία.Γιατί με τραβάει απο το χέρι?.... Γιατί αυτή του η κίνηση κάνει την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά?.... Αααα....Τι λέω! Kate! Συγκεντρώσου κοπελιά!....
Μόλις το είπα αυτό ο κύριος Min μου απάντησε
S:για εσένα yoongi...
Tι?.....τι είπε?
Κ:τι είπατε?....
Λέω και σταματάει να με τραβάει.
Γυρίζει και με κοιτάει κατάματα πράγμα που με έκανε να κοκκινησο.... Γιατί όμως... Γιατί να κοκκινησο?... Kate γαμώτο σύνελθε!
S:λέω... Για εσένα yoongi...
Κ:γιατί?.... Τώρα έγινα του επιπέδου σου?.... Τώρα που απέδειξα ποιά είμαι μου λέτε να σας λέω με το όνομά σας?
S:Kate σε παρα.....
Πρίν τελειώσει αυτό που ήθελε να πεί πετάγομαι εγώ και λέω.
Κ:για εσένα δεσποινίς anser,η κοπέλα που δεν έχει καθόλου σεβασμό....Πονάει ε?...ε λοιπόν τώρα καταλαβαίνεις πως ένιωθα εγώ την πρώτη μέρα.
Λέω και εκείνος πάει να μου πιάσει το χέρι αλλά εγώ τον εμποδίζω...
Κ:μην με αγγίζεις!.... Δεν θέλω άνθρωποι υψηλού επιπέδου όπως εσείς να με ακουμπάνε..... Και τώρα με συγχωρείτε πρέπει να επιστρέψω στην δουλειά μου γιατί ο άνθρωπος που με ανέλαβε είναι λιγάκι αυστηρός και μπορεί να χάσω την δουλειά μου αν δεν πάω...
Λέω γυρίζω και φεύγω
S:μα Kate άκουσε με λίγο... Σε παρακαλώ!...
Κ:είπα δεσποινίς anser,ποιός σας είπε ότι θέλω να μου μιλάτε στον ενικό?... Επειδή μάθατε ότι η πραγματική σας μητέρα είναι Ελληνίδα είπατε ξαφνικά να φέρεστε καλά μαζί μου, δηλαδή αν δεν το μαθαίναται ποτέ έχω θα είμουν συνεχώς μέσα στην προσβολές σας?.....
S:ε......
Κ:το περίμενα
Λέω και φεύγωΑρχισα να κάνω γοργά βήματα πρός στην δουλειά, ευτυχώς αυτός ο μαλάκας δεν με πήγε πολύ μακριά.
Τώρα είμαι σίγουρη ότι μετά απο αυτό θα μου κάνει την ζωή δύσκολη.... Ομως εγώ δεν μασάω.
Eva's pov
Πωωω.... Πόσο βαριέμαι!... Ολοι την ώρα μπροστά σε έναν υπολογιστή είμαι, ευτυχώς σε λίγο θα μου φέρουν κάτι νέα έγραφα για να τα δώσω στον κύριο Min να τα υπογράψει, έτσι θα ξεφύγω για λίγο απο αυτήν την οθόνη.
Καθόμουν και περίμενα να μου τα φέρουν... Πωω πόσο βαριέμαι!..... Απο την βαρεμάρα άρχισα να παίζω με της γόμες και τα στιλό μου.... Θα έπαιζα και με τα μολύβια αλλά.... Εσπασαν όλες της μύτες τους... Ουπς..
Ε:ββββββ.... Πεεεεουννκκ..... Πουθ!......Παιδιά χάνουμε τον ελέγχω του αεροπλάνου!.... Καλέστε βοήθεια!.....
Τ:ναι!... Φέρτε βοήθεια!
Ε:α!...
Ξαφνιαζομε και αυτός γελάει
Τ: σε τρόμαξα?...
E:ε....Ναι!
Τ:συγνώμη
Λέει και μου χαμογελάει
Τ:τι περιμένεις και κανείς τον πιλότο?..
Ε:εε... Κάτι έγραφα που πρέπει να τα πάω στον αδερφό σου για να τα υπογράψει.
Τ:ο....Καλύτερα να είσαι λίγο σε επιφυλακή γιατί ο αδερφός μου πήγε κάπου για λίγο και γύρισε με νεύρα.
Ε:οχχ..... Καημένη Kate... Ε.. Tae μπορείς να μου κάνεις μιά χάρη?
Τ:τι?
Ε:ποιός βγάζει το πρόγραμμα τον εργαζομένων εδώ?
Τ:ο αδερφός μου.. Γιατί?
Ε:οοο.... Ε ναι ήθελα να τον πείσεις να μείωση της ώρες της Kate... Την έχει βάλει να σχολάσει 22:00 το βράδυ!...
Τ:σοβαρά?...
Ε:ναι!
Τ:θα πάω αν είναι να του το πώ.....εντάξει μείνε ήσυχη...
Λέει και μου πιάνει το χέρι..
ESTÁS LEYENDO
don't touch my heart
FanficΤι γίνεται όταν δύο κορίτσια εγκαταλείπουν την Ελλάδα για να πάνε να δουλέψουν σε μία απο της καλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ στην Νότια Κορέα? Η Kate και η Εύα είναι δύο φίλες που τους δόθηκε η ευκαρία να δουλέψουν ος γραμματείς σε μία απο της καλ...