-n-nu! Nu te-as parasii.. Promit ca nu vei patii nimic! Promit! O imbratisez strand apoi aud un râs
-huh? Ma uit la ea si observ ca se uita la gatul meu
-deci.. Cine e norocoasa? Rade si imi scoate limba apoi se duce catre bucatarie
-deci, ce avem..? Se uita la ce am cumparat si oftează.. Pizza.. Cartofi congelati.. Pe bune.. Pe bune?! Ok, facem o pizza..
Cam asa a decurs restul zilei.. Am povestit chestii, am mancat, ne-am uitat la filme.. Pana a venis seara.
-hei, hai sa ne plimbam! Spune ea si vine la mine, aruncandu-se in pat
-ce..? Spun eu usor nelinistit. Nu e o idee prea bună.. Adica..
-ce-i? Haai, am trecut pe langa un parc cand am venit aici! Oh, haidee!
-..bine! Dar stai langa mine, avem multi.. Ciudati pe aici! Spun si ma indrept spre dulap schimbandu-ma cu niste blugi negrii rupti si un maiou alb cu un craniu apoi strecor rapid un briceag in buzunar si ma duc la usa luandu-mi telefonul si cheile
-Anne, gata?
-Da! Cum arat? Rade usor si mi-i ia in față.. Era îmbrăcată cu un hanorac din ala scurt si niste blugi mulati rupti cu talie inaltă, purtand niste botine negre
-super! Stai.. De unde ai avut hainele alea..?
-am avut un rucsac in spate, ai vazut, nu? Rade si intra in lift, mergand si eu imediat după.
Iesim din bloc si dau sa evit cărarea cu pricina insa Anne ma trage spre ea.
-hai pe acolo! Poate hașim vre-o banca pe poteca sau ceva.. Arata super!
-mda.. Super.. Merg in spatele ei asigurandu-ma ca este în siguranţă cand primesc un mesaj "cine este fata aia?! O voi face sa sufere. ~anonim"
- NU! Spui apoi imi dau seama de asta si ma uita la Anne. Adică.. Era ca calci pe un gandac. Heh.. Spun si scriu rapid un mesaj "nu face nimic! E sora mea! Ma jur ca daca pateste ceva nu voi ierta asta! " trimit si bag telefonul in buzunar apoi aud dinnou un mesaj "asta nu inseamna ca vei fii scutit de o vizita nouă.." oftez si imi bag telefonul in buzunar strigand-o pe sora mea.
-Anne.. Uite, daca va aparea un tip.. Doar stai la departare ne el, ok? Este inregulă.. Uite, aparate in caz de orice. Ii dau briceagul si aud niste pasi din spate
-baga-l in buzunar repede! Soptesc si ma pun in fata ei, prefacandu-ma ca ii aratam ceva.
-Hei, Alex. Aud acea voce si ma intorc usor, inima batandu-mi haotic.
CITEȘTI
vecinul de vis-a-vis ~yaoi~
Romance- Derek, incantat. -A-Alex.. tipul acela necunoscut isi lasa capul in jos. Ochii sai pareau un loc in care m-as putea pierde, iar zambetul ala.. Brusc doua maini ma apuca si ma imping in perete. -Alex, ce zici sa ne mai vedem? Sunetul liftului r...