plimbarea..

3.3K 207 17
                                    


Alex pov.

Ma trezesc transpirat si ma uit la ceas vazand ca era ora 11.. Am dormit ceva ore bune , nu glumă.. Ma ridic greoi si ma uit pe geam fiind intampinat de intunericul care domnea peste oras.. Imi aranjez parul usor cu o mana si ma indrept spre baie luandu-mi o pereche de blugi negrii si un tricou negru pe care scrie "Kiss me Little bitch" . Intru in cabina de dus si imi dau drumul la robinet lasand apa racoritoare sa-mi inunde corpul apoi imi aud telefonul sunand. Ma spal rapid si imi iau prosopul fugind spre telefon .
-alo?
- frate, unde esti?! Te asteptam la ora 9 si e 11! Baietii au plecat la clubul ala nou iar eu inca te astept aici ca un prost in fata parcului.
-ce.. Andrew? Ahh, am uitat complet... Du-te fara mine in seara asta.. Scuze frate
- stii, daca nu am fii atat de buni prieteni, te-as pocni prin difuzor. Spune apoi aud un mic suras.
-da sigur.. Hai ca te las. Bye
-bye..

Imi pun telefonul jos si oftez.. Chiar am vrut sa merg la clubul ala dar acum tot ce vreau este sa ma relaxez la o plimbare sau poate in parcul de langa scoală... Imi trag tricoul pe mine apoi imi aranjez rapid parul privind in oglindă. Perfect. Imi iau telefonul si cheile apoi ma indrept spre ușă apoi lift. Astept cateva momente iar liftul ajunge la 0 lasandu-ma sa cobor. Ies din bloc si ma indrept spre parc cand aud niste pasi venind din spate, exact cand sunt e la mijlocul gangului inconjurat de copacii deşi. Maresc pasul incercand sa evit un posibit "cetăţean turmentat" sau poate un ciorditor de prin zonă... Brusc simt cum cineva imi pune mana pe umar si ma simt impins brutal de un copac de catre un tip inalt.. Parul lui este verde iar ochii lui sunt mai negrii ca noaptea.. Atat de negrii incat daca te-ai pierde in ei nu ai mai stii cum sa te intorci.

vecinul de vis-a-vis ~yaoi~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum