clasa 11...

5.1K 204 24
                                    

Ma numesc Alex, am 17 ani si locuies in mijlocul bucureştiului. Am 1.68 ochii albastrii si parul alb.

Ultima zi de scoală

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ultima zi de scoală.. Clasa a 11 s-a dus si pentru cateva luni ma pot relaxa in voie..
Imi arunc rapid caietul si pixul in rucsac si o iau la fuga pe coridor, fiind primul pe poarta scolii. Salut din mers câţiva colegi si ma indrept spre gangul din spatele blocului meu, aceasta fiind singura scurtatura.  Alerg prin-tre copaci, abatandu-ma de la poteca vazandu-mi deja blocul. Incetinesc cand observ un camion in fata blocului de vis-a-vis care era la doar vre'o 20 de metri distanţă.
-Umm, buna ziua. Spun eu privind la muncitorii care descarcau masina
-buna baiete. Poti sa ti puţin asta?  Spune unul din-tre ei si imi inmaneaza niste foi. Ma uit mai atent si observ ca era un contract de chirie a apartamentului  vis-a-vis de al meu.. Se pare ca dupa moartea babei ăleia nimeni nu a mai vrut apartamentul pana la tipul sau tipa asta... Huh.. 
-mersi, acum te voi lasa, probabil ca vrei sa te bucuri de vacanță.  Acesta imi zambeste usor si pleaca, in brate avant un fotoliu din piele neagră.
Ma intorc catre bloc si o iau la pas, intrand in lift. Apas butonul cu etajul 6 si privesc la cifrele luminoase care se schimbă continuu. 5...6! Ies obosit si ma indrept spre apartament cu cheia in mană, dand sa descui usa cand brusc mama idee din apartament.
-oh, hey Alex!  Gata scoala?  Imi zambeste si imi ciufuleste parulapoi isi aranjează camașa.
-da.. Te duci la muncă?  Intreb eu privind ţinuta cu care deja m-am obijnuit de cativa ani încoace.  Nu spune nimic, dand usor din cap aprobator. Intru si pun zavorul aruncand rucsacul in colţul holului, oprindu-ma in camera mea, aruncandu-ma pe pat.... O zi atat de plictisitoare.. Este ora 4, cred ca o sa dorm iar mai tarziu voi iesi la plimbare..
Acestea fiind spuse in capul meu ma schimb rapid si ma arunc dinnou in pat, privind tavanul pana la epuizare.

............................

vecinul de vis-a-vis ~yaoi~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum