- s-si ce vrei sa fac? Spun incet in timp ce imi cobor mainile si ii apuc tricoul, tragand de el in sus stangaci.. e adevarat, nu ma pricep la nimic de felul acesta..
Derek nu spune nimic, insa se opreste si asteapta sa imi fac miscarea. Ii scot tricoul apoi ii dau drumul acesta cazand la picioarele noastre.
-asa, continua. Spune pervers si isi lasa capul sprijinit de al meu.
Aprob si imi plimb usor mainile pe pieptul acestuia in jos, avungand la curea. Incerc sa o desfac însă acesta scoate un suras usor si imi ofera o mana de ajutor. Imi da blugii jos apoi face la fel si ma trage mai aproape, ridicandu.ma deasupra acestuia in brate. Imi lipesc buzele de a le sale respirand greoi intimp ce acesta doar ma tinea acolo, lasandu-ma sa domin. Simt ceva miscare insa nu o bag inseama fiind prea ocupat cu lupta pe care fiecare dintre noi o ducea in castigarea acelui sarut. Brusc, se desprinde din sarut si aud o șoaptă.
-stii sa innoti, nu? Si cu astea fiind spuse, am fost aruncat in mijlocul apei. Nu părea atat de adanc.. nu parea.. imi deschid ochii brusc si incep sa dau din picioare insa fundul e de negasit. Reusesc sa ajung cumca la suprafata cand acesta incepe sa râdă.
-De ce ai facut asta?!
- nu stiu, am o placere sa te vad ud..
-aham.. spun si incerc sa ajung cat mai aproape apoi imi pun mana pe glezna acestuia si il trag in apa. Razbunare? Nuj, poate.. incep sa innot spre coltul in care apa era mai mica si ajuns acolo puteam sta pe scara, privind-ul. Nu stiu de ce, dar un singur gand imi zboara prin minte.. e atat de frumos. Lumina asta ii accentuează toate trasaturile iar apa care usor usor se scurge din parul acestuia nu ma faceau decat sa ma intrige mai mult.. il vreau, doar al meu.
-te holbezi? Spune si rade usor in timp ce se apropie si se apleacă asupra mea. Ma trage in bratele sale, eu acum spand pe picioarele acestuia.
-e perfect, tu esti perfect si locul asra e atat de perfect...
Zambesc fara sa imi dau seama iar buzele acestuia se pozitioneaza pe gatul meu. Mici gemete infundate răsunauin ecoul camerei, in timp ce acesta covora cu sarutarile pe piept apoi mai jos
- n-nu, stai! Acesta isi ridica privirea si imi zambeste usor pervers in timp ce mana sa isi facea de cap plimbandu-se pe coapsele mele. O secunta, o atingere, zeci de fiori. Acesta nu spune nimic, doar ma priveste fix.
Mână sa imi apuca marginea boxerilor, apoi se misca lent in interiorul acestora. Imi inchid brusc ochii si imi las capul pe spate in timp ce acesta imi apucă "ochinchi-ul" .
CITEȘTI
vecinul de vis-a-vis ~yaoi~
Romance- Derek, incantat. -A-Alex.. tipul acela necunoscut isi lasa capul in jos. Ochii sai pareau un loc in care m-as putea pierde, iar zambetul ala.. Brusc doua maini ma apuca si ma imping in perete. -Alex, ce zici sa ne mai vedem? Sunetul liftului r...