Elize

1.5K 95 1
                                    

Ma ridic greoi si ma indrept spre hainele mele care erau aruncate pe jos.. Imi iau pantalonii si observ ca.. Ca in tot acest timp, telefonul era la mine! Nu cred... Imi spun in minte si iau telefonul, cautandu-l in lista de mesaje.. Derek! L-am găsit!
"Derek! Te rog sa ma ajuti! Sunt intr-un loc ciudat cu Dominik.. Si niste tipi.. Nu contează! M-au legat si m-au adus aici, te rog grabeste-te! Cum aflu ceva o sa iti scriu! "
Trimit si arunc telefonul rapid din mână in buzunarul pantalonilor.
-Tu. Spune un tip si imi arunca ceva in braţe.
-sefu' a zis sa te imbra, i in asta, apoi sa cobori. Acesta ma priveste rece si pleacă. Ma uit la ceea ce mi-a aruncat si observ ca acolo era un tricou alb si o pereche de blugi.. De unde naiba mi-a nimerit si masura?! Imi spun si ma imbrac.

Derek pov.

Conduceam haotic prin oras, trecand de la o cladire la alta.. Oamenii din zona asta se ocupa foarte des cu treburi de genul.. Opresc in faţa unei cladiri vechi cand primesc un mesaj de la.. De la Alex?! Stai! Citesc rapid mesajul si dau cu pumnul in volan nervos.. O sa il omor... Ma jur ca daca Dominik ii face ceva micutului meu.. Nu.. Nu nu nu. Nu trebuie sa gandesc asa! Este bine! Da! Imi spun incercand sa ma calmez si ii dau un mesaj
"Alex! Ajuta-ma sa te gasesc! Spune-mi totul! Priveste pe geam, uitate la persoanele din jur, găseşte ceva!" ii trimit si incep sa caut in alte locuri.

Alex pov.

Ies din cameră si observ ca ma aflam undeva la etaj.. Pana acum am crezut ca ma aflu intr-un subsol sau ceva..
-Aici erai! Mai repede se poate?! Spune o voce feminină si aud niste tocuri venind din spatele meu. Ma intorc brusc si observ o tipă inaltă, blondă cu niste forme.. Plastifiate pot spune. Tipa era imbracata de parca tocmai isi lua-se licenta la un nightclub!
-ce.. Cine esti? Spun si ma dau inapoi, acesata apucandu-ma de tricou, tragandu-ma la ea
-Eu? Eu su Elize. Iar tu trebuie sa fii.. Alex! Da! Spune aceasta cu o voce piţigăiată.
-um... De ce am fost.. Chemat aici? Spun usor sfios, observand ca acea tipa imi privea gatul insistent.
- arati de parcă te-ar fi supt o ventuză... Spune aceasta râzând. Ahh, acea voce, vreau sa moară!

vecinul de vis-a-vis ~yaoi~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum