răpit?

1.5K 116 0
                                    


-DEREK! DEREK!  strig eu cat de tare pot apoi sunt prins si pus la perete de catre o forta uriasă.. Oh, nu!  Ce am facut?!  Derek, cum de m-ai parasit asa?! Te rog..! Ajuta-mă! Imi spun in gând, incercand sa scap de acea stransoare a mainilor sale.
-iubire, ce ai zice sa nu te mai zbaţi atat? Sau ce ar fii sa te potolesc eu..
Brusc, simt niste buze zdrobindu-se de ale mele intr-un sarut animalic,una din mainile sale aflandu-se sub tricoul meu, cealalta mangaindu-mi coapsa. Scap cateva gemete din cauza bruscarilor sale acesta decat continuand sarutul. Incep sa ma zbat si cumva, nu stiu cum, il lovesc cu piciorul acesta scâncind de durere.
- Ah!  La naiba cu tine! Du-l de aici!  Spune acesta fiind sprijinit de perete.. Stai.. Cine sa ma duca?!  Si unde?! 
Brusc simt cum cineva imi pune ceva la gura, ochii inchizandu-mi-se usor.

Derek pov.

Ma ridic de la birou, luandu-mi larevedere de la directorul companiei, inchizandu-mi laptopul. Oftez si imi dau jos sacoul, indreptandu-ma spre camera lui Alex.. Oare inca doarme?  Imi spun in gand si intru vazand camera goală.. Ce naiba?  Cred ca e la baie..
-Alex ? Spun si merg spre baie, bătând usor, intrand.
-Alex?!  Incep sa merg grabit prin toata casa pentru a il cauta insa nimic.. Cobor si observ camera pentru invitati având usa deschisă.
-ce nai.. Alex?  Intru usor si ma uit in jur observand ca era un intuneric profund. Aprins lumina si observ obloanele legate cu sarma si o batista cu ceva substanta pe ea.. La naiba! 
-ALEX?!  o iau la fuga pe scari lovindu-ma de fratele meu.. Il apuc nervos de guler si il trantesc de perete.
-UNDE E?!  CE I-AI FACUT?!
-Derek?  Ce am facut cui?  Spune acesta privindu-ma confuz
-ALEX!  UNDE NAIBA L-AI DUS?!  spun si ii dau un pumn in burta, acesta scâncind
-n-nu e la mine!  Nu l-am mai văzut de cand l-ai luat cu tine!  **************************

vecinul de vis-a-vis ~yaoi~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum