Se uita la mine surprins si imi zambeste luand acel urs.
-huh, sper ca nu asta e tot cadoul meu.. imi face cu ochiul apoi merge spre parcare.
-stai, Anne s-a dus inainte sa ia un taxi, nu ar trebuii sa o anuntam ca merge cu noi?
-cine a zis ca mergem in acelas loc ca ea?
-stai, la ce te referi? Il priveam cu o fata confuza in timp ce imi deschidea poriera cu nonșalanță.
-o sa vezi.. un mic zambet pervers ii apăru in coltul gurii si ma privii scurt.
-ok, nu stiu la ce te referi dar fie.
Ma uitam pe geamul mașinii la luminile aurii ce pareau a fi stele apuse. Brusc o multime de gânduri imi aparu in minte. Cine sunt eu? Sunt eu cel adevarat chiar daca nu imi amintesc in totalitate cine sunt? Pot fii o versiune mai buna de a mea si sa incerc sa schimb trecutul pe care nu il cunosc? Toate aceste ganduri mi-au fost intrerupte de luminile sclipitoare care palpaiau la intrarea unui palat, la propriu.. era atat de imens si parca tot acest loc era desprins dintr-un vis.
-Alex? Cum ti se pare? Ochii sai obositi ii intalnira pe ai mei care nu stiau ce sa priveasca prima data.
- ce e locul asta? Arata atat de extravagant, nu mergem inapoi acasa?
-nu. Vom innopta aici, pana la urma nu am de gand sa stau cu grija lu sorta ca intra in orice moment in camera sau ca aude ceva. Dinnou acea privire.. ma innebuneste doar simplul gand ca vor ramane singur cu el..
Opreste masina in fața usii apoi coboara si imi deschidr portiera.
-haide. Spune si imi intinde mâna privindu-ma atent . Il iau de mână si intram in acel loc.. woah, arata chiar mai bine in interior.
-deci ce e locul ăsta?
-loc de afaceri, vacanță.. de astea.
Ma uitam la toate coridoarele acelea care urcau la etaj, iluminate slab..
- ia zi, preferi lumina?
-amm, nu stiu la ce te referi.
-zi doar.
-n-nu chiar.. ma uit la el nestiind la ce se refera..
- ok. Hai. Ma trage de mana si mergem pe un coridor lung pana vad in fata noastra ceva ce pare a fiind un jacuzzi.. cateva lumini slabe rosiatice iesind din apa faceau ca momentul in care m.a tras langa el si m.a pus la perete sa para putin romantic..
-si ia zi, cum a fost ziua ta? Te-ai distrat fara mine?
-mdea.l, mai ales cand anne a vomitat de la prea multa inghetata si vata de zahar..
-huh... ei bine, pentru mine distractia incepe abia acum..
Se apropie de mine si imi pune brate pe gatul sau apoi ma apuca de talie si ma lipeste de el intr-un sărut lent dar dominant. Imi ridica tricoul si se dezlipeste din sarul, dandu-l jos. Zambeste pervers si isi duce mainile la curea, deschizand-o lent in timp ce buzele sale fierbinti isi faceau drum pe gâtul meu.
- s-stai, ce ai de gand? Spun fiind destul de rosu in timp ce mainile mele erau inca pe gatul acestuia.
-o sa vezi, doar fa ce fac si eu.******* pauză scenică********
CITEȘTI
vecinul de vis-a-vis ~yaoi~
Romance- Derek, incantat. -A-Alex.. tipul acela necunoscut isi lasa capul in jos. Ochii sai pareau un loc in care m-as putea pierde, iar zambetul ala.. Brusc doua maini ma apuca si ma imping in perete. -Alex, ce zici sa ne mai vedem? Sunetul liftului r...