Imi revin cu greu si observa ca acel tip era inbracat tot in negru cu o mască la gură. Incerc sa il imping dar in zadar.. Stiam ca trebuia sa nu renunt la sală!
-ce naiba, da-te de pe mine tipule! Incerc sa il imping încontinuu apoi sa il lovesc dar nici macar nu se clinteste.. Este ca o stana de piatra!
-Poti sa nu te mai zbati atat pisi? Incerc sa ma distrez aici. Isi ţintuieşte ochii asupra gatului meu si isi trage masca in jos cu o mana lasand la vedere un ranjet nebunesc.. Tipul asta nu este normal!
-c-e sa faci?! Am spus sa ma la- sunt intrerupt de sunetul unui cutit infipt deasupra capului meu, acesta facand o despicatura in scoarta copacului. Ok, sunt de-a dreptul speriat.. Ce naiba ar trebuii sa fac acum?! Observ ca se apropie de gatul meu si imi inchid rapid ochii.. Gata.. Asta este, ultima mea zi aici.. Si nici macar nu am intrat bine in vacanță!
Imi astept sfarsitul regretand decizia de a iesii din casa cand simt cum o pereche de buze calde se lipesc de gatul meu.. Stai, tipul asta nu ma va.... Adica am crezut ca o sa imi... Care e faza cu cutitul ala?! Se joaca cu mine?!
-a-ah.. Scot un geamat fara sa vreau, acesta răsunând tare si clar in jur, facandu-ma sa rosesc si sa ii pun mâinile pe piept tipului, incercand sa il imping dar dinnou, in zadar... La naiba! Simt cum cel mai probabil in cateva ore, asta daca voi mai traii, voi avea niste vanatai destul de urate pe gat... Shit..
-huh... Imi place pielea ta.. Te descurci la a fii silentios, oare te descurci si la a coopera..? Ranjeste si isi lipeste buzele de ale mele incercand sa ma Faca sa ii raspund, eu refuzandu-i..
-aha, asa deci... Aud cum cutitul este scos din copac si lama rece se lipeste de gatul meu.. Inghet instant iar acel tip rânjeşte lipindu-si buzele inca o data, presand lama pe gatul meu.. Speriat ii raspund incercand sa tin pasul, el dominandu-ma vizibil.. Sarutul devine unul animalic, tipul plimbându-şi lama pe abdomenul meu cu mana dreaptă, cea stanga imobilizându-mi mainile de copac.
CITEȘTI
vecinul de vis-a-vis ~yaoi~
Romance- Derek, incantat. -A-Alex.. tipul acela necunoscut isi lasa capul in jos. Ochii sai pareau un loc in care m-as putea pierde, iar zambetul ala.. Brusc doua maini ma apuca si ma imping in perete. -Alex, ce zici sa ne mai vedem? Sunetul liftului r...