Alex pov.
Sunt lipit de gresia rece in timp ce doua maini fierbinti isi aparitia in interiorul tricoului meu
-ce faci? Spun șoptit in timp ce acesta doar imi zâmbește.
O fractiune de secunda iar acesta imi da jos tricoul indreptandu-se spre gatul meu. Isi pozitioneaza o mana pe umarul meu iar cealalta pe coapse ridicand-o subtil spre siretul pantalonilor mei.
-opreste te, ai zis ca nu faci nimic!
-hei, ai de gand sa faci baie imbracat? Rade usor si apuca de capatul unui siret tragand incet de el in timp ce imi lasa sarutari lente pe gat.
-pot sa ma dezbrac si singur, stii nu?
-are alt farmec daca o fac eu. Dar hei, daca vrei poti sa ma dezbraci si tu
-nu ai idee cat de gresit suna asta. Spun apoi ii arunc o privire usor perversă.
-incepe sa iti placa? Vreau sa vad cum preiei si tu controlul.
-dar nu..-
-iti e rusine de mine? Ai spus ca ma iubesti. Dovedeste-o, daca m-ai iubii m-ai vrea cu totul.
Imi ridica barbia si se apropie de mine oprindu-se la cativa centimetrii de buzele mele.
-ce mai astepti? Spune si imi zambeste usor punandu-mi mainile pe talie.
-nimic. Spun si ii pun mainile pe umeri, invartindu-l in asa fel incat el sa fie cel la perete.
Diferenta de inaltine parca face totul mai dificil in momentele de genu, huh? Stai, nu! focalizeaza-te pe el! Ce fac acum?
Imi lipesc buzele de ale sale intr-un sarut agitat apoi imi strecor mainile stangaci pe sub tricoul acestuia, zgariindu-l pe spate, facandu-l sa scoata un mic geamăt. Ok, recunosc, incepe sa imi placa.. las un mic surâs si incep sa ridic usor de tricou, mainile mele fiind pozitionate pe abdomenul acestuia.
-hai printesă, pana si mama ma dezbraca mai rapid.
Ma uit la el dandu-mi ochii peste cap
-ai de gand sa imi strici de fiecare data dispozitia? Oftez lung si trag tricoul in timp ce ma uit in jos si ii desfac rapid cureaua pantalonilor, tragand de ei in jos.
-gata. Fericit? Ma uit la el rece apoi ma intorc cu spatele pentru a verifica apa. Brisc, simt doua brate puternice cum ma iau pe sus si ma arunca in apa fierbinte.
-CE NAIBA?! DE CE?
-Credeam ca vrei sa intrii dar iti e rusine.. plus ca imi place cand esti suparat.
-stii.. sunt in boxeri. Si materialul ud nu e prea placut.
-preferi fara? Credeam ca vrei sa o luam lent dar ok.
Acesta isi apuca de marginea boxerilor tragand usor in jos
-NU STAI! NU! Spun si il apuc de maini tragandu-l in apa peste mine.
-asa ziceam si eu. Ranjeste apoi se pune deasupra mea, privindu-ma atent in ochi.
-ce? Spun simplu in timp ce acesta isi pune mana pe pieptul meu, impingandu-ma lent sub apa
-d-derek? Ce faci? Ma sperii! Spun soptit in timp ce incercam sa il dau de pe mine dar in zadar. Acesta ma impinge cu totul sub apa iar inainte sa dau drumul oxigenului ma saruta brusc, sufland tot aerul la mine apoi ridicandu-ma de sub apa.
-scuze pentru asta, pur si simplu mi-a venit sa o fac.
-e ok, doar.. nu imi place prea mult sa stiu ca sunt in pericol.
Pufneste usor iritat si imi pune mana pe gat, strangand usor in timp ce buzele sale se apropie de urechia mea
-daca nu iti place pericolul, de ce stai noaptea langa el? De ce ii spui ca il iubesti si continui sa te joci cu el, huh?
Ma priveste atat de serios, încât incep usor sa ma panichez.. ce se intampla?
-p-poftim?
-la naiba, DE CE TE IUBESC ?! Priveam inghetat la omul care acum cateva secunde imi zambea.
CITEȘTI
vecinul de vis-a-vis ~yaoi~
Romance- Derek, incantat. -A-Alex.. tipul acela necunoscut isi lasa capul in jos. Ochii sai pareau un loc in care m-as putea pierde, iar zambetul ala.. Brusc doua maini ma apuca si ma imping in perete. -Alex, ce zici sa ne mai vedem? Sunetul liftului r...