" Elbisenizi çıkartmalıyız. " dedi ve Hazan'dan bir onay bekledi. Bunu kabul etmeyi düşünmüyordu Hazan ve bakışları istemsizce kapıya kaydı. Hizmetçi kız aklından geçenleri anlamışçasına hiç bir şey demeden ayağa kalktı ve kapının sürgüsünü çekerek kilitledi. Tekrar Hazan'ın yanına döndüğünde yüzünde anlayışlı bir gülümseme vardı kızın.
" Şimdi endişe edecek hıç bir şey kalmadı. Siz elbisenizi çıkartın. Yaranızı temizleyelim. Ve yırtık olan yeride tamir edelim. "
Bu sefer itiraz etmedi Hazan. Ayağa kalktı ve kollarını kaldırarak elbisesini çıkardı. Kolunu havaya kaldırdığında omuzun hemen dibinde olan yarasının acısını hissetti Hazan ve yüzünü buruşturdu. Hizmetçı kız kendisine yardımcı olurken elbisesini başından çıkartabilmiş Hazan. Simdi sadece içliği vardı üzerinde ve böyle durmak genç kızı oldukça rahatsız etmişti. Yakası iyice açık olan içliğini omuzunu açık bırakacak şekilde sıyırdığında yarası iyice ortaya çıkmıştı Hazanın. Çok derin olmadığı ilk bakışta belli oluyordu. Hizmetçı kız elindeki temiz ve pamuklu bezi, suya batırıp hafifçe yaraya baskı uygularken, omuzuna ne olmuş olabileceğini düşünüyordu Hazan. Bakışları dalmıştı ve baygınken başına neler gelmiş olabileceğini, kaç gün boyunca kendine gelmediğini düşünüyordu.
Sonra birden hizmetçi kızın garip ve şaşkın bakışlarını fark etti. Gözlerinin isabet ettiği yerin, boynundan karnına dağru sarkıttığı kolyesi olduğunu fark etti. El ayası büyüklüğün de annesinden kalma en değerli hatırası olan bir kolyeydi bu. Üzerinde hiç bir zaman anlamlandıramadığı garip motifler vardı ve sıra dışı işlemelerle süslüydü. Hizmetçi kız elinde tuttuğu ıslak bezi bırakıp, kolyeye dokunmak istemiş ve Hazan'da buna mani olmamıştı.
Bakışlarında ki tuhaflığı anlamlandırmakla güclük çekiyordu Hazan.
" Bu... " dedi genç kız. "Nereden buldunuz bunu ? "
Sanki ilk defa kolyesini görmüşçesine bakma ihtiyacı hissetti Hazan da.Onu neden bu kadar ilgilendirdiğini anlamamıştı.
" Benim. " dedi gayet normal bir şekilde. " Annemde bana kalan bir hediye "
Hizmetçi kız bu cevapla tatmin olmamış gibiydi. Kolyeyi itinayla biraz daha inceledikten sonra, şaşkınlığının daha da büyümüş olduğunu fark etmişti.
" Bu kolyenin ne anlama geldiğinden haberiniz yok sanırım. " dedi kendi kendine söylenircesine. Bu sefer şaşırma sırası Hazan'daydı.
" Neden bahs ettiğini anlamadım ? "
" Bu kolye... " diyerek söze başladı hizmetçi kız. Şaşkınlık ve hayret dolu gözlerini alamamıştı kolyeden...
Sonra bir anda açıklamaktan vaz geçti.
" Beni mazur görün.. " diyerek ayaklandığında Hazan hala bu garip davranışının sırrını çözememişti.
" Benim bunu Efendi Richard'a bildirmem lazım. "
Bölümü yayınlayabilmek için büyük bir çaba sarfediyorum arkadaşlar. Ama ağır bir bahar alerjisi geçiriyorum. Telefon ya da leptopun ışınları her saniye kaşınan gözlerimi çok rahatsız ediyor. Bu yüzden kendimi verip tamamlayamadım bölümü. Son 5 - 6 gündür komalık derecesinde ağır belirtilerim var. Hapşırık, tıksırık ve beynimin içine kadar ulaştığını hissettiğim bir kaşıntı belası 😷😷🤧🤧
Velhasıl yazarcığınıza dua edinde biran önce kendine gelip, normal hayatına kavuşsun ve size güzel bir bölüm yazıp yayınlayabilsin 💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KILIÇLARIN GÖLGESİNDE Kİ AŞK
Fiction HistoriqueHerkesin bir hayali vardır... Gerçekleşmesini ümit ettiği, hayatın sıkıcılığı ve acımasızlığı ruhunu daralttığında sığınabileceği bir hayal dünyası. Umudun kaptanı olduğu bir gemide hayal ettiklerimize ve dilediklerimize ulaşmak için yolculuğa çıka...